Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Białystok: Dostawy towaru w postaci odczynników do aparatu FOTOMETR CORMAY MULTI i FOTOMETR CORMAY LIVIA do badań laboratoryjnych oraz błon i odczynników RTG do obróbki automatycznej.
Numer ogłoszenia: 244584 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Warszawska 18, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485539, fax 085 7412541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwp-podlasie.pl/bip/szozgcpb/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy towaru w postaci odczynników do aparatu FOTOMETR CORMAY MULTI i FOTOMETR CORMAY LIVIA do badań laboratoryjnych oraz błon i odczynników RTG do obróbki automatycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy towaru do Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Białymstoku z podziałem na dwie następujące części: - Część Nr 1 - odczynniki do aparatu FOTOMETR CORMAY MULTI i FOTOMETR CORMAY LIVIA do badań laboratoryjnych, -Część Nr 2 - błony i odczynniki RTG do obróbki automatycznej, w miarę zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania przez okres jednego roku od daty zawarcia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu i odebraniu dostawy; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z późn. zmian.); e)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy; f)zobowiążą się dostarczać sukcesywnie zamawiane asortymenty na własny koszt, odpowiednio opakowane i oznakowane, o najwyższej jakości z terminem ważności min.: Część Nr 1 - 8 miesięcy, Część Nr 2 - 12 miesięcy (dotyczy błon) i 8 miesięcy (dotyczy odczynników), licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu, g)w przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię towaru zrealizują w terminie - maksymalnie 7 dni, licząc od daty otrzymania zamówienia pisemnie (faksem), h)zaoferują asortyment posiadający aktualny wpis do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy błon) i karty charakterystyk wyrobów niebezpiecznych (dotyczy odczynników). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kopie: (a)wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1); (b)wypełnione formularze cenowe (załącznik Nr 2, Nr 3); (c)odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (d)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4), określonych w art. 24, ust. 1 i ust.2 pkt.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164 z 2006r., poz. 1163 z późn. zmian.); (e)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (co najmniej 1), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w poszczególnych częściach, z podaniem miejsca i daty ich wykonania oraz wartości i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - (załącznik Nr 5) do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; (f)wpis do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy błon i karty charakterystyk - dotyczy odczynników; (g)foldery, ulotki, opisy przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymogów, (h)oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 7 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym ( ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/szozgcpb/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc, 15-950 Białystok, ul. Warszawska 18, Dział Administracyjno-Gospodarczy, II piętro, pokój Nr 179..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc, 15-950 Białystok, ul. Warszawska 18, II piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do aparatu FOTOMETR CORMAY MULTI i FOTOMETR CORMAY LIVIA, do badań laboratoryjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do aparatu FOTOMETR CORMAY MULTI i FOTOMETR CORMAY LIVIA, do badań laboratoryjnych w ilości i asortymencie określonym w Zał. Nr 2 do SIWZ, miarę składanych przez Zamawiajacego zapotrzebowań przez okres 1 roku od daty zawarcia umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa błon i odczynników RTG do obróbki automatycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa błon i odczynników RTG do obróbki automatycznej w ilości i asortymencie określonym w Zał. Nr 3 do SIWZ, miarę składanych przez Zamawiajacego zapotrzebowań przez okres 1 roku od daty zawarcia umowy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3, 25.31.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
- SZP.281.93.2024 - Dostawa odczynników chemicznych dla Instytutu "CZMP"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.