Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Łuków: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU DLA KAŻDEGO COŚ INNEGO - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIEŚCIE ŁUKÓW
Numer ogłoszenia: 244604 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków , ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOPOSAŻENIE BAZY DYDAKTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU DLA KAŻDEGO COŚ INNEGO - INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W MIEŚCIE ŁUKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej w materiały dydaktyczne, sprzęt audiowizualny, książki, podręczniki, programy multimedialne oraz specjalistyczny sprzęt do realizacji zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pod nazwą Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. w trzech szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie Miasta Łuków Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Użycie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką zamówienia. Podane w opisach nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Warunkiem jest, aby materiały i urządzenia równoważne posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczno - użytkowe, jakich użyto w opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.20.00-8, 48.19.00.00-6, 37.52.00.00-9, 37.52.40.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 37.40.00.00-2, 30.21.31.00-6, 48.31.30.00-5, 30.12.51.00-2, 30.23.13.20-6, 32.33.32.00-8, 38.65.10.00-3, 32.00.00.00-3, 32.33.46.00-6, 32.43.00.00-9, 34.20.00.00-2, 37.00.00.00-8, 32.34.10.00-5, 30.19.51.00-3, 30.19.59.13-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 15 W GODZ. 7:30 - 15:30 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 ŁUKÓW POK. 109 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa książek, płyt CD, programów multimedialnych, zabawek edukacyjnych (gry, układanki, klocki itp.) i artykułów papierniczych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w książki, płyty CD, programy multimedialne, zabawki edukacyjne i artykułów papiernicze w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.20.00-8, 48.19.00.00-6, 37.52.00.00-9, 37.52.40.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu sportowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w sprzęt sportowy w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego tonerów i oprogramowania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w sprzęt komputerowy, tonery i oprogramowanie w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.31.30.00-5, 30.12.51.00-2, 30.23.13.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu RTV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w sprzęt RTV w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 32.32.46.00-6, 32.34.30.00-9, 32.34.20.00-2, 32.33.32.00-8, 38.65.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu muzycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w sprzęt muzyczny w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 32.34.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu dydaktycznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej szkół w sprzęt dydaktyczny w ramach realizacji projektu Dla każdego coś innego - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Łukowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.51.00-3, 30.19.59.13-5, 38.51.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Rozbudowa II etapu leśnego zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Klimkach
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1354L od KM 6+150 do KM 6+250 oraz 1355L od KM 4+405 do KM 5+200 w m. Sarnów
- Roboty budowlane w ramach projektu: "Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w ramach ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w SPZOZ w Łukowie"
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa mikroskopu cyfrowo-optycznego
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa mikroskopu optycznego do inspekcji międzyoperacyjnych ze zmotoryzowanym stolikiem
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
więcej: Czytanki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.