To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-21
Staszów: Przedmiot zamówienia: Projekt pn.: Przedszkole równych szans realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- zakup i dostawa wyposażenia- część I,II,III,IV,V
Numer ogłoszenia: 24458 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258005 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie, ul. Jana Kilińskiego 20, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 1484, faks 15 864 1484.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia: Projekt pn.: Przedszkole równych szans realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- zakup i dostawa wyposażenia- część I,II,III,IV,V.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, materiałów i wyposażenia niezbędnego do prowadzenia zajęć, mebli, zestawu do terapii Biofeedback, materiałów biurowych oraz środków czystości do Przedszkola Nr 8 im. J.Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie wraz z wszelkimi kosztami, w tym m.in.: dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy, ubezpieczenia przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar a także montaż elementów wyposażenia tego wymagających w miejscach wskazanych przez Zamawiającego realizowane w 5 częściach: Część Nr I - Zabawki , pomoce dydaktyczne i materiały niezbędne do prowadzenia zajęć Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr I składa się dostarczanie zabawek, pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw, CPV 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, CPV 37520000-9, CPV 37500000-6 lalki, CPV 37523000-0 puzzle, CPV 37524100-8 gry edukacyjne, CPV 37524200-9 gry planszowe, CPV 37525000-4 balony i piłki do zabawy, CPV 37529100-3 zabawki nadmuchiwane, CPV 22992000-0 papier czerpany lub tektura, CPV 22993400-1 papier lub tektura falista, CPV 39292300-8 przybory do rysowania CPV 30190000-7Różny sprzęt i artykuły biurowe Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy. Część Nr II - Meble i pozostałe wyposażenie Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr II składa się dostarczanie mebli i pozostałego wyposażenia transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 39100000-3 meble, CPV 39160000-1 meble przedszkolne ,CPV 39131000-9 regały biurowe CPV 30195300-5 tablice do liter lub akcesoria, CPV 44613400-4 pojemniki do przechowywania, CPV 39512000-4 bielizna pościelowa, CPV 39511000-7 koce i pledy, CPV39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy. Część Nr III- Zestaw do terapii Biofeedback Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr III składa się dostarczanie zestawu do terapii Biofeedback transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 33150000-6 urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii, CPV 30213100-6 komputery przenośne, CPV 30231300-0 monitory ekranowe Termin realizacji umowy - 21 dni od dnia podpisania umowy. Część Nr IV - Materiały eksploatacyjne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr IV składa się dostarczanie materiałów eksploatacyjnych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów, CPV 30197630-1 papier do drukowania Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy. Część V - Środki czystości Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr V składa się dostarczanie środków czystości transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w formularzu asortymentowo-cenowym właściwym dla danej części stanowiącym załącznik do formularza oferty, pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu dostawy określono w projekcie umowy. CPV 39830000-9 środki czystości. Termin realizacji umowy - 14 dni od dnia podpisania umowy. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu specjalistycznego oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. Meble dydaktyczne- stoliki, krzesła przedszkolne winny być wykonane zgodnie z PN-EN 1729- 1/2007. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć(załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty: zgodności wykonania z w/w normą . Pozostałe wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atest PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone ,posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach asortymentowo -cenowych, dla danej części lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Nr 8 im. J. Ch. Andersena z Oddziałami Integracyjnymi w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28 - 200 Staszów. 4. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Przedszkole równych szans- realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: MEBLE I POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A, ul. Graniczna 46, 93-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16551,13
Oferta z najniższą ceną: 16551,13 / Oferta z najwyższą ceną: 16551,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZESTAW DO TERAPII BIOFEEDBACK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biomed Neurotechnologie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Braniborska 38-40, 53-680 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27121,52
Oferta z najniższą ceną: 27121,52 / Oferta z najwyższą ceną: 27121,52
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CHEC-SPORT Anna Chęć, ul. Smołki 4, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1150,00
Oferta z najniższą ceną: 1150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Lux Artur Garbacki, Jana Pawła II 10, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2958,19
Oferta z najniższą ceną: 2958,19 / Oferta z najwyższą ceną: 4433,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem monitorów interaktywnych i projektorów laserowych jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.