Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Pasłęk: Budowa bazy rekreacyjno - biwakowej przy pochylni Buczyniec, Gmina Pasłęk
Numer ogłoszenia: 244340 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku , ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-elblag.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bazy rekreacyjno - biwakowej przy pochylni Buczyniec, Gmina Pasłęk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa bazy rekreacyjno - biwakowej przy pochylni Buczyniec, gmina Pasłęk. Zamówienie robót obejmuje w szczególności budowę: a) dróg dojazdowych i parkingów (roboty: przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie z mieszanki żwirowo - tłuczniowej i mieszanki mineralno bitumicznej - dla zjazdu, przepusty, wykończeniowe i oznakowanie) b) części biwakowej (roboty: przygotowania i ukształtowania terenu min. karczowanie krzaków i poszycia, opryski, orka, wykonanie łąk parkowych, nasadzenia drzew i krzaków) c) części rekreacyjnej, boisk i placów zabaw, d) części hydrotechnicznej - budowa pomostu widokowego, roboty czerpalne (oczyszczenie zbiornika), wykonanie przegrody dzielącej basen na osadnik i zbiornik rekreacyjny, e) części energetycznej, f) przyłącza wody - doprowadzenie wody do bazy wraz z rozprowadzeniem do punktów czerpania, g) ogrodzenia bazy , h) budowa zadaszeń - 4 wiat. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, formularzu cenowym oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie siwz. 45.23.32.26-9, 45.22.33.20-5, 45.23.13.00-8, 45.23.22.00-4, 45.34.20.00-6, 45.11.12.91-4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 11. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 11.1. Warunki ogólne 11.1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.1.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w pkt 11.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy 11.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będą wykonywać w ramach niniejszego zadania, na minimum 500 000 zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 11.2.1 a), b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 11.2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających takie doświadczenie i kwalifikacje, a w szczególności a. kierownika budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi lub drogowymi , który pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej 1 (jednym) zadaniu związanym z budową lub przebudową dróg; budową przyłączy wodociągowych i elektrycznych oraz ukształtowaniem terenów zieleni wraz z małą architekturą. b. kierownika robót z uprawnieniami upoważniającymi do kierowania robotami konstrukcyjno - budowlanymi lub drogowymi (wymiennymi z uprawnieniami kierownika budowy) Nie dopuszcza się łączenia wymienionych funkcji w zakresie ppkt. a i b . Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 11.2.2. Uwaga: Wykonawca, z którym podpisana zostanie w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego umowa na wykonanie przedmiotowego zadania, przed zgłoszeniem robót budowlanych wskaże, zaaprobowanych przez Inżyniera i Zamawiającego, kierowników poszczególnych robót branżowych oraz przedłoży kopie uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia i odpowiednich zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 11.2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości wskazaniom zawartym w Specyfikacjach Technicznych i w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich narzędzi i urządzeń, w szczególności: 1) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku nie przekraczający 1,5 godz. z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury - 1 szt.; 2) mechaniczna układarka mas bitumicznych posiadająca: automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki - 1 szt.; 3) frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt. 4) sprzęt do wałowania (walce): gładkie - 2 szt., ogumione - 1 szt., wibracyjne - 1 szt. , wibracyjne do robót ziemnych - 1 szt. 5) Samochody samowyładowcze - min. 4 szt. 6) sprzęt rolniczy (typu; pługi, brony talerzowe, kultywatory - min. po 1 szt. 7) Koparko ładowarki samojezdne o poj. łyżki do 0,5 m3 - 1 szt. 8) równiarka samojezdna - 1 szt. 9) spycharka o mocy min. 75 KM - 1 szt. 10) przewoźne zbiorniki na wodę - 1 szt. 11) rębak do gałęzi - 1 szt. 12) piły do wycinki drzew - min. 4 szt Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 11.2.3. 11.2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Przez zadanie o zakresie porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia należy rozumieć roboty obejmujące w szczególności: a) budowę lub przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z mieszanki żwirowo - tłuczniowej lub z kruszywa naturalnego (pospółki) b) budowę lub przebudowę infrastruktury technicznej (w tym sieci wodociągowych i elektrycznych). c) budową lub przebudową związanych z ukształtowaniem terenów zieleni wraz z małą architekturą. W przypadku, gdy wykazane przez Wykonawcę zadanie nie będzie obejmowało wszystkich robót określonych w punktach a), b), c), d) Wykonawca powinien wskazać inne dowolne zadania, w ramach których wykonane zostały, w wymaganym okresie, takie roboty. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 11.2.4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 12.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 11.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 12.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Formularza oferty. 12.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 11.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 12.2.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie może być mniejsza od określonej w pkt. 11.2.1.a) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 12.2.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 11.2.1.b) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 12.2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Formularza oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 12.2.4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Formularza oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 12.2.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Doświadczenie Wykonawcy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Formularza oferty. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 12.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 12.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt. 12.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty, o których mowa w pkt. 12.1.2., 12.1.3., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółek cywilnych należy załączyć aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. 12.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 12.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-elblag.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby zamawiającego, tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, w pokój nr 11 sekcji dróg i mostów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, w sekretariacie (pokój nr 7)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest objęty Programem Rozwoju Turystyki Kanału Elbląskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004-2006 z perspektywa na lata 2007-2013 i współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-20013.
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Utrzymanie cmentarzy komunalnych położonych w Pasłęku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "CANAL VELO - budowa spójnego systemu dróg i tras rowerowych Krainy Kanału Elbląskiego" - opracowanie dokumentacji projektowej.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu elbląskiego cz.2
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Gierzwałdzie.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.