Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Wrocław: Przetarg nieograniczony na dowóz uczestników WTZ w Henrykowie.
Numer ogłoszenia: 244638 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Wrocławskiej , ul. Katedralna 7, 50-328 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3271300, faks 071 3271302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.caritas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucj Kościelna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dowóz uczestników WTZ w Henrykowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stałym przewozie osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ w Henrykowie.
Stały przewóz polegać będzie na przewozie uczestników z ich miejsca zamieszkania do WTZ w Henrykowie pl. Cystersów 5 i z powrotem do miejsca zamieszkania, a więc dwa kursy po tej samej trasie.
Od dnia obowiązywania umowy tj. od 01.01.2009 roku trasa przejazdu obejmuje następujące miejscowości:
- do WTZ Henryków - Ząbkowice Śląskie - Starczów - Kamieniec Ząbkowicki - Pomianów Górny - Doboszowice - Ziębice - Henryków
- z WTZ Henryków - Ziębice - Ząbkowice Śląskie - Starczów - Kamieniec Ząbkowicki - Pomianów Górny - Doboszowice
Dzienna, jednorazowa liczba uczestników do przewozu wynosi 21 osób
Szacowana ilość dni przewozów wyniesie 220 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii lub odpisy, i tak:
1. Wypełniony formularz oferty (zgodnie z załącznikiem nr 1 SIWZ).
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Licencja na wykonie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 7 ust. 2 pkt. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 204/2004 r. poz. 2088).
5. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WTZ Henryków pl. Cystersów 5, 57-210 Henryków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Warsztatów Terapii Zajęciowej w Henrykowie przy pl. Cystersów 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.