Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski w roku 2008 trzech ogólnodostępnych szaletów publicznych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
Numer ogłoszenia: 244476 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, fax 062 5918206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski w roku 2008 trzech ogólnodostępnych szaletów publicznych, w tym obsługa jednego szaletu miejskiego w Rynku, będącego własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Organizacja szaletów. Sanitariaty, którymi dysponuje wykonawca muszą: - być usytuowane w różnych punktach obszaru ograniczonego następującymi ulicami: Raszkowską, Konopnickiej, 60 Pułku Piechoty, Harcerską, Aleją Powstańców Wielkopolskich, Kompałły, Chopina, Kościuszki, Kopernika, Piastowską, Głogowską, Sienkiewicza i Wojska Polskiego, - spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach: prawa budowlanego, sanitarnych, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 ze zmianami), - mieć wejścia z dróg komunikacji ogólnej, - znajdować się w kontenerach lub w budynkach murowanych, - mieć minimum 3 kabiny - każdy. 3.2. Wykonywanie usługi. - wszystkie trzy szalety muszą być czynne we wszystkie dni robocze przynajmniej 8 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 800, a 1800, - szalet miejski w Rynku musi być dodatkowo czynny w soboty, niedziele i święta przynajmniej 5 godzin dziennie, tj. pomiędzy godz. 900, a 1600, - obsługę szaletów zapewnia wykonawca, - jednorazowa opłata pobierana za skorzystanie z toalety publicznej nie może być wyższa nić 1,50 zł brutto (słownie: jeden złoty 50/100). 3.3. Utrzymanie szaletów. Wykonawca zamówienia: - odpowiada za odpowiedni stan sanitarny i warunki techniczne wszystkich szaletów wymagane obowiązującymi przepisami prawa, - ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem oraz bieżącym utrzymaniem wszystkich szaletów, - odpowiada za zabezpieczenie wszystkich szaletów przed kradzieżą oraz dewastacją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163 ze zmianami): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli dysponuje dwoma sanitariatami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zlokalizowanymi zgodnie z pkt 3.1. SIWZ i czynnymi zgodnie z pkt 3.2. SIWZ. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz 5. akceptują wzór umowy (załącznik nr 6), 6. ustalą cenę za jednorazowe skorzystanie z toalety nie wyższą niż 1,50 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w punktach 1 - 6 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, wykonawca przedstawia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z podaniem: - lokalizacji szaletu, - rodzaju szaletu (kontenerowy, murowany), - ilości kabin (damska, męska, dla osób niepełnosprawnych), - godzin otwarcia, - informacji o godzinach otwarcia szaletu w Rynku zgodnie ze wzorem załącznika nr 4, 3. podpisany załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia o: - posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - akceptacji wzoru umowy. 4. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentacji wykonawcy, - jeśli wyznaczono pełnomocnika - należy załączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, - dokumenty wymienione w pkt 1 i 3 składa oddzielnie każdy z podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 ( III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 326 ( III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa gazów medycznych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- "Wtórek- budowa drogi ul. Poligonowa, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Miasteczko rowerowe i rolkowisko"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do szkół oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025, 2025/2026".
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW W GMINIE MIASTA DĘBICA
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.