Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Sieradz: Zakup pojazdu silnikowego - ciągnika siodłowego, do naczepy cysterna CN-15
Numer ogłoszenia: 244666 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, ul. T. Grzesika i R. Piwnika 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 8281063, 8281070, fax 0-43 8281064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazsieradz.nasze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdu silnikowego - ciągnika siodłowego, do naczepy cysterna CN-15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup pojazdu silnikowego - ciągnika siodłowego, do naczepy cysterna CN-15. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.70.00 - Używane pojazdy transportowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.53.00 - Używane pojazdy transportowe Oryginalny kod CPV: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych odbywa się poprzez oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: -ekspertyzy, wykonanej przez rzeczoznawcę samochodowego wpisanego na listę rzeczoznawców samochodowych na podstawie art. 79a ustawy - Prawo o ruchu drogowym, stwierdzającej: wiarygodność przebiegu pojazdu, obecność wcześniejszych napraw blacharsko-lakierniczych, ocenę procentowego stanu zużycia silnika, układu napędowego i zawieszenia pojazdu, ocenę wiarygodności i legalności pochodzenia pojazdu - według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Rok produkcji pojazdu - 20 pkt za każdