eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa kalendarzy trójdzielnych (wraz z kopertami) na rok 2014 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Gdynia: Dostawa kalendarzy trójdzielnych (wraz z kopertami) na rok 2014 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 244509 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215235 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kalendarzy trójdzielnych (wraz z kopertami) na rok 2014 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa opisanych niżej kalendarzy trójdzielnych (wraz z kopertami) na rok 2014 do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Kalendarz trójdzielny ZKM na rok 2014 - wymiar (szer. x wys.): 390x910 mm, główka i podkład kalendarza 390x910 mm (drukowane jako całość, bez łączeń): kolory CMYK 4/0, materiał: karton kredowany jednostronnie 320-370g/m2 (np. Alaska GC-2 lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym) + lakier UV połysk, otwór do zawieszania uzgodniony z Zamawiającym (dodatkowe wzmocnienie tekturą, pod otworem do zawieszenia, od strony pleców na całej szerokości), kalendaria: 3 bloki po 12 kart 390x170 mm; kolory CMYK 4/0, materiał: biały papier offsetowy 90 g/m2; przesuwne okienko do zaznaczania daty, łamanie w 3 miejscach, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, ilość 1 000 (słownie: jeden tysiąc) sztuk. 2.2 Koperta do kalendarza trójdzielnego (wskazanego w ppkt.2.1) - koperty: ok. 420x305 mm - dopasowane do złożonego kalendarza, koperty ekologiczne wykonane w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu, papier niepowlekany offsetowy matowy (kolor do uzgodnienia z Zamawiającym) 150-170 g/m2, znak błękitny anioł przyjazny środowisku (lub inne oznakowanie ekologiczne tzw. symbol ekologiczny, znak ekologiczny, etykietę ekologiczną lub eko-znak nadany przez upoważniony do tego podmiot), dodatkowo nadruk 1 kolor przygotowany przez Zamawiającego; koperta sklejona z klapką, samoklejąca z klejem, ilość: 700 (słownie: siedemset) sztuk. 2.3 Projekty graficzne kalendarza oraz kalendariów zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie plików .pdf (wygenerowanych z programu Adobe InDesign CS5.5 lub CS6. Zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27. 2.4 Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego - Wykonawcy w terminie do dnia 20 listopada 2013 roku w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP. 2.5 Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. 2.6 Sposób pakowania kalendarzy: 700 (słownie: siedemset) sztuk kalendarzy włożonych do otwartych kopert i zapakowanych po 25 (słownie: dwadzieścia pięć) sztuk. Pozostałe 300 (słownie: trzysta) sztuk kalendarzy zapakowanych po 30 (słownie: trzydzieści) sztuk. 3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL Dmochowski, Sobczyk, sp. j., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13874,40

  • Oferta z najniższą ceną: 13874,40 / Oferta z najwyższą ceną: 13874,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.