Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-02
Białystok: Dostawa oprogramowania do zarządzania zasobami IT - przedłużenie licencji i wsparcia technicznego.
Numer ogłoszenia: 2444 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do zarządzania zasobami IT - przedłużenie licencji i wsparcia technicznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aktualizacji i usługa wsparcia technicznego posiadanego przez Urząd Miejski w Białymstoku oprogramowania do zarządzania zasobami komputerowymi oraz do audytów sprzętu komputerowego i oprogramowania, tj.: - aktualizacja programu i bibliotek posiadanego przez UM w Białymstoku oprogramowania AuditPro dla 1200 komputerów (1150 szt. - kontynuacja, 50 nowych licencji; moduły: zasoby, monitoring, kody kreskowe), posiadane prawo do aktualizacji wygasa 23.01.2013, - certyfikat i licencja uprawniające do trzyletniego (24.01.2013 - 23.01.2016) prawa do wsparcia technicznego (dożywotnia licencja na używanie programu). 2.Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 2.1.W przypadku złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne: a.od Wykonawcy wymaga się wykazania w ofercie równoważności zaoferowanego rozwiązania w formie tabeli porównawczej zgodnie z wymaganiami określonymi w Tabeli 1 (porównanie obu programów zawierające potwierdzenie równoważności wszystkich dostępnych opcji programu i konsoli zarządzającej) potwierdzone przez Producenta oprogramowania b.za realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy uważa się: przeprowadzenie pełnej migracji z posiadanego oprogramowania (zasoby, komputery, użytkownicy, faktury, licencje, ostatni przeprowadzony audyt lub przeprowadzenie nowego), a w szczególności odinstalowanie na wszystkich wskazanych 1150 komputerach w 16 różnych lokalizacjach Urzędu Miejskiego obecnego oprogramowania i zainstalowanie nowego, oraz przeszkolenie 10 użytkowników (w dwóch grupach szkoleniowych) z instalacji, dystrybucji, obsługi programu i konsoli administracyjnej. Szkolenie musi obejmować co najmniej 40 godzin szkoleniowych, w trakcie pięciu następujących po sobie dni roboczych. Terminy szkoleń każdej z grup nie mogą się pokrywać. Sprzęt i salę szkoleniową zapewnia Wykonawca. Szkolenie musi być przeprowadzone w Białymstoku. Dostawa musi nastąpić w dni robocze w godz. 8:00-15:00 w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia podpisania umowy. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę tego terminu Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za każdy dzień zwłoki karę umowną w wysokości 0,5% wartości brutto całości zamówienia. Wymagania systemu do zarządzania zasobami komputerowymi oraz do audytów sprzętu komputerowego i oprogramowania: 1.Architektura systemu i GUI: 1)Baza danych - MS SQL/MSDE (Zamawiający posiada MS SQL Server 2005 Standard Edition) 2)3 warstwowa architektura: baza danych, aplikacja serwerowa, agent (skaner). 3)Możliwość tworzenia własnych zapytań SQL dzięki otwartej architekturze bazy danych i wglądu do jej struktury, z możliwością zapisu w systemie własnych zapytań w celu późniejszego wykorzystania. 4)Dane z audytów w bazie SQL przetrzymywane różnicowo 5)Obsługa interfejsów bazy danych: a)OLEDB - ODBC b)OLEDB - SQL c)SQL Native Client d)SQL Native Client 10 6)Współpraca z Acitve Directory, DCOM, WMI 7)Agent (skaner) skanujący komputery klienckie ważący nie więcej niż 4MB. 8)Interfejs użytkownika - standardowy Windows MDI, wersja konsoli administracyjnej w języku polskim, kontekstowy WinHelp, wyszukiwanie tekstu w pozycjach, możliwość zapamiętywania otwartych okien przy zamknięciu programu, Drag & Drop 9)Kontrola systemu - pobieranie komputerów z Microsoft Network, pobieranie PC według IP, synchronizacja użytkowników i komputerów z Active Directory, pobieranie użytkowników z NT, planowanie masowych zadań (operacje grupowe), logi wydarzeń. 10) Identyfikacja komputerów w sieci po: a)adresie MAC karty sieciowej b)numerze seryjnym dysku twardego c)SMSID d)nazwie komputera e)numerze seryjnym BIOS-u f)numerze seryjnym płyty głównej komputera 11) Klient (skaner) współpracujący z systemami - DOS, Windows 95/98/NT/2000/XP/Vista/7/CE oraz 64bit XP/Vista/7 12) Komunikacja z klientem (przesyłanie wyników skanowania) za pomocą protokołów: TCP/IP, SMTP/POP3, FTP, http 2.Audyt i ewidencja oprogramowania oraz plików: 1)Rozpoznawanie oprogramowania z uwzględnieniem produktów, pakietów, platform 2)Zdalne wywołanie skanowania komputerów znajdujących się w sieci 3)Możliwość skanowania komputerów nie będących w bezpośrednim połączeniu z aplikacją serwerową, za pomocą harmonogramu off-line (np. komputery przenośne użytkowane poza miejscem pracy). 