Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Żnin: PCZ/II-ZP/14/2011 Przetarg nieograniczony na dostawę leków.
Numer ogłoszenia: 244398 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, faks 052 3031344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/14/2011 Przetarg nieograniczony na dostawę leków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie. Szczegółowy opis zawierający rodzaj i ilość asortymentu leków, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość braku 45 (czterdziestu pięciu) z 453 pozycji asortymentu leków wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiedników leków przedstawionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przez odpowiednik rozumie się produkt posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej. Leki w opakowaniach innej wielkości, niż wielkość wskazana w SIWZ można wycenić wyłącznie w sposób zgodny z ilością podaną w Załączniku nr 1 do SIWZ. W razie konieczności, ilość, należy zaokrąglić w górę, bez miejsca po przecinku. W przypadku, jeżeli lek żądany przez Zamawiającego nie jest już produkowany lub następuje jego tymczasowy brak, a nie ma leku równoważnego, którym można go zastąpić, należy dla porównania ofert wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz zapisać uwagę o jego braku. W przypadku udokumentowanego braku (chwilowego lub całkowitego) dostaw produktu leczniczego o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie, Zamawiający wymaga dostarczenia produktu równoważnego o parametrach nie gorszych od oferowanych przy zachowaniu cen jednostkowych i po zaakceptowaniu tej zmiany przez kierownika apteki. Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilości asortymentu wymienione w Załączniku nr 1, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 20% wartości umowy brutto. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu niż określona, w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz koncesję, zezwolenie, licencję (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji wraz z uzasadnieniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 4 SIWZ, stanowiących załączniki do składanych przez wykonawców ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - uPzp (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że produkty oferowane w ramach składanej oferty posiadają aktualne świadectwa rejestracji, i spełnią wymagania określone Ustawą z dnia 6 września 2001r. o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym - Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) oraz że na każde żądanie Zamawiającego, dostarczone zostaną niezwłocznie do wglądu Zamawiającemu, odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w Oświadczeniu - Oświadczenie załączyć do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmian lub wycofania produktów przez producenta. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wycofanie oferowanego produktu z rynku, zastąpienie go innym lub pojawienie się lepszego w tej samej lub niższej cenie. W takim przypadku należy wprowadzić zmianę umowy zastępującą dany produkt innym lub wycofująca produkt - aneksem. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia wartości umowy. b) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT na produkty objęte niniejszym zamówieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego - adres jw..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin. Cztery części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg gminnych.
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych: Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/031/25 Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych oraz produktu leczniczego cisplatinum stosowanego w ramach chemioterapii - 6 pakietów.
- Dostawa asortymentu stosowanego w chirurgii witreoretinalnej oka
- Dostawa leków Zad. 1 - Zad. 6.
- TP.D.DDO-TK.22.25_Zakup wraz z dostawą środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu CT Express 4D Bracco Injeneering dla Pracowni Tomografii Komputerowej
- Dostawa produktów farmaceutycznych, preparatów do żywienia dojelitowego i pasków do glukometrów dla Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju Sp. z o.o.
- TP.D.AS.23.25 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.