To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Lublin: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej wg zadań 1-4
Zadanie nr 1 - Dostawa aparatów do znieczulenia
Zadanie nr 2 - Dostawa kardiotokografów (KTG)
Zadanie nr 3 -Dostawa pulsoksymetrów
Zadanie nr4 - Dostawa łóżeczek noworodkowych
Numer ogłoszenia: 244446 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 216712 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej wg zadań 1-4 Zadanie nr 1 - Dostawa aparatów do znieczulenia Zadanie nr 2 - Dostawa kardiotokografów (KTG) Zadanie nr 3 -Dostawa pulsoksymetrów Zadanie nr4 - Dostawa łóżeczek noworodkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej wg zadań 1-4 Zadanie nr 1 - Dostawa aparatów do znieczulenia Zadanie nr 2 - Dostawa kardiotokografów (KTG) Zadanie nr 3 -Dostawa pulsoksymetrów Zadanie nr4 - Dostawa łóżeczek noworodkowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.10 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 305682 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa aparatów do znieczulenia.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lifemed Poland Sp. z o.o., Ul. Hrubieszowska 6a, 01-209 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 246728.00
- Oferta z najniższą ceną: 246728.00 / oferta z najwyższą ceną: 246728.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa kardiotokografów (KTG).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OXFORD PL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"OXFORD PL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- OXFORD PL Sp. z o.o., Ul. Limanowskiego 11/118, 02-943 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44000.00
- Oferta z najniższą ceną: 44000.00 / oferta z najwyższą ceną: 44000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 -Dostawa pulsoksymetrów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promed S.A., Ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9944.00
- Oferta z najniższą ceną: 9944.00 / oferta z najwyższą ceną: 9944.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr4 - Dostawa łóżeczek noworodkowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stolter Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5010.00
- Oferta z najniższą ceną: 5010.00 / oferta z najwyższą ceną: 5010.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w MWL
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Dostawy warzyw, owoców i jaj dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.