eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaBudowa kompleksu miejsc postojowych przy ul. Kasprzaka 38 w Dąbrowie Górniczej ze zjazdem z drogi publicznej, odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja przestrzeni miejskich - budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Dąbrowa Górnicza: Budowa kompleksu miejsc postojowych przy ul. Kasprzaka 38 w Dąbrowie Górniczej ze zjazdem z drogi publicznej, odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja przestrzeni miejskich - budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 244548 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182610 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu miejsc postojowych przy ul. Kasprzaka 38 w Dąbrowie Górniczej ze zjazdem z drogi publicznej, odwodnieniem i oświetleniem w ramach zadania inwestycyjnego Rewitalizacja przestrzeni miejskich - budowa nowych miejsc parkingowych wraz z modernizacją ciągów pieszych i komunikacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Lokalizacja: Działka nr 33/4, 33/5 i 259 w rejonie budynku przy ul. Kasprzaka 38 w Dąbrowie Górniczej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 2.1 budowa zjazdu z ul. Kasprzaka 2.2 budowa 46 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z dojazdami, 2.3 budowa zatoki postojowej i przebudowa ciągów pieszych, 2.4 budowa odwodnienia terenu i włączenie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, 2.5 budowa sieci oświetlenia, 2.6 karczowanie drzew i krzewów, 2.7 niwelacje terenu wokół parkingu, wykształcenie skarp, humusowanie i obsiew trawą. 2.8 nasadzenie 7 drzew liściastych i 30 krzewów, 2.9 oznakowanie poziome i pionowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna, w tym: - Dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Przedmiary robót 4. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 4.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 4.3. przedmiarów robót, 4.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4.5. projektu budowlano - wykonawczego, 4.6. pozwolenia na budowę. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 5.2 Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) . 7. Gwarancja i rękojmia: Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 8. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 9. Uszczegółowienie sekcji IV.5 ogłoszenia: Szacunkowa wartość zamówienia bez zamówienia uzupełniającego wynosi: 898684,66 zł. 10. Uszczegółowienie sekcji IV.6 ogłoszenia: Cena wybranej oferty bez VAT: 443157,05 zł; Oferta z najniższą ceną bez VAT: 420798,61 zł; Oferta z najwyższą ceną bez VAT: 665586,36 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.23.00 - Betonowanie 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Max Bogl Polska Sp. z o.o, ul. Światowida 6, 71-726 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1168290,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 545083,17

  • Oferta z najniższą ceną: 517582,29 / Oferta z najwyższą ceną: 818671,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.