Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Środa Śląska: OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2016 -2020
Numer ogłoszenia: 24437 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2016 -2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową obsługę rachunków bankowych Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej oraz powiatowych i państwowych funduszy celowych (rachunki podstawowe i pomocnicze Starostwa Powiatowego) w latach 2016 -2020, w tym m.in.: 1) otwarcie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych , 2) prowadzenie rachunków bankowych i rachunków pomocniczych, 3) realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie ELIXIR- realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja została złożona do godz.15.15, najpóźniej w dniu następnym jeżeli dyspozycja została złożona po godz.15.15, 4) realizacja przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) - realizacja powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, 5) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 6) dokonywanie wypłat gotówkowych, ( wpłaty i wypłaty gotówkowe rozumiane są jako: - przyjmowanie codziennie utargu z kasy Starostwa na rachunek podstawowy Starostwa, - wypłata czekiem: realizacja czeków nie więcej niż 10 czeków miesięcznie na wypłaty gotówkowe dla pracowników), 7) zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, 8) lokowanie wolnych środków na lokatach - codziennie, 9) miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 10) wydawanie książeczek czekowych, 11) wydawanie zaświadczeń oraz opinii przez bank, 12) gotowość do udzielania kredytu na rachunku bieżącym, zgodnie z Uchwałą Budżetową na dany rok, 13) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 14) utworzenie rachunku dla potrzeb przechowywania wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów, o których mowa w art.46 ust.4 i art. 148 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.), 15) posiadanie siedziby lub oddziału banku (placówki) lub filii oraz bankomatu na terenie miasta Środa Śląska. 2. WARUNKI REALIZACJI ZADANIA - WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) bank zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową na bankową obsługę budżetu, 2) bank zapewni od dnia podpisania umowy pracę w elektronicznym systemie Home banking umożliwiającym realizacje zleceń płatniczych w czasie rzeczywistym dla wszystkich rachunków bankowych otwartych dla Starostwa z systemem oferenta - bank sfinansuje elektroniczny system obsługi i zapewni użytkowanie bankowości elektronicznej bez żadnych dodatkowych opłat, 3) bank udostępni Zamawiającemu za pośrednictwem systemu elektronicznego bierny wgląd na wszystkie rachunki bankowe, 4) bank zapewni bezpłatny serwis, 5) bank zapewni bezpłatne dokonywanie przelewów ramach banku, 6) bank zapewni obsługę kasjera - pracownika Starostwa poza kolejnością, 7) bank ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu wykonania operacji zleconych przez Zamawiającego, 8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od: a) dokonywanych operacji bankowych uznaniowych i obciążeniowych na rzecz powiatu i innych należności budżetowych, b) zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, c) przelewów do innych banków, d) wpłat gotówkowych dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nie posiadające osobowości prawnej, w oddziałach i filiach banku z tytułu wymienionych w art.4 ustawy z dnia 13 listopada 2013r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U .z 2014r. poz.1115 ze zm.) e) operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach Zamawiającego, f) przechowywania depozytów, g) wydawania na pisemne lub telefoniczne zlecenia Zamawiającego zaświadczeń i opinii bankowych, h) instalacji, doradztwa i eksploatacji systemu bankowości elektronicznej. 3. INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW : 1) Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie kredytu w rachunku bieżącym wekslem In blanco. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art.97 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (kontrasygnowane przez Skarbnika Powiatu), 2) Ilość użytkowników systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym (obsługa bankowa dot. tylko Starostwa bez jednostek organizacyjnych) wynosi 8 (osiem), natomiast ilość użytkowników dysponujących podpisem wynosi 5 (pięć),.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw. oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw. oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz wykonanych głównych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu (poświadczenia) potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że wykażą przynajmniej 1 usługę odpowiadające swoim rodzajem do usługi stanowiącej przedmiot zamówienia - obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. - W przypadku wykonywanych usług ciągłych lub okresowych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw. oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw. oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych nw. oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. projekt umowy sporządzony przez Wykonawcę, 3. wykaz placówek bankowych dedykowanych do obsługi Zamawiającego na terenie miasta Środa Śląska (zał. nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Oprocentowanie lokat - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, z którym podpisano umowę ( z zastrzeżeniem niezmienności ceny oferty) oraz określa warunki takiej zmiany: 1) w przypadku nałożenia na Powiat nowych zadań, 2) w przypadku pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać, 3) jeżeli zajdzie konieczność dostosowania umowy do aktualnego stanu prawnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Powiatu: Starostwo Powiatowe ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska parter, pok.101 - Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---------------.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2081D NA ODCINKU ZABŁOTO - JAKUBKOWICE W GMINIE KOSTOMŁOTY
- REMONT ELEWACJI ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- "Obsługa bankowa budżetu Gminy Charsznica i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1.09.2024 r. do 31.08.2028 r."- powt.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.