eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówŚwiadczenie usługi w zakresie ochrony obiektu i mienia oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ul. St. Daneckiej 1 w okresie od 01.01.2008 do 31.12.2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Miechów: Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektu i mienia oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ul. St. Daneckiej 1 w okresie od 01.01.2008 do 31.12.2009
Numer ogłoszenia: 244619 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Miechowie, ul. St. Daneckiej 1, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830124, fax 041 3822341.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektu i mienia oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ul. St. Daneckiej 1 w okresie od 01.01.2008 do 31.12.2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony obiektu i mienia oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ulicy Daneckiej Nr 1. Zakres zamówienia dotyczący ochrony obiektu i mienia: - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie obiektu Urzędu Skarbowego w Miechowie o powierzchni użytkowej ok. 1200 m2 przez co najmniej 1 agenta umundurowanego w sposób uzgodniony z Zamawiającym, - konwojowaniu wartości pieniężnych na trasie Urząd Skarbowy w Miechowie - BPH - w Miechowie w zależności od powstałych potrzeb i zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, - kontrolowaniu osób chcących wejść do pomieszczeń znajdujących się w tzw. strefie ograniczonego dostępu, - kierowaniu petentów do odpowiednich pomieszczeń biurowych, - otwieraniu i zamykaniu w ustalonych godzinach wejścia głównego oraz pozostałych wejść do budynku, - wydawaniu za potwierdzeniem kluczy od pomieszczeń pracownikom urzędującym w poszczególnych pokojach, - w wypadku napadu lub pożaru uruchomienie systemu alarmowego, powiadomieniu odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej i kierownictwa Urzędu, - sprawdzaniu po zakończeniu pracy przez pracowników i oddaniu przez nich kluczy, czy zostały zamknięte okna, wyłączone wszystkie odbiorniki energii elektrycznej, odpowiednio zabezpieczone pieczątki i dokumenty. - Zakres zamówienia dotyczący utrzymywania czystości wewnątrz i wokół budynku : Czynności dokonywane codziennie: - sprzątanie pomieszczeń służbowych w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, własnymi pracownikami, przy użyciu własnych środków czyszczących, dezynfekujących i własnym sprzętem, - odkurzanie wykładzin i mycie na mokro posadzek twardych ( ok. 750 m2 ) w pomieszczeniach biurowych, korytarzach sanitariatach, ciągach schodowych wewnętrznych i zewnętrznych, - czyszczenie mebli i sprzętu biurowego, - mycie i dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych spłuczek, sedesów umywalek, luster itp., - odkurzanie i mycie grzejników, - usuwanie śmieci z koszy i przenoszenie ich do pojemnika znajdującego się na zewnątrz Urzędu, wymiana worków foliowych w koszach, - mycie szyb w pomieszczeniach sali operacyjnej ( ok. 80 m2 ), palarni i patio (ok. 30 m2 ) oraz przeszklonych drzwiach wewnątrz budynku ( ok. 85 m2 ), - bieżące uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego, kostek zapachowych, - sprzątanie, a w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych (ok.200 m2 ), schodów, parkingów (ok. 300 m2 ) oraz usuwanie z nich śniegu i lodu. Prace wykonywane okresowo: - mycie okien (szyb, ram, parapetów zewnętrznych) o powierzchni ok. 300 m2 przynajmniej raz na kwartał, - mycie drzwi i futryn raz w tygodniu , - konserwacja glazury w pomieszczeniach socjalnych i sanitariatach ( ok. 380 m2 ) raz w tygodniu, - w okresie wegetacji trawy (wiosna - jesień) koszenie trawników znajdujących się na terenie będącym w posiadaniu Urzędu o powierzchni ok. 800 m2 , - pranie wykładzin dywanowych przynajmniej 2 razy na kwartał. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania pracowników Wykonawcy, którzy będą wykonywać czynności związane z ochroną obiektu i mienia oraz utrzymywaniem czystości wewnątrz i wokół Urzędu. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia listy ww. pracowników i jej bieżącej aktualizacji w razie wystąpienia zmian składu lub zastępstw. 2. Przed złożeniem oferty, Oferent powinien dokonać wizji lokalnej na terenie obiektu Urzędu Skarbowego w Miechowie. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do: - wykonywania przedmiotu zamówienia w oparciu o ustalone zasady, - utrzymywania stałego kontaktu z osobą upoważnioną przez Zamawiającego, - przestrzegania przez pracowników wykonujących zamówienie ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku PZP (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (w tym koncesja MSWiA zawierająca wpis o uprawnieniu do konwojowania wartości pieniężnych), - udokumentują w odniesieniu do osób mających bezpośrednio świadczyć usługę ochrony, że posiadają one licencje pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia wydane przez odpowiednie instytucje, - w okresie ostatnich 3 lat wykonywali co najmniej 5 zamówień na świadczenie usług ochroniarskich o podobnym charakterze, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty co najmniej 100 000 zł, - złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i akceptują jego warunki, - złożyli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ww. ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonego przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi poniżej dokumentami, które będą stanowić załączniki do oferty 1. wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zał. Nr 2, 7. aktualna Koncesja MSWiA w zakresie objętym zamówieniem wydana na podstawie o ochronie osób i mienia zawierająca wpis o uprawnieniu do konwojowania wartości pieniężnych, 8. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda w oryginale lub w potwierdzonych kopiach następujących dokumentów: - wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony - minimum pięć, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), - imienny wykaz pracowników, którzy zostaną zatrudnieni u Wykonawcy w ramach stosunku pracy do wykonania tego zamówienia, - licencje zatrudnionych pracowników ochrony fizycznej I lub II stopnia wydane przez właściwe instytucje. - wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania - minimum dwie, z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), - imienny wykaz pracowników, którzy zostaną zatrudnieni u Wykonawcy w ramach stosunku pracy do wykonania tego zamówienia, 9. oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń, jest w posiadaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty oraz zapoznał się z istotnymi warunkami umowy i nie wnosi zastrzeżeń, 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 100 000 złotych. Jeżeli polisa ma termin krótszy niż przedstawiony czas trwania umowy to Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia (Oświadczenie o ciągłości ubezpieczenia). 2. Dokumenty dodatkowe: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę , osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: andrzej.banas@mp.mofnet.gov.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 0413822329 (Andrzej Banaś).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Miechowie ul. St. Daneckiej 1 pok. nr 5 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.