eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiUtrzymanie porządku i czystości na targowisku miejskim przy ul. Zarówie 22 w Międzyrzecu Podlaskim i terenach przyległych w 2008r.



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Międzyrzec Podlaski: Utrzymanie porządku i czystości na targowisku miejskim przy ul. Zarówie 22 w Międzyrzecu Podlaskim i terenach przyległych w 2008r.
Numer ogłoszenia: 244370 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717789, fax 083 3717790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.miedzyrzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na targowisku miejskim przy ul. Zarówie 22 w Międzyrzecu Podlaskim i terenach przyległych w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie porządku i czystości na targowisku miejskim w Międzyrzecu Podlaskim i terenach przyległych w 2008r. na łącznej powierzchni 12873m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.42 - Targowiska na wolnym powietrzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.42 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich wykonawców, którzy:spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych;są upoważnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i ich profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia;wyrażają zgodę na termin płatności wynoszący 30 dni. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w rozdziale I pkt.2.p.pkt 2.2. specyfikacji istotnych warunków zmówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych; wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót z zakresu przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie podpisane przez wykonawcę, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; wykaz podstawowego sprzętu posiadanego przez wykonawcę przewidywanego do użycia przy realizacji przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski lok.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Pocztowa 8, lok.22 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.