Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Gniezno: DOSTAWA I MONTAŻ ZABEZPIECZEŃ ELEKTRONICZNYCH TARGOWISKA
PRZY PLACU 21 STYCZNIA W GNIEŹNIE
Numer ogłoszenia: 24442 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gniezno Zarząd Gospodarowania Lokalami , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 424 65 20, faks 61 424 65 20 wew. 222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.gniezno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ ZABEZPIECZEŃ ELEKTRONICZNYCH TARGOWISKA PRZY PLACU 21 STYCZNIA W GNIEŹNIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: a) systemu telewizji dozorowej w technologii IP, obejmującego płytę targowiska oraz garaż usytuowany pod płytą targowiska, b) systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie targowiska, c) systemu obsługi parkingu oraz poboru opłat parkingowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 34.99.63.00 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu systemu telewizji dozorowej w technologii IP i systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiektach użyteczności publicznej, o wartości co najmniej 70.000 zł brutto lub 1 zamówienia, którego przedmiotem była dostawa i montaż systemu bezobsługowego poboru opłat parkingowych o wartości co najmniej 70.000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej( Dz. U. z 2003r., nr 89, poz. 828).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, wydanymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej( Dz. U. z 2003r., nr 89, poz. 828).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, a przypadku jej braku dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części umowy nie leży w interesie publicznym lub w przypadku usprawiedliwionej potrzeby Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa wyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane do dnia zawiadomienia go przez Zamawiającego o zmniejszeniu zakresu przedmiotu umowy oraz za zakupione materiały i urządzenia, których Wykonawca nie może wykorzystać przy realizacji inwestycji, b)wykonania przedmiotu niniejszej umowy w terminie krótszym niż określony w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.gniezno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Gospodarowania Lokalami
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Gospodarowania Lokalami ul. Lecha 6 62-200 Gniezno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 128/33, 128/34, 128/35, 128/36 oraz w m. Strzyżewo Paczkowe działki nr 29/4, 12
- "PAKIETY MEDYCZNE DLA PRACOWNIKÓW URBIS SP. Z O. O. ORAZ CZŁONKÓW ICH RODZIN"
- Konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki na terenie Nadleśnictwa Gniezno w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2221P i 2226P - przebudowa chodnika w m. Jarząbkowo
- Budowa sieci wodociągowej w m. Jankówko działki nr 8/3, 11/3
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2154P Polska Wieś - Wilkowyja
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Wdrożenie systemu płatnego parkowania w Urzędzie Dzielnicy".
- Przeprowadzenie prac remontowych pomieszczeń przeznaczonych na wczesne wspomaganie rozwoju w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 177 w Warszawie.
- Przebudowa drogi gminnej nr 600847K w km 0+0,000 do km 0+326,69 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+326,69, w miejscowości Skała, Gmina Skała
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.