Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Będzin: Dostawa artykułów czystościowych dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ.
Numer ogłoszenia: 244422 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, faks (032) 2651430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzzoz.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów czystościowych dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów czystościowych dla zabezpieczenia usługi sprzątania w obiektach PZZOZ - 2 pakiety..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.71.16.10 - Szampony 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 39.83.10.00 - Preparaty piorące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), tj.: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 cytowanej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy, 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b) załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia wskazane w części VIII SIWZ; c) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części V SIWZ; d) zapewnią niezmienność cen przedmiotu zamówienia - stałość cen przez cały okres obowiązywania umowy; e) zaoferują termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 30 dni, f) zaoferują przedmiot zamówienia (Pakiet nr 1) posiadający dokumenty określone w części VIII pkt 1 ppkt 7 i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Spełniają dodatkowe wymagania określone w niniejszej SIWZ, tj.: a) dostarczą na zasadzie umowy użyczenia systemy dozujące 3-komorowe w ilości 11 szt. 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujace dokumenty, oświadczenia i załączniki wyszczególnione w części VIII SIWZ: - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zał. nr 4 do SIWZ., - wypełnione załączniki do SIWZ, - dokumenty,oświadczenia, o których mowa w części VIII SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty nalezy dołaczyć następujace dokumenty: - a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Zał. nr 5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego a) Karta charakterystyki preparatu chemicznego - Karta produktu ww. oświadczenia, dokumenty dotyczą wyłącznie Pakietu nr 1 (zgodnie z warunkiem wskazanym w części VII 2 f SIWZ) - Zał. nr 6..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, pok. 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40, Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły czystościowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły czystościowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.16.10-6, 33.74.10.00-6, 39.81.11.00-1, 39.83.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Utrzymanie czystości w obiekcie hali sportowej Arena w Będzinie.
- Usługa ochrony budynków oraz mienia w budynkach wraz z terenem wokół budynków PTHU Interpromex Sp. z o.o. w Będzinie przy ul. Paryskiej 11.
- "MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE".
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy środków czystości
- Dostawy środków czystości
- Dostawa środków czystościowych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa środków czystości do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie" - sprawa nr 05/25.
więcej: Szampony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.