eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomżapostępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Łomża: postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży
Numer ogłoszenia: 244307 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łomży , ul. Polowa 1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2150929, faks 086 2150960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie na świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konserwację systemów alarmowych w Sądzie Rejonowym w Łomży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w następujących obiektach: Budynek Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1 a)ochrona fizyczna w godz. 7:30 - 15:30 od poniedziałku do piątku - jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony w centrum dowodzenia (stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu Rejonowego w Łomży i Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie). b)ochrona fizyczna w godz. 7:30 - 15:00 od wtorku do piątku, 7:30 - 18:00 w poniedziałki- jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu i aparacie do prześwietlania bagażu. c)ochrona fizyczna w godz. 15:30 - 7:30 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo we wszystkie dni wolne od pracy: soboty, niedziele i święta - jeden (1) nielicencjonowany pracownik ochrony. d)w godzinach 8.00 - 15.30 od poniedziałku do piątku w miesiącach od września do kwietnia (8 miesięcy w roku) jeden (1) nielicencjonowany pracownik do obsługi szatni. Budynek Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32 a)ochrona fizyczna w godz. 8:00-15:00 od poniedziałku do piątku jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu w Kolnie z możliwością zmiany miejsca świadczenia usługi na Łomżę. b)w godz. 7.00 - 16.00 od poniedziałku do piątku jeden (1) nielicencjonowany pracownik obsługi do otwierania/zamykania budynku oraz wykonywania prac porządkowych wokół budynku, posiadający świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Budynek Zamiejscowych Wydziałów w Grajewie, ul. Kolejowa 1 a)ochrona fizyczna w godz. 7:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku- jeden (1) umundurowany licencjonowany pracownik ochrony przy kolumnowym wykrywaczu metalu (z obserwacją monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie obiektu) oraz do otwierania-zamykania budynku. 2.Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1, w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 32, w Grajewie przy ul. Kolejowej 1, w Grajewie przy ul. Mickiewicza 10C: a)włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego. b)napadu - całodobowo. c)pożaru - całodobowo. d)z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników licencjonowanych). e)w przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 3.Konserwacja systemów składających się z następujących urządzeń: a)System alarmowy w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1: Centrala alarmowa ATS ARTECH MASTER - 1 kpl. Manipulator LCD - 1 kpl. Czujki ruchu - 71 szt. Radiolinia napadowa - 1 kpl. Pilot radiolinii - 13 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. b) System alarmowy w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: Centrala alarmowa SATEL CA 64 - 1 kpl. Czujki ruchu- 30 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. c)System alarmowy w budynku Zamiejscowych Wydziałów w Grajewie, ul. Kolejowa 1: Centrala alarmowa DSC - 1 kpl. Manipulator LCD - 1 kpl Czujki ruchu - 36 szt. Radiolinia napadowa - 1 kpl Pilot radiolinii - 3 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. d)System alarmowy w budynku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Grajewie, ul. Mickiewicza 10C: Centrala alarmowa Satel CA10- 1 kpl. Manipulator LCD - 1 kpl Czujki ruchu- 9 szt. Pilot radiolinii - 2 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Sygnalizator wewnętrzny - 1 szt. e)System telewizji obserwacyjnej w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1: Kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 78 szt. Krosownica - 1 kpl. Rejestrator Aper - 5 kpl. Pulpit sterujący - 1 kpl. Monitor LCD - 7 szt. f)System telewizji obserwacyjnej w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32: Kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 8 szt. Rejestrator Aper - 1 kpl. Monitor CRT - 1 szt. g)System telewizji obserwacyjnej w budynku Zamiejscowych Wydziałów w Grajewie, ul. Kolejowa 1: Kamery zewnętrzne i wewnętrzne - 8 szt. Rejestrator Aper - 1 kpl. Pulpit sterujący - 1 kpl. Monitor LCD - 2 szt. h)System kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1: Kontroler - 8 szt. Czytnik kart - 11 szt. Zwory - 23 szt. Zestaw domofonowy - 5 kpl. i)System kontroli dostępu w budynku Zamiejscowych Wydziałów w Grajewie, ul. Kolejowa 1: Czytnik kart - 4 szt. Zwory - 1 szt. j)System kontroli dostępu w budynku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Grajewie, ul. Mickiewicza 10C: Czytnik kart - 2 szt. Zwora - 2 szt k)System oddymiania w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1: Centrala oddymiania BSS - 1 kpl. Siłownik okna oddymiania - 4 kpl. l)System sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Łomży przy ul. Polowej 1: Centrala sygnalizacji pożarowej Telsap 2100 typu CSPT2108 - 1 kpl. Jonizacyjne czujki dymu - 334 szt. Optyczne czujki dymu - 22 szt. Czujki temperatury - 7szt. Ręczny ostrzegacz ROP 3Ab - 24 szt. Wskaźnik optyczny zadziałania WZ-31 - 12 szt. Sygnalizator alarmowy SA-K1 - 12 szt. m)System sygnalizacji pożaru w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 32: Centrala sygnalizacji pożarowej SATEL CA 64 - 1 kpl. Optyczne czujki dymu - 33 szt. Sygnalizator alarmowy - 1 szt. n)System sygnalizacji pożaru w budynku Zamiejscowych Wydziałów Grajewie, ul. Kolejowa 1: Centrala sygnalizacji pożarowej CSP-38 - 1 kpl. Jonizacyjne czujki dymu - 43 szt. Ręczny ostrzegacz ROP 38A - 3 szt. Sygnalizator alarmowy SA-4 - 11 szt. o)Systemu sygnalizacji pożaru w budynku Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Grajewie, ul. Mickiewicza 10C: Centrala sygnalizacji pożarowej IGNIS-1020 - 1 kpl. Jonizacyjne czujki dymu - 11 szt. Wskaźnik zadziałania WZ-31 - 6 szt. Ręczny ostrzegacz ROP 33 - 1 szt. Sygnalizator alarmowy SA-4 - 1 szt. Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zadymianie czujek wykonywane będzie dwa razy w roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzania osób wskazanych do wykonywania usług w ramach umowy oraz zmiany godzin świadczenia usługi, bez zmiany ich ilości, w przypadku zmiany godzin urzędowania Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania grafików dyżurów w systemie miesięcznym. 4.Do podstawowych obowiązków licencjonowanych pracowników ochrony należy: a)Sprawowanie ochrony fizycznej poprzez zabezpieczenie spokoju i porządku na terenie Sądu, stałą obecność w holu i kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu kolumnowego detektora metalu, strefowego detektora metalu lub aparatu rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, czy nie wnoszą przedmiotów mogących spowodować zagrożenie w budynku Sądu, b)podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych i zakłócających spokój publiczny, c)rejestracja osób wchodzących do budynku Sądu, d)wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń dla pracowników oraz upoważnionych osób z firmy sprzątającej, e)stała obserwacja monitorów pokazujących obraz z kamer przemysłowych rozmieszczonych na terenie Sądu - w budynkach i na placu, f)ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego Sądu, g)ochrona życia, zdrowia i nietykalności osobistej sędziów i innych osób w czasie wykonywania przez nich czynności wynikających z realizacji zadań Sądu, oraz pozostałych osób przebywających w ochranianych budynkach h)w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie obiektów Zamawiającego natychmiastowe zawiadamianie o tym Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby także straży pożarnej, czy pogotowia, i)wykonywanie zarządzeń porządkowych Sądu, wydanych w celu utrzymania powagi Sądu, j)otwieranie budynku o godz. 7.00, załączanie alarmu i zamykanie budynku do godz.18.00, (Grajewo, ul. Kolejowa 1) k)wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia osób delegowanych do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, paralizator elektryczny, pałka ochronna wielofunkcyjna) i środki łączności radiowej umożliwiającej w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie patrolu załogi interwencyjnej, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 10 minut oraz w budynku w Łomży przy ul. Polowej 1 dodatkowo przeszkolenie w zakresie obsługi rtg i w zakresie ochrony radiologicznej. 5.Do podstawowych obowiązków pracowników nielicencjonowanych należy: w budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1 a)dozór mający na celu zabezpieczenie przed kradzieżą, włamaniem i pożarem, b)obserwowanie kamer i reakcja na ewentualne zagrożenia, c)obsługa szatni, w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie, ul. Woj. Polskiego 32 a)otwieranie budynku i bramy wjazdowej o godz. 7.00, załączanie alarmu i zamykanie budynku oraz bramy wjazdowej do godz. 16.00, b)utrzymanie ładu i porządku wokół budynku, w okresie zimowym odśnieżanie a w okresie letnim koszenie trawy na terenie przylegającym do budynku, przy pomocy urządzeń zapewnionych przez Zamawiającego, c)doręczanie korespondencji do instytucji publicznych na terenie miasta Kolno, d)sprawowanie nadzoru nad węzłem cieplnym i wodociągowym oraz instalacją elektryczną, (pracownik winien posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji), e)wykonywanie drobnych prac konserwatorskich i naprawczych w budynku, f)wykonywanie doraźnych poleceń kierownictwa Sądu, Wykonawca zapewni przeszkolenie pracownika obsługi w zakresie posiadania świadectwa kwalifikacyjnego (E) uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji. Usługę odśnieżania i koszenia trawy w budynku Zamiejscowego Wydziału Karnego w Kolnie Wykonawca wykonuje przy użyciu urządzeń zapewnionych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług ochrony o podobnym charakterze świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te były lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony w środki łączności radiowej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży wykaz osób, które mogą być skierowane do wykonywania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych czynności, z którego będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej dziesięcioma osobami realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną posiadającymi licencję I lub II stopnia oraz posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą (zastrzeżone), dysponuje co najmniej trzema grupami-załogami interwencyjnymi (po jednej na terenie Łomży, Kolna i Grajewa), oraz co najmniej jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeśli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum jeden milion złotych - jak też zapewnienie jej kontynuacji na cały okres obowiązywania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług ochrony o podobnym charakterze świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną trwającą w ramach jednej umowy usługę ochrony w obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te były lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1 18-400 Łomża, pok. 126.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Łomży, ul. Polowa 1 18-400 Łomża, pok. 126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.