Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Bydgoszcz: Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 244507 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego , ul. A. Szwalbego 6, 85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3212343, faks 052 3210752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja artystyczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich dla potrzeb działalności Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich na terenie Miasta Bydgoszczy dla gości Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić pokoje hotelowe osobom wskazanym przez Zamawiającego w hotelu Wykonawcy w okresie trwania umowy. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Kategoria hotelu 4 * (słownie: cztery gwiazdki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. Nr 22 z 2006r. poz. 169 z późn. zm.). 2. Położenia hotelu - nie więcej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego. 3. Obiekt hotelowy powinien dysponować: a ) pokojami 1-osobowymi b) pokojami 2-osobowymi 4. Liczba pokoi nie mniejsza niż 50. 5. Usługa obejmuje nocleg ze śniadaniem. 6. Jeżeli obiekt hotelowy dysponuje pokojami o różnym standardzie, co znajduje odzwierciedlenie w nazewnictwie np. standard, bussines w formularzu ofertowym należy wpisać typ pokoju, za który Wykonawca podaje cenę. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji w celu potwierdzenia czy hotel spełnia wszystkie wymagania Zamawiający. 8. Zamawiający ustala, iż wysłanie listy hotelowej konkretnej grupy gości oznacza zmianę specyfikacji pokoi. 9. Przewidywana liczba noclegów: w okresie wrzesień-październik - 400, w pozostałym okresie - 430. Wskazana liczba noclegów oznacza maksymalne zapotrzebowanie w okresie trwania umowy. Ilości faktycznie wykorzystanych noclegów mogą być niższe niż przewidywane zapotrzebowanie. Podanie liczby przewidywanych noclegów nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku realizacji wszystkich noclegów w tej ilości. 10. Zamawiający będzie ponosił koszty wyłącznie noclegów ze śniadaniem w ilości faktycznie zrealizowanej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jak w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Walory użytkowe i estetyczne - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP oraz za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.filharmonia.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
ul. Andrzeja szwalbego 6
85-080 Bydgoszcz
pok. nr 216.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:30, miejsce: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ul. Andrzeja szwalbego 6 85-080 Bydgoszcz pok. nr 15 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów w piwnicy budynku nr 36 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży elektrycznej
- Odnowa nawierzchni DW Nr 412 na odc. Przedbojewice-Rożniaty od km 2+312 do km 4+800, dł. 2,488 km
- Meble na potrzeby Zakładu Krwiolecznictwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Realizacja robót budowlanych w ograniczonym zakresie (III etap branży elektroenergetycznej) dla zadania 11609 pn.: "Budowa instalacji i sieci zewnętrznych wod. - kan. i co., Etap I" w m. Grupa.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 5-dniowej wycieczki na Maltę dla 50 osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- ZP.22.2025 - Świadczenie usług organizacji zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sal konferencyjnych
- ORGANIZACJA WYCIECZKI NA SARDYNIĘ DLA PRACOWNIKÓW PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji wizyty studyjnej - postępowanie nr 1
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.