4)Możliwość przeprowadzenia audytu oprogramowania na komputerach nie będących w żadnej sieci komputerowej (przekazanie agenta i danych wynikowych na nośniku zewnętrznym) 5)Możliwość skanowania zasobów dysków USB, napędów FDD i CD-ROM, dysków sieciowych 6)Przeszukiwanie archiwów: ZIP, RAR, CAB 7)Biblioteka produktów i producentów - możliwość wprowadzenia własnych definicji, automatyczne aktualizacje z Internetu, eksport/import własnych definicji 8)Możliwość identyfikowania oprogramowania na podstawie biblioteki produktów, rejestru Windows jak i równocześnie obu tych metod. 9)Informacje o kluczach produktowych oprogramowania Microsoft Windows i Microsoft Office 2003-2007 10) Raportowanie posiadanych licencji wraz z informacją o brakach i nadwyżkach 11) Baza licencji - prowadzenie ewidencji posiadanych licencji, informacje o przydzieleniu do komputera i użytkownika, dostawców licencji, wersji językowych, OEM, obniżenie i podwyższenie wersji (upgrade i downgrade), wprowadzanie faktur zakupowych, certyfikatów i innych dokumentów jako załączniki 12) Możliwość definiowania jakie rodzaje plików mają być skanowane. Pobieranie informacji o: a) ścieżce dostępowej (lokalizacji), b) nazwie pliku, c) rodzaju/typie, d) rozmiarze, e) dacie utworzenia, f) dacie modyfikacji, g) dacie ostatniej dostępności, h) właścicielu (użytkownik). 13) Raporty obejmujące ilość i wielkość plików multimedialnych (zdjęcia, muzyka, filmy) znajdujących się na komputerach z podziałem na: a)rozszerzenia plików, b)komputery. 14) Możliwość definiowania dodatkowych rozszerzeń plików - np. czcionki 15) Historia zmian w oprogramowaniu w stosunku do poprzedniego audytu. 16) Możliwość wykonania automatycznych audytów przy wykryciu zmian w oprogramowaniu po stronie komputera klienckiego 17) Możliwość tworzenia profili oprogramowania w celu standaryzacji oprogramowania na poszczególnych grupach komputerów. 18) 3 tryby priorytetu skanowania komputerów: niski, normalny, wysoki 19) Audyt uprawnień do plików 3.Audyt sprzętu komputerowego: 1)Zdalne skanowanie komputerów w celu ewidencji podzespołów i sprzętu komputerowego - producent/model, numer seryjny, dodatkowe parametry (dane pobierane z WMI). 2)Rozpoznawanie sprzętu w zakresie a)procesor b)pamięć RAM c)dysk twardy d)karta graficzna e)karta sieciowa f)karta dźwiękowa g)płyta główna h)modem i)mysz/klawiatura j)monitor k)napęd optyczny CD/DVD l)napęd FDD m)porty komunikacyjne i sloty: RS, COM, LPT, USB, SCSI, PCI, PCMCIA, IR 3)Historia zmian w konfiguracji sprzętu komputerowego w stosunku do poprzedniego audytu. 4)Możliwość wykonywania automatycznych audytów przy wykryciu zmian w sprzęcie/podzespołach po stronie komputera klienckiego 5)Możliwość tworzenia profili sprzętu 4.Monitorowanie stacji roboczych i użytkowników: 1)Monitorowanie pracy komputerów - wydajność procesora, pamięci RAM, zajętość dysku systemowego, ilość przesłanych danych przez interfejsy sieciowe z uwzględnieniem ethernet, WiFi itp. 2)Monitorowanie aktywności użytkowników - historia otwieranych stron WWW (Internet Explorer, Firefox), daty logowania do Windows z uwzględnieniem sesji terminalowych, statystyczna aktywność klawiatury i myszy, uruchamiane aplikacje (aktywne i w tle) 3)Możliwość raportowania przeglądanych stron WWW z podziałem na definiowalne rodzaje i typy witryn - profile internetowe 4)Monitorowanie wydruków - z podziałem na komputery, drukarki i użytkowników. Informacje o drukowanych dokumentach w zakresie ich nazwy, rozmiar, jakość, ilość stron oraz daty i czasu (hh:mm:ss) wydruków 5)Monitorowanie lub/i blokowanie uruchamianych przez użytkowników zdefiniowanych jako zabronione aplikacji w określonych godzinach 6)Monitorowanie ruchu plików na pamięci zewnętrzne/USB 7)Monitorowanie obciążenia pamięci RAM i procesora przez uruchamiane aplikacje 5.Ewidencja zasobów i środków trwałych, oraz kody kreskowe: 1)Prowadzenie ewidencji dowolnych zasobów (sprzęt komputerowy, inne urządzenia, środki trwałe wszelakiego rodzaju i typu) 2)Możliwość tworzenia dowolnych atrybutów (tzw. cech