Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-17
Dzwola: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska oraz czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów.
Numer ogłoszenia: 24454 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzwola , Dzwola 168, 23-304 Dzwola, woj. lubelskie, tel. 0-15 875 22 15, faks 0-15 875 22 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzwola.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska oraz czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska oraz czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100). Zadanie nr 2: Dostawa czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 zł (siedemnaście tysięcy złotych i 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. a) dla zadania nr 1 warunkiem jest realizacja minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 3.300.000,00 złotych każda z nich lub jej równowartość wyrażoną w euro, obliczoną na podstawie kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 282, poz. 1650, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) dla zadania nr 2 warunkiem jest realizacja minimum 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 900.000,00 złotych każda z nich lub jej równowartość wyrażoną w euro, obliczoną na podstawie kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 282, poz. 1650, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. a) zadanie nr 1: warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 3.300.000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w euro, obliczoną na podstawie kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 282, poz. 1650); b) zadanie nr 2: warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min. 900.000,00 zł lub jej równowartość wyrażoną w euro, obliczoną na podstawie kursu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 roku w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. Nr 282, poz. 1650);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 lub Załącznika Nr 4 do SIWZ, 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 4. parafowany wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 7 lub 8 do SIWZ, W przypadku, gdy wykonawca będzie składał oferty na obydwa zadania będące przedmiotem postępowania przetargowego (tj. zadanie nr 1 i zadanie nr 2) wymagane jest aby każda oferta zawierała odrębnie wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane niniejszą Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja (max. 24 miesiące) - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzwola.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dzwoli
Dzwola nr 168, 23-304 Dzwola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Dzwoli Dzwola nr 168, 23-304 Dzwola sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest realizowane z udziałem środków finansowych RPO WL 2007-2013; termin realizacji 31-05-2013 roku, płatność przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktur VAT do zamawiającego; faktura VAT oddzielnie na każdą jednostkę samorządu terytorialnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pięciu sztuk fabrycznie nowych średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych z napędem terenowym 4x4 z funkcją ratownictwa chemiczno-ekologicznego dla OSP Andrzejów, Batorz, Chrzanów, Potok Wielki i Wólka Ratajska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja (max. 24 miesiące) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa czterech sztuk fabrycznie nowych lekkich samochodów ratowniczo-gaśniczych dla OSP Dzwola, Modliborzyce, Wierzchowiska Pierwsze i Godziszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja (max. 24 miesiące) - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kańczudze
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO PRZEWOZU OSÓB DLA OSP POBIEROWO
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 uterenowiony dla jednostki OSP Namyślin, gmina Boleszkowice
- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Kępa Gostecka
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.