Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-18
Jasło: Przebudowa dróg powiatowych w ramach 4 zadań.
Numer ogłoszenia: 244554 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski , ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych w ramach 4 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych w ramach 4 zadań. 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych w ramach 4 zadań: a)Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka, b)Zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1897R Droga przez wieś Sadki, c)Zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1833R Lipnica Górna - Wróblowa, d)Zadanie nr 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka 2.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: a)W ramach Zadania nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 3+140 - 4+040; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie poboczy - ilość ok. 1,4 tys. m2; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie i zagęszczenie podłoża żwirowego ilość ok. 6,3 tys. m2, podbudowę z tłucznia ilość około 6,3 tys. m2, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych ilość ok. 620 t wraz z skropieniem; - wykonanie nawierzchni obejmuje: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - ilość ok. 5 tys. m2 wraz z skropieniem; - wykonanie przepustów pod zjazdami bocznymi - ilość ok. 15 m; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: oczyszczenie z namułu ok. 1,6 tys. mb rowów i ok. 225 m przepustów pod zjazdami, uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową ilość ok. 680 m2; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. b)W ramach Zadania nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1897R Droga przez wieś Sadki w km 0+510 - 1+043; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie poboczy - ilość ok. 530 m2; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową ilość ok. 700 m2, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych ilość ok. 350 t wraz z skropieniem; - wykonanie nawierzchni obejmuje: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - ilość ok. 2,7 tys. m2 wraz z skropieniem; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: oczyszczenie z namułu ok. 500 mb rowów i ok. 20 m przepustów pod zjazdami, uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową ilość ok. 75 m2; - ustawienie poręczy stalowych energochłonnych wraz z ukośnikami w ilości 32 m; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. c)W ramach Zadania nr 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1833R Lipnica Górna - Wróblowa w km 1+000 - 1+685; - likwidacja ok. 150 m2 przełomów; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie ok 4,8 tys. m2 nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową, wykonanie ok 480 ton podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 - warstwa profilowa wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 3,9 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna gr. 4 cm po zawałowaniu wraz z skropieniem; - odwodnienie: ułożenie ok. 20 m ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie 2 szt. ścianek czołowych na przepustach pod zjazdami; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: uzupełnienie mieszanką tłuczniową ok. 1 tys. m2 poboczy oraz ok. 100 m2 nawierzchni na zjazdach bocznych; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. d)W ramach Zadania nr 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w km 4+140 - 4+807; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie ok. 670 m2 poboczy, profilowanie równiarkami samojezdnymi ok. 3,7 tys. m2 istniejącej nawierzchni; - wykonanie podbudowy obejmuje: wykonanie ok. 3,4 tys. m2 podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63, wykonanie ok. 280 ton podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 - warstwa profilowa wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 2,74 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna gr. 4 cm po zawałowaniu wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 90 m przepustów pod zjazdami na ławie żwirowej; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: mechaniczne karczowanie ok. 0,02 ha zagajnika średniej gęstości, oczyszczenie z namułu ok. 1,2 tys. m rowów, uzupełnienie mieszanką tłuczniową ok. 700 m2 poboczy oraz ok. 300 m2 nawierzchni na zjazdach bocznych; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania z których każde stanowi odrębne zamówienie. 4.Przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 8 i 9). Ewentualne prace przy instalacjach/sieciach obcych Wykonawca wykona na własny koszt w uzgodnieniu z właścicielem sieci. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego i będą rozliczane kosztorysem tzw. różnicowym, tzn. od ceny roboty pierwotnej odliczy się cenę roboty zamiennej w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. Kosztorysy różnicowe opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 6.Przewiduje się także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są robotami zaniechanymi. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. 7.Wykonawca zobowiązany jest do: a)zabezpieczenia robót budowlanych przez cały okres wykonywania robót wraz z tymczasową organizacją ruchu (na podstawie zatwierdzonego Projektu); b)utrzymania zaplecza budowy przez cały okres wykonywania robót; 8.Podjęcia wszelkich niezbędnych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, celem zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektu. 9.W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 10.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. 11.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali szczegółowej inspekcji placu budowy, a w szczególności możliwości dojazdu do niego oraz wizji lokalnej na terenie przewidzianej do realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Materiały pochodzące z rozbiórek, nieprzewidziane do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe (krawężniki, kostka brukowa, płyty, rury itp.), materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej, bariery stalowe, znaki drogowe wraz ze słupkami, itp. wykonawca przewiezie na bazę Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle, ul. Przemysłowa. Ziemię z rozbiórki Wykonawca zutylizuje na własny koszt..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.80-5, 71.35.40.00-4, 45.23.32.00-1, 45.23.33.20-8, 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1: 8 000,00 zł do dnia 05.10.2015 r. do godz. 12:00. Dla Zadania nr 2: 3 000,00 zł do dnia 05.10.2015 r. do godz. 12:00. Dla Zadania nr 3: 5 000,00 zł do dnia 05.10.2015 r. do godz. 12:00. Dla Zadania nr 4: 4 000,00 zł do dnia 05.10.2015 r. do godz. 12:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego Wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009. Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego. 4. Brak wadium (wpłaconego przez Wykonawcę) w wyznaczonym terminie na koncie Zamawiającego spowoduje wykluczenie tego Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - przynajmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min L (droga klasy L wg podziału wprowadzonego przez Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz.U.1999.43.430 ze zm.) obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej w ilości minimum 2 500,00 m2 na jednym odcinku. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3 oraz wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 (wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) oraz zobowiązania innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) zobowiązanie innych podmiotów - załącznik nr 5 (jeżeli dotyczy) - ORYGINAŁ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Gwarancja jakości i rękojmi - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a. Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. b. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. roboty takie muszą być zatwierdzone przez zamawiającego i będą rozliczane kosztorysem tzw. różnicowym, tzn. od ceny roboty pierwotnej odliczy się cenę roboty zamiennej w oparciu o ceny z kosztorysu ofertowego. kosztorysy różnicowe opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: - ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; - w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. c. Zmiana umowy może nastąpić w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: 1) o charakterze niezależnym od stron, 2) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 4) którego nie można przypisać drugiej stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.) oraz w przypadku przestojów i opóźnień Zawinionych przez Zamawiającego np. konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w trakcie prowadzenia robót i mających wpływ na możliwość kontynuacji robót. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. d. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38 - 200 Jasło, Wydział Inwestycji pok. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, Sekretariat Starosty pok. 314, IIIp..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 3+140 - 4+040; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie poboczy - ilość ok. 1,4 tys. m2; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie i zagęszczenie podłoża żwirowego ilość ok. 6,3 tys. m2, podbudowę z tłucznia ilość około 6,3 tys. m2, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych ilość ok. 620 t wraz z skropieniem; - wykonanie nawierzchni obejmuje: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - ilość ok. 5 tys. m2 wraz z skropieniem; - wykonanie przepustów pod zjazdami bocznymi - ilość ok. 15 m; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: oczyszczenie z namułu ok. 1,6 tys. mb rowów i ok. 225 m przepustów pod zjazdami, uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową ilość ok. 680 m2; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Gwarancja jakości i rękojmi - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1897R Droga przez wieś Sadki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1897R Droga przez wieś Sadki w km 0+510 - 1+043; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie poboczy - ilość ok. 530 m2; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie istniejącej nawierzchni mieszanką tłuczniową ilość ok. 700 m2, podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych ilość ok. 350 t wraz z skropieniem; - wykonanie nawierzchni obejmuje: nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - ilość ok. 2,7 tys. m2 wraz z skropieniem; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: oczyszczenie z namułu ok. 500 mb rowów i ok. 20 m przepustów pod zjazdami, uzupełnienie nawierzchni na zjazdach bocznych mieszanką tłuczniową ilość ok. 75 m2; - ustawienie poręczy stalowych energochłonnych wraz z ukośnikami w ilości 32 m; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.33.20-8, 45.23.30.00-9, 45.00.00.00-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.80-5, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Gwarancja jakości i rękojmi - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1833R Lipnica Górna - Wróblowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1833R Lipnica Górna - Wróblowa w km 1+000 - 1+685; - likwidacja ok. 150 m2 przełomów; - wykonanie podbudowy obejmuje: profilowanie ok 4,8 tys. m2 nawierzchni bitumicznej mieszanką tłuczniową, wykonanie ok 480 ton podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 - warstwa profilowa wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 3,9 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna gr. 4 cm po zawałowaniu wraz z skropieniem; - odwodnienie: ułożenie ok. 20 m ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, wykonanie 2 szt. ścianek czołowych na przepustach pod zjazdami; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: uzupełnienie mieszanką tłuczniową ok. 1 tys. m2 poboczy oraz ok. 100 m2 nawierzchni na zjazdach bocznych; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.33.20-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 71.35.40.00-4, 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Gwarancja jakości i rękojmi - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1892R Tarnowiec - Wrocanka - Piotrówka w km 4+140 - 4+807; - roboty przygotowawcze obejmują: mechaniczne ścinanie ok. 670 m2 poboczy, profilowanie równiarkami samojezdnymi ok. 3,7 tys. m2 istniejącej nawierzchni; - wykonanie podbudowy obejmuje: wykonanie ok. 3,4 tys. m2 podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63, wykonanie ok. 280 ton podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych 0-16 - warstwa profilowa wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 2,74 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna gr. 4 cm po zawałowaniu wraz z skropieniem; - wykonanie ok. 90 m przepustów pod zjazdami na ławie żwirowej; - wykonanie robót wykończeniowych obejmuje: mechaniczne karczowanie ok. 0,02 ha zagajnika średniej gęstości, oczyszczenie z namułu ok. 1,2 tys. m rowów, uzupełnienie mieszanką tłuczniową ok. 700 m2 poboczy oraz ok. 300 m2 nawierzchni na zjazdach bocznych; - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Gwarancja jakości i rękojmi - 4
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa i montaż oświetlenia solarnego oraz progów zwalniających Zadanie Nr I - Dostawa i montaż oświetlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i montaż progów zwalniających
- ..Transport uczestników DDP niesamodzielnych, mających trudności z poruszaniem się, w tym osób z niepełnosprawnościami z miejsca ich zamieszkania do DDP i odwożenia ich do miejsca zamieszkania.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Jasło w 2025 roku"
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Jasło do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki w 2025 roku"
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Inspektor Nadzoru dla Projektu pn. "Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap V - Gmina Brzostek, Gmina Skołyszyn"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.