Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Złotoryja: Utzymanie elementów małej architektury
Numer ogłoszenia: 244489 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Złotoryja, Pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779138, fax 076 8783120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utzymanie elementów małej architektury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie elementów małej architektury na terenach komunalnych miasta Złotoryja. Zakres usług obejmuje m. in. bieżące utrzymanie: - kosze uliczne szt. 394 ( w tym ciagły system opróźniania), - ławki szt. 284, - słupy i tablice ogłoszeniowe szt. 6, - wiaty autobusowe szt. 9, - urządzenia zabawowe i sportowe szt. 182. Ponadto obejmuje montaż nowych elementów małej architektury zakupionych przez Zamawiającą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Oryginalny kod CPV: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1.300,00 zł można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnian 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości, termin wniesienia wadium do 17.12.2007 r. Terminem wniesienia wadium w gotówce jest data wpływu środków na konto Zamawiajacej.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy którzy: spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ustawy - Prawo zamówień Publicznych, spełniają warunki wskazane w SIWZ, których ocena spełnienia odbedzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 8.2 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z własciwegorejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w urzędzie skarbowym, oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie społeczne, wykaz zamówień zrealizowanych prze wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat podobnych do przedmiotu zamówienia i dołączenia 3 dokumentów potwierdzajacych nalezyte wykonanie zamówienia, polisa lub inny dokument ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia wraz z odpowiednimi dokumentami posiadania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotoryja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: 59-500 Złotoryja Pl. Orląt Lwowskich 1 pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złotoryi pok. nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sali gimnastycznej
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SANITARNA 31 PIESZEJ PIELGRZYMKI ŻOŁNIERZY NA JASNĄ GÓRĘ
- Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach
- Modernizacja ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości Świniarsko
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012" w Gminie Leżajsk w miejscowościach: Brzóza Królewska, Giedlarowa, Wierzawice
- Remont boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.