Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-10
Bochnia: Świadczenie usługi szkoleniowej Kurs prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu
pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 244392 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi szkoleniowej Kurs prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B dla 6 osób będących uczestnikami projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim. Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej, pozwalającej na przystąpienie do egzaminu dającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony z wyjątkiem autobusu i motocykla. Program zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie merytorycznym i czasowym, a także zakres posiadanych uprawnień przez osoby prowadzące kurs powinien być zgodny z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów z dnia 27.10.2005 r. Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić koszt: 1) Organizacji i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B, 2) badania lekarskiego uprawniającego do odbycia kursu na prawo jazdy w ww kategorii, 3) wydania uczestnikom materiałów dydaktycznych, 4) opłaty egzaminacyjnej tj. 1 egzamin państwowy teoretyczny i praktyczny dla każdego uczestnika kursu, 5) Zwrot kosztów podróży dla uczestników z miejsca zamieszkania do miejsca przeprowadzenia kursu i z powrotem.. Zwrot kosztów przejazdu powinien być rozliczany przez Wykonawcę z uczestnikiem kursu na podstawie przedstawionych przez Uczestnika kursu biletów za przejazd środkiem komunikacji publicznej w celu uczestniczenia w kursie zawierającym cenę i datę zgodną z harmonogramem zajęć kursu. Wykonawca powinien gromadzić przedkładane przez uczestnika bilety komunikacyjne w sposób umożliwiający imienne przyporządkowanie do każdego uczestnika kursu. Wykonawca powinien dokonywać zwrotu środków za dojazdy uczestnikom na ich rachunki bankowe lub gotówką w kasie wg pisemnego potwierdzenia przez uczestnika kursu na liście wypłat. Maksymalna kwota jednodniowego zwrotu może wynosić 15 zł od osoby. Miejscem realizacji kursu będzie miasto Bochnia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom kursu dostęp do dodatkowych materiałów dydaktycznych, sali wykładowej oraz samochodów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania kursu. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu kursu, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, której wzór należy dołączyć do oferty, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 1. dzienna lista obecności uczestników kursu teoretycznego; 2. imienna lista, na której uczestnicy kursu będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na kurs w przypadku zwrotu w gotówce lub wyciąg bankowy w przypadku zwrotu bezgotówkowego; 3. zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników kursu wewnętrznego egzaminu w zakresie teoretycznym; 4. zaświadczenia potwierdzające odbycie odpowiedniej liczby godzin praktycznej nauki jazdy wymaganej do przystąpienia do egzaminu państwowego. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za kurs, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) nie zgłoszeniu się któregokolwiek uczestnika na kurs; b) przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa; c) innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu, następujących dokumentów: a) oryginałów ankiet oceniających wypełnionych przez uczestników kursu; b) oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs; c) oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu; d) oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na kurs w przypadku zwrotu w gotówce lub kopii wyciągu bankowego w przypadku zwrotu bezgotówkowego e) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. f) innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu: dzienna lista obecności uczestników kursu teoretycznego; zaświadczenia o ukończeniu przez uczestników kursu wewnętrznego egzaminu w zakresie teoretycznym; g) zaświadczenia w formie podpisu uczestnika kursu potwierdzającego odbycie odpowiedniej liczby godzin praktycznej nauki jazdy wymaganej do przystąpienia do egzaminu państwowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentów wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, lokalowym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentów wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia w pokoju nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.