eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012
Numer ogłoszenia: 244511 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gikeuro2012.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowa Spółka Komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania według poniższego zestawienia: Część 1: Sprzęt komputerowy: Komputer stacjonarny - 5 szt. Komputer stacja graficzna - 10 szt. Komputer przenośny - notebook 15,4 - 2 szt. Drukarka laserowa mono - 1 szt. Switch (8 portów) - 2 szt. Telefaks - 1szt. Pendrive USB 2.0, 8 GB, szyfrowany - 20 szt. Część 2: Oprogramowanie: ZW CAD 2009 Standard, sieciowy - 4 szt. Adobe Acrobat 9 Standard - 8 szt. Norma PRO - 5 szt. Licencje OPEN na produkty Microsoft: - Microsoft Office Small Business 2007 - 17 szt. - Microsoft Office Project Professional 2007 - 23 szt. - Licencje CAL na urządzenia do Windows Server 2008 - 17 szt. Licencje Nod 32 Antyvirus - 17 szt. Abbyy FineReader 10 Professional Edition - 5 szt. Część 3: Oprogramowanie: MICROSTATION Power Draft XM - 1 stanowisko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.12.14.10 - Telefaksy 30.23.46.00 - Pamięć flash 48.32.11.00 - System projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach: 1. dla części nr 1: 3.500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 2. dla części nr 2: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych, 3. dla części nr 3: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności, obejmujących wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, a mianowicie, Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę: a) sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na część nr 1, b) oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na część nr 2, c) oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 7.000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na część nr 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia (część 1, 2 lub 3) należy wykazać się spełnieniem warunków łącznie dla części, których dotyczy oferta. Wykonawca winien potwierdzić należyte wykonanie wykazanej dostawy/wykazanych dostaw. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz dostaw potwierdzających spełnienie warunku, polegających na dostarczeniu sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych dostaw (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. Potwierdzenie spełnienia warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2A oraz 2B do SIWZ. Opis sposobu spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Warunek określony w pkt 2.1 winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Warunek określony w pkt 2.2 winien być spełniony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sposób następujący: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2A do SIWZ) - warunek winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 22 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp (załącznik nr 2B do SIWZ) - warunek winien być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca przedstawi wartości wyrażone w walutach innych niż polski złoty, Zamawiający w celu przeprowadzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokona przeliczenia danych wartości posługując się średnim kursem waluty ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z Częścią V niniejszej SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. 2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączają do oferty pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. 3) Warunki uczestnictwa w postępowaniu muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę wg opisu Części IV pkt 3 SIWZ. 4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć dokumenty, o których mowa w części V pkt 1-5 SIWZ. 5) Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika. 6) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sprzętu komputerowego oraz / lub oprogramowania - zależnie od części, której dotyczy oferta tj. część 1, część 2, część 3, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie zamówienia, o którym mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie (np. referencje). 9. Zestawienie parametrów zaoferowanego sprzętu - sporządzone wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 10. Wypełniony druk oferty sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Informacja o częściach zamówienia, które będą powierzone do realizacji podwykonawcom sporządzona wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. 13. Dowód wniesienia wadium. 14. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który to należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 15. Dokumenty wymagane od wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 15.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3 i 5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 15.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 15.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 15.1 lit. a i c oraz pkt 15.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 15.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15.1. i 15.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Spółka z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, pok. nr 19, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Spółka z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, w sekretariacie (pok. nr 15), III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Postępowanie zarejestrowano pod nr Sygn.akt: 7/B/ZP/2009/FA. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: a) brak jest możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy, a także poszczególnych jego elementów/części z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w szczególności w przypadku wycofania z rynku przez producenta sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, b) brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu umowy, a także poszczególnych jego elementów/części z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) pojawienie się na rynku sprzętu o lepszych parametrach użytkowych, w szczególności w związku z postępem technologicznym, dające możliwość dostawy sprzętu lub oprogramowania o lepszych parametrach użytkowych bez zwiększenia ceny ofertowej, d) dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, f) konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu dostawy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, g) istnieje potrzeba dostosowania wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do zmienionej przez ustawodawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT), h) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą, i) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym, j) konieczność wprowadzenia zmian wynika z powstania okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, niezależnej od stron umowy, skutkującej niemożnością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, - pod warunkiem, że zmiany umowy nie będą istotne oraz nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Sprzęt komputerowy: Komputer stacjonarny - 5 szt. Komputer stacja graficzna - 10 szt. Komputer przenośny - notebook 15,4 - 2 szt. Drukarka laserowa mono - 1 szt. Switch (8 portów) - 2 szt. Telefaks - 1szt. Pendrive USB 2.0, 8 GB, szyfrowany - 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.12.14.10-0, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Oprogramowanie: ZW CAD 2009 Standard, sieciowy - 4 szt. Adobe Acrobat 9 Standard - 8 szt. Norma PRO - 5 szt. Licencje OPEN na produkty Microsoft: - Microsoft Office Small Business 2007 - 17 szt. - Microsoft Office Project Professional 2007 - 23 szt. - Licencje CAL na urządzenia do Windows Server 2008 - 17 szt. Licencje Nod 32 Antyvirus - 17 szt. Abbyy FineReader 10 Professional Edition - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3, 48.76.10.00-0, 48.31.00.00-4, 48.32.11.00-5, 48.33.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie MICROSTATION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Oprogramowanie: MICROSTATION Power Draft XM - 1 stanowisko..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.