eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBudowa rond w ciągach dróg wojewódzkich:Zadanie nr 1:Rozbudowa Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 poprzez rozbudowę skrzyżowania ul. Kętrzyńskiego z ul. 11 Listopada w Wąbrzeźnie w km 34+225 na rondo, wykonanie odwodnienia i oświetlenia;Zadanie nr 2Przebudowa drogi wraz z odtworzeniem kanalizacji deszczowej drogi wojewódzkiej Nr 266 w miejscowości Sędzin na odcinku od km 28+950 do km 29+490, dł. 0,540 km; Zadanie nr 3:Budowa obejścia miasta Nakła nad Notecią na kierunku PD-PN w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 Rogoźno - Tuchola, część III - rondo ul. Poznańska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Bydgoszcz: Budowa rond w ciągach dróg wojewódzkich:Zadanie nr 1:Rozbudowa Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 poprzez rozbudowę skrzyżowania ul. Kętrzyńskiego z ul. 11 Listopada w Wąbrzeźnie w km 34+225 na rondo, wykonanie odwodnienia i oświetlenia;Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wraz z odtworzeniem kanalizacji deszczowej drogi wojewódzkiej Nr 266 w miejscowości Sędzin na odcinku od km 28+950 do km 29+490, dł. 0,540 km; Zadanie nr 3:Budowa obejścia miasta Nakła nad Notecią na kierunku PD-PN w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 Rogoźno - Tuchola, część III - rondo ul. Poznańska
Numer ogłoszenia: 244386 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rond w ciągach dróg wojewódzkich:Zadanie nr 1:Rozbudowa Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 poprzez rozbudowę skrzyżowania ul. Kętrzyńskiego z ul. 11 Listopada w Wąbrzeźnie w km 34+225 na rondo, wykonanie odwodnienia i oświetlenia;Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wraz z odtworzeniem kanalizacji deszczowej drogi wojewódzkiej Nr 266 w miejscowości Sędzin na odcinku od km 28+950 do km 29+490, dł. 0,540 km; Zadanie nr 3:Budowa obejścia miasta Nakła nad Notecią na kierunku PD-PN w ciągu drogi wojewódzkiej nr 241 Rogoźno - Tuchola, część III - rondo ul. Poznańska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Budowa rond w ciągach dróg wojewódzkich z podziałam na zadania: ZADANIE NR 1: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 poprzez rozbudowę skrzyżowania ul. Kętrzyńskiego z ul. 11 Listopada w Wąbrzeźnie w km 34+225 na rondo, wykonanie odwodnienia i oświetlenia ZADANIE NR 2: Przebudowa drogi wraz z odtworzeniem kanalizacji deszczowej drogi wojewódzkiej nr 266 w miejscowości Sędzin na odcinku od km 28+950 do km 29+490, dł. 0,540 km ZADANIE NR 3 Budowa obejścia miasta Nakła nad Notecią na kierunku Pd-Pn w ciągi drogi wojewódzkiej nr 241 Rogoźno - Tuchola, część III - rondo ul. Poznańska Przyjmuje się zasadę: 1 zadanie - 1 oferta; 2 zadania - 2 oferty; itd. Oznacza to, iż na każde z wyżej wymienionych zadań Wykonawca zobowiązany jest złożyć odrębną ofertę. 2. W ramach zamówienia należy wykonać: zadanie nr 1 : - wykonania robót pomiarowych, - wykonania wycinki drzew, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy betonowej, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - ułożenia geosiatki, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - ułożenia rur osłonowych, - wykonania regulacji urządzeń obcych, - wykonania ogrodzenia z siatki, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania przebudowy gazociągu, - wykonania przebudowy sieci energetycznej oraz budowy oświetlenia ulicznego , - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót. zadanie nr 2 : wykonania robót pomiarowych, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania robót ziemnych, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania przebudowy sieci wodociągowej, - wykonania stabilizacji gruntu cementem, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - ułożenia rur osłonowych, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablicy w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót. zadanie nr 3 : - wykonania robót pomiarowych, - wykonania wycinki drzew, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania sadzenia drzew i krzewów, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania wzmocnienia podłoża gruntowego - wibroflotacja, - wykonania stabilizacji gruntu cementem, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania wygrodzeń dla zwierząt i płotków naprowadzających dla płazów, - wykonania ekranów akustycznych, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania trawników dywanowych, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania wylotu kanału deszczowego, - wykonania przebudowy gazociągu, - wykonania przebudowy sieci energetycznej oraz budowy oświetlenia ulicznego , - wykonania przebudowy sieci teletechnicznej, - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablicy w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót. Wytyczne na stronie: http://www.mojregion.eu/regionalny-program-operacyjny-wojewodztwa-kujawsko-pomorskiego/promocja/oznakowanie-projektu.html Tablice informacyjne i pamiątkowe: - wykonanie i dostawa oraz montaż we wskazane przez Zamawiającego miejsce: nowych tablic informacyjnych - 2 szt. o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych oraz nowych tablic pamiątkowych o wymiarach 1500mm x 2000mm - blacha ocynkowana, na słupach stalowych - 2 szt. - koszty wynikające z wykonania, dostawy, ustawienia i aktualizacji wartości na tablicach informacyjnych i pamiątkowych wykonawca winien wkalkulować w kosztach pośrednich budowy. - przed wykonaniem i ustawieniem tablic Zamawiający wymaga wcześniejszego uzgodnienia pozycji układu graficznego, jak również nadruku i wszystkich innych form znakowania w formie mailowej z Zamawiającym - Wydziałem Inwestycji, ul. Fordońska 44, Bydgoszcz. - lokalizacje dostawy i montażu nowych tablic informacyjnych i pamiątkowych wskaże Zamawiający po podpisaniu umowy. