Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-18
Łobżenica: Remont i rozbudowa świetlic wiejskich we wsiach Dębno,Dźwierszno Małe,
Liszkowo,Piesno,Szczerbin; gmina Łobżenica
Numer ogłoszenia: 244376 - 2009; data zamieszczenia: 18.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Łobżenica , ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie, tel. 067 2860032, faks 067 2860872.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i rozbudowa świetlic wiejskich we wsiach Dębno,Dźwierszno Małe, Liszkowo,Piesno,Szczerbin; gmina Łobżenica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach robót planuje się wykonanie następujących prac : ETAP I - do 28-02-2010 roku 1.Dębno:roboty rozbiórkowe,roboty ziemne, fundamenty,roboty murarskie, stropodach, roboty dekarskie, okna,drzwi,instalacja elektryczna 2.Dźwierszno Małe :roboty rozbiórkowe,roboty dekarskie,izolacja stropodachu ,okna,drzwi.3.Liszkowo :roboty rozbiórkowe,roboty murarskie,roboty dekarskie,strop nad parterem,tynki wewnętrzne,wymiana okien,wymiana drzwi,instalacja wod.kan.instalacja c.o.4.Piesno : roboty dekarskie, izolacja termiczna,roboty betonowe i murarskie ,wymiana drzwi, roboty zduńskie 5.Szczerbin: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamenty,ściany zewnętrzne ,kominy+kominek, ścianki działowe, stropodach,okna,drzwi,instalacja wod.kan. ETAP II - do 30-05-2010 roku 1.Dębno:tynki wewnętrzne,podłoża i posadzki,docieplenie ścian zewnętrznych ,roboty malarskie, instalacja wod.- kan.,instalacja c.o.2.Dźwierszno Małe: tynki wewnętrzne,podłoża i posadzki,roboty malarskie,roboty zewnętrzne, instalacja elektryczna.3.Liszkowo :podłoża i posadzki,roboty malarskie,przyłącze kanalizacyjne,tynki wewnętrzne,instalacja elektryczna.4.Piesno :wymiana okien,posadzki,roboty malarskie,elewacja budynku,instalacja elektryczna. 5.Szczerbin :tynki wewnętrzne,posadzki,roboty malarskie,docieplenie ścian,przyłącze kanalizacyjne,chodnik przed budynkiem,instalacja elektryczna. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót z wyszczególnieniem dla poszczegółnych wsi - załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7 500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) a)są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), Ad. 2) b)posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie i w tym względzie wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie prac odpowiadającej przedmiotowi zamówieniac)dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia lub uzyskają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. d)dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zadania Ad. 3) e)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, b)posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi budowlano-remontowe.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że :a)każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym obejmującej usługi budowlano-remontowe. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony załącznik nr 1 - formularz oferta 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ( jeżeli oferta jest składana wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Pełnomocnictwa osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 6.Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości realizowanej inwestycji, nazwy przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnieniami i zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.9.Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 10.Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja ). Ponad to:12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155).13. Harmonogram rzeczowo-finansowy (załącznik nr 6 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica u p.Wiesław Hektus tel (067) 286 81 10 lub 286 81 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 1) Urząd Miejski Gminy w Łobżenicy, ul. Sikorskiego 7, 89-310 Łobżenica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
- Roboty remontowe w Domu Studenta nr 6 przy ul. Radomskiej 11 w Warszawie
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.