eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówDostawa oleju napędowego , etyliny bezołowiowej,oleju silnikowego i oleju przekładniowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Staszów: Dostawa oleju napędowego , etyliny bezołowiowej,oleju silnikowego i oleju przekładniowego.
Numer ogłoszenia: 244527 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie, ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8643110, fax 015 8643619.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.upow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Ogranizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego , etyliny bezołowiowej,oleju silnikowego i oleju przekładniowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa. Przewidywane ilości: -olej napędowy - w ilości 4.400 litrów -benzyna bezołowiowa - w ilości 5.100 litrów -olej silnikowy - w ilości 100 litrów -olej przekładniowy - w ilości 100 litrów z tankowaniem na stacji zlokalizowanej w odległości 3 km od naszej bazy znajdującej się w Staszowie przy ul.Drogowców 4. 2300.00.00-7

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008; lub data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające,iż profil prowadzenia działalności przez oferenta jest zgodny z przedmiotem zamówienia). 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Należy przedłożyć dokumenty potwierdzające iż: -Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w niniejszej specyfikacji,Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 prawa zamówień publicznych zał.nr.3 niniejszej SIWZ) 1.4 .Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;(Wykonawca zaakceptuje warunki płatności proponowane przez Zamawiającego ,tjTermin płatnosci należnosci Wykonawcy nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo Zamówień Publicznych,Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-zał.nr.1 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę,o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-załącznik Nr.3 Dokumenty dodatkowe: -podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr.2 B.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów,o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty,wystawione zgodnie z prawem kraju,w krórym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio,że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt D oraz informacje w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych,zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.upow.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Staszowie ul.Drogowców4 28-200 Staszów pokój nr.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.