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonych we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektów (dla zadania 2 i 3) tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót). Projekty tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić Zarządem Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Komendą Wojewódzką Policji, oraz innymi instytucjami, a następnie uzyskać jego zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem, tj. Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko - Pomorskiego w Toruniu. Po zakończeniu robót należy zgłosić do ZDW i Urzędu Marszałkowskiego wygaśnięcie czasowej organizacji ruchu i przywrócenie obowiązywania stałej organizacji ruchu lub wprowadzenie nowej o ile dotyczy danego zadania. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i zapewni uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych przy zachowaniu tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym wykonawcom a zawartym w opisie zamówienia - odpowiednio projekcie wykonawczym lub budowlano - wykonawczym. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu do Rejonu Dróg Wojewódzkich. Rozliczenie materiałów rozbiórkowych musi być protokolarne. 7. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiary robót będące integralną częścią dokumentacji projektowej. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy : - uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa oraz przepisami szczegółowymi oraz decyzjami dotyczącymi przedmiotu niniejszego zamówienia zezwoleń, decyzji, postanowień, ich pełna realizacja z poniesieniem wynikających z nich opłat i kosztów włącznie, - aktualizacja wszystkich uzgodnień (w przypadku gdy są nieaktualne) projektów budowlanych i wykonawczych i poniesienie kosztów z tym związanych, - wykonanie i poniesienie kosztów (o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania umowy- uwzględnić w kosztach ogólnych budowy): - uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod-kan., gaz, sanepidu, telekomunikacyjne, elektroenergetyczne, ochrony środowiska), - prowadzenie nadzoru archeologicznego i obserwacja archeologiczna podczas prowadzenia robót ziemnych, - nadzoru saperskiego, - dla zadania nr 1 i zadania nr 3 skompletowanie wszystkich wymaganych przepisami obowiązującego prawa dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, - dla zadania nr 1 i zadania nr 3 uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie w zakresie przedmiotu zamówienia. - dla zadania nr 1 i zadania nr 3 Wykonawca nie później niż 21 dni przed wyznaczonym terminem odbioru ma obowiązek dokonać zgłoszenia zakończonych robót do Nadzoru Budowlanego. - dla zadania nr 1 i zadania nr 3 przy wycince drzew przydrożnych Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia operatów brakarskich, a uzyskane środki ze sprzedaży drewna przekaże Zamawiającemu na konto dochodów budżetowych nr 20 1020 1475 0000 8902 0093 8183. - dla zadania nr 1 i zadania nr 3 Wykonawca w okresie zimowym tj. od 15 grudnia 2014r. do 15 marca 2015r. zapewni przejezdność na przebudowywanych odcinkach dróg wojewódzkich tzn. ruch nie będzie odbywał się wahadłowo. - Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających jest posiadanie środków finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.60-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości (odpowiednio dla każdego zadania - osobno): - Zadanie nr 1 - 64 000,00 zł brutto - Zadanie nr 2 - 100 000,00 zł brutto - Zadanie nr 3 - 93 000,00 zł brutto 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zmianami.). 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadający wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie obejmujące budowę, przebudowę, remont drogi w technologii porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 4 600 000,00 zł brutto lub 2 zamówienia obejmujące budowę, przebudowę, remont drogi w technologii porównywalnej o wartości nie mniejszej niż 2 300 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym: (dla każdego zadania osobno) - wytwórnia mieszanek mineralno-asfaltowych wyposażona w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora - lub sprzęt równoważny; - sprzęt do mechanicznego rozkładania mieszanki bitumicznej - jedna układarka mas bitumicznych wyposażona w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - szczotka mechaniczna - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - frezarka do nawierzchni bitumicznych - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - walec ogumiony samojezdny - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - walec stalowy samojezdny - 2 szt., lub sprzęt równoważny; - sprzęt zagęszczający w-wy konstrukcyjne - 2 szt. lub