opisujących sprzęt) do każdego z zasobów 3)Możliwość przypisania użytkowników do dowolnego zasobu 4)Rejestracja przesunięć zasobów pomiędzy różnymi magazynami (sprzęt w użyciu, serwis, magazyn, nieaktywne) z możliwością wyboru automatycznego tworzenia protokołu przesunięcia (plik edytowalny w formacie doc, docx, rtf lub odt), szablon protokołu konfigurowalny w oparciu o parametry przesuwanego zasobu 5)Prowadzenie ewidencji serwisów i napraw (historia procesów) 6)Możliwość dołączania do zasobów dokumentów i plików: faktury, dokumentacja, zdjęcia itd. 7)Generowanie kodów kreskowych z dowolnego atrybutu opisującego zasoby 8)Obliczanie amortyzacji, raporty deprecjacji wartości urządzeń 6.Inne opcje: 1)Zdalna ankieta użytkownika - możliwość zbierania informacji o użytkowniku 2)Dowolna struktura drzewiasta sprzętu, użytkowników i zasobów 3)Możliwość eksportowania raportów i wyników do plików w formacie: CSV/XLS, ODF, SXC, DOC, RTF, SXW, HTM, MDB 4)Indywidualny kreator raportów 5)Możliwość przedstawienia danych na wykresach graficznych (min. kołowe, słupkowe) 6)Informacje o zajętości bazy danych i logów 7)Obliczanie amortyzacji i raporty deprecjacji wartości urządzeń/zasobów 8)Raporty finansowe 9)Harmonogram tworzenia kopii zapasowych bazy danych 10)Możliwość blokowania pamięci masowych (karty pamięci, pen drive, dyski USB) 11) Powiadomienia za pomocą poczty elektronicznej o zmianach dotyczących: a)podzespołów, b)metryk komputerów, c)ważności licencji i umów, d)zajętości dysków twardych, e)obciążenia procesora i pamięci RAM, f)zasobów, g)instalatora Windows (MSI) h)instalacji lub deinstalacji oprogramowania i)prób uruchomienia zabronionych aplikacji, oraz wybranych zapytań SQL zdefiniowanych przez administratora 12)Wbudowany harmonogram zadań i procesów - integracja z kalendarzem w konsoli administracyjnej 13) Możliwość uproszczenia interfejsu poprzez zautomatyzowanie części funkcji - jednym klawiszem - tryb zaawansowany/prosty 14)Możliwe automatyczne aktualizacje: a)konsoli administracyjnej, b)aplikacji serwerowej, c)biblioteki produktów (baza wzorców) 15) Konsola administracyjna - nieograniczona ilość instalacji 16)Dożywotnia licencja na używanie programu 17)Możliwość tworzenia kont dostępowych do konsoli administracyjnej (indywidualne uprawnienia z dostępem do poszczególnych modułów) 18) W pełni konfigurowalna konsola administracyjna z funkcją definiowania własnych pasków i zapytań wyświetlanych zaraz po uruchomieniu konsoli, łączących audyt i monitoring - np. programy używane a niezainstalowane...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Rozdz. III.4.2) tiret 2, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu określone w Rozdz. III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w Rozdz. III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w Rozdz. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstok, Departament Informatyki, ul. Słonimska 1, pok. 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstok, Departament Informatyki, ul. Słonimska 1, pok. 30 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2027 w podziale na 2 części
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO - 2
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych kamer wraz z oprogramowaniem i niezbędnym sprzętem do systemu monitoringu w 80 autobusach Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów na rzecz MOPR w Białymstoku.
- Dostawę stanowiska do badań nowoczesnych mikrosieci energetycznych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 - ZK-DZP.262.3.2025
- Pielęgnacja pasów ppoż. i wałów ppoż. na terenach wojskowych administrowanych przez 25. WOG w podziale na pięć części."
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem systemowym i macierzą dyskową w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo
- DOSTAWA ABONAMENTU WRAZ Z DOSTĘPEM DO NOWYCH WERSJI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA - ESKULAP ORAZ SIMPLE ERP WRAZ Z OBSŁUGĄ WDROŻENIOWO- SERWISOWĄ
- Zakup oprogramowania klasy DLP wraz z usługą serwisu i wsparcia technicznego
- "Radosny świat przedszkola w Gminie Krzanowice"
- Dostawa licencji uprawniającej do korzystania z systemu wideokonferencyjnego. Znak sprawy: DZPZ.282.21.2025.TB
- Dostawa przedłużenia oraz wsparcia dla posiadanych licencji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.