Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Gdynia: Dostawa fabrycznie nowych 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) i jednego defibrylatora w wersji szkoleniowej dla morskich statków ratowniczych.
Numer ogłoszenia: 244580 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) i jednego defibrylatora w wersji szkoleniowej dla morskich statków ratowniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 8 kompletów półautomatycznych defibrylatorów dwufazowych (AED) i jednego defibrylatora w wersji szkoleniowej dla morskich statków ratowniczych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. II. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w Postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę wymaganych niniejszą SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia- nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego. III. . Zamawiający wykluczy z Postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w Postępowaniu. IV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, to wówczas Zamawiający przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału ; 2. Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy z Wykonawców; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 2 składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605, zm: Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 4. Kopia Certyfikatu Zgodności WE lub Deklaracji Zgodności uprawniająca wytwórcę do oznaczenia oferowanych defibrylatorów znakiem CE - przetłumaczona na język polski. 5. Dokumenty ( kopie lub oryginały), z których będzie wynikało, że oferowane defibrylatory odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia, np. opis techniczny, foldery, instrukcja obsługi, zdjęcia itp.; 6. Wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty. Formularz oferty należy złożyć w formie oryginału. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, czy niniejsze zamówienie wykona samodzielnie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz wskazania adresu/ów serwisu/ów oferowanych defibrylatorów dostępnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Pisemne zobowiązanie innych/ego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 8. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę i złączone do niej dokumenty nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). Pełnomocnictwo z określeniem zakresu i podpisem osób uprawnionych do reprezentowania zgodnie z zapisem w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do oferty; 9. W przypadku, Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w trakcie Postępowania o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, Zespół ds. Zamówień Publicznych 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10, w Sekretariacie (piętro II) ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zaleca wykorzystanie formularza oferty i druku oświadczenia stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, udostępnionych na stronie internetowej www.sar.gov.pl w zakładce: Zamówienia publiczne / Ogłoszenia. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Sposób porozumiewania się- pisemnie lub faksem. Zamawiający nie dopuszcza formy elektronicznej..
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Cieszanowie
- Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem (zamówienie z podziałem na 5 części)''.
- Część I - Zakup: Zestawu szkoleniowego dla szkół (fantom przeciętnej osoby dorosłej z aplikacją, defibrylator (...) Część II - Zakup: Zestawu multimedialnego do prowadzenia szkoleń (...)
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
- Dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.