sprzęt równoważny; - koparka o pojemności łyżki min 0,6 m3 - 1 szt. lub sprzęt równoważny; - koparko ładowarka - 1 szt., lub sprzęt równoważny; - malowarka drogowa - 1 szt. lub sprzęt równoważny;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik budowy - po 1 kierowniku dla każdego zadania - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. PONADTO ODPOWIEDNIO DLA ZADAŃ : ZADANIE 1: Kierownik branży sanitarnej Kierownik branży energetycznej ZADANIE 2: Kierownik branży sanitarnej Kierownik branży energetycznej ZADANIE 3: Kierownik branży sanitarnej Kierownik branży energetycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (odpowiednio dla każdego zadania) zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełnione i podpisane KOSZTORYSY OFERTOWE oraz KOSZTORYS ZBIORCZY (odpowiednio dla każdego zadania). 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 4. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców; 5. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadku podmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzający udział podmiotu w realizacji zamówienia - jeśli występuje (Załącznik nr 8 do SIWZ - opcjonalnie); 6. Dowód wniesienia wadium (odpowiednio dla każdego zadania). Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu lub śniegu, niskie temperatury w dzień i w nocy oraz inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST; b) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej, przy czym są one niezbędne do ukończenia zamierzenia budowlanego, uzyskania w całości finalnego dzieła zgodnego z projektem wykonawczym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcę lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji zamówienia. 2.6. Zamiany polegające na wystąpieniu robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 2.7. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); b) zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Rozwój Infrastruktury Technicznej, działanie 1.1 - Infrastruktura Drogowa. Zamawiający unieważni postępowanie w sytuacji, gdy wystąpią przesłanki wskazane w art. 93 ust.1 oraz art. 93 ust. 1 pkt 1a) ustawy Pzp.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 :Rozbudowa Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 534 poprzez rozbudowę skrzyżowania ul. Kętrzyńskiego z ul. 11 Listopada w Wąbrzeźnie w km 34+225 na rondo, wykonanie odwodnienia i oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: zadanie nr 1 : - wykonania robót pomiarowych, - wykonania wycinki drzew, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania podbudowy betonowej, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - ułożenia geosiatki, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - ułożenia rur osłonowych, - wykonania regulacji urządzeń obcych, - wykonania ogrodzenia z siatki, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania przebudowy gazociągu, - wykonania przebudowy sieci energetycznej oraz budowy oświetlenia ulicznego , - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: Przebudowa drogi wraz z odtworzeniem kanalizacji deszczowej drogi wojewódzkiej nr 266 w miejscowości Sędzin na odcinku od km 28+950 do km 29+490, dł. 0,540 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 : wykonania robót pomiarowych, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania robót ziemnych, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania przebudowy sieci wodociągowej, - wykonania stabilizacji gruntu cementem, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - ułożenia rur osłonowych, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablicy w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Budowa obejścia miasta Nakła nad Notecią na kierunku Pd-Pn w ciągi drogi wojewódzkiej nr 241 Rogoźno - Tuchola, część III - rondo ul. Poznańska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 : - wykonania robót pomiarowych, - wykonania wycinki drzew, - wykonania karczowania krzaków, - wykonania sadzenia drzew i krzewów, - wykonania robót rozbiórkowych, - wykonania robót ziemnych, - wykonania wzmocnienia podłoża gruntowego - wibroflotacja, - wykonania stabilizacji gruntu cementem, - wykonania podbudowy z kruszywa, - ustawienia krawężnika i obrzeży, - oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienia nawierzchni asfaltem, - wykonania podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej, - wykonania oznakowania pionowego i poziomego, - wykonania wygrodzeń dla zwierząt i płotków naprowadzających dla płazów, - wykonania ekranów akustycznych, - wykonania skarp, poboczy i rowów, - wykonania trawników dywanowych, - wykonania studni rewizyjnych i wpustów ulicznych, - wykonania kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, - wykonania wylotu kanału deszczowego, - wykonania przebudowy gazociągu, - wykonania przebudowy sieci energetycznej oraz budowy oświetlenia ulicznego , - wykonania przebudowy sieci teletechnicznej, - wykonania pomiaru powykonawczego, - promocja : 1 tablica informacyjna i 1 tablica pamiątkowa w ramach kosztów pośrednich Wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablicy w ciągu 6 m-cy po ustawieniu tablicy pamiątkowej. Zmiana nastąpi poprzez naklejenie nowej wartości robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.