eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy endoprotez i implantów ortopedycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Katowice: Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 244323 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Ludwika Rydygiera , ul. Markiefki 87, 40-211 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2597511, fax. 032 2597511.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy endoprotez i implantów ortopedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy endoprotez i implantów ortoepdycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 290 zł. Pakiet nr 2 - 280 zł. Pakiet nr 3 - 1680 zł. Pakiet nr 4 - 800 zł. Pakiet nr 5 - 200 zł. Pakiet nr 6 - 1770 zł. Pakiet nr 7 - 850 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania okreśłonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Termin płatności w realizacji przedmiotu zamówienia wynosi do 30 dni. 3. Oferowane endoprotezy i implanty ortopedyczne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ważne zezwolenia dopuszczenia do obrotu (świadectwo rejestracji) na rynku polskim oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia. Dokumenty wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 roku nr 93 poz. 896 z późn zm. ) tj. odpowiednio dla klasy I wyroby medyczne niesterylne- deklarację zgodności, dla klasy I wyroby sterylne i klasy IIa- deklarację zgodności+ CE, dla klasy IIb i III - wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, a w przypadku wyrobów, które zostaną wprowadzone do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej przed 01.05.2004r . dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie Unii. 4. Wykonawca musi zagwarantować stałość cen przez okres obowiązywania umowy. 5. Termin ważności endoprotez i implantów ortopedycznych to co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 6. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimum 150 000 zł. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonywał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwie dostawy zgodnego z zakresem rzeczowo- finansowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia. 8. Sposób oceny spełnienie warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykoanwcę oświadczeń oraz dokumentację potwierdzających treść tych oświadczeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkowac będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8. Wykonawca musi na czas trwania umowy udostępnić nieodpłatnie instrumentarium do implantacji endoprotez stawu biodrowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, za aktualny dokument przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty Przetargowej. 4. Wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Specyfikacje asortymentowo- cenowe. 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okreśłonym w specyfikacji asortymentowo- cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do oferty należy dołączyć: dokumenty wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 roku nr 93 poz. 896 z późn zmianami) tj. odpowiednio dla klasy I wyroby sterylne i klasy IIa- deklarację zgodności + CE , dla klasy IIb i III - wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie, a w przypadku wyrobów, które zostaną wprowadzone do obrotu i używania na terenie Unii Europejskiej przed 01.05.2004 r. dokument potwierdzający wpis do odpowiedniego rejestru na terenie Unii. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. rydygier.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Ludwika Rydygiera Dzial Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Ludwika Sekretariat Dyrektora ul. Markiefki 87 40-211 Katowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Endoproteza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza połowicza stawu biodrowego typu Austin-Moora w ilości 15 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego w ilości 2 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoprotezy totalna becementowa stawu biodrowego w ilości 15 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza totalna cementowa stawu biodrowego- 15 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System DHS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do zespoleń nasady bliższej kości udowej - DHS w ilości 25 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implanty ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne: drut kirschnera, wkręt do kości korowej sześciokątne, wkręty do kości gąbczastej, wkręty kostkowe samogwintujące, wkręty do kości drobnych, gwożdzei kostne Rusha, wkręt blokujący samogwintujący, gwóźdź śródszpikowy blokowany gamma, gwóźdź śródszpikowy blokowany prosty do kości udowej, gwóźdź śródszpikowy blokowany do kości piszczelowej, gwóźdź śródszpikowy do kości udowej blkokowany odkolanowo, gwóźdź śródszpikowy blokowany do kości ramiennej, gwóźdź steinmana, płytka rekonstrukcyjna, płytki wąskie, płytki do kości piętowe, płytka samodociskowa, gwóźdź śródszpikowy blokowany rekonstrukcyjny do kości udowej, gwóźdź endery, płytka kłykciowa, hacketall..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Endoprotezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoproteza stawu biodrowego cementowa modularna w ilości 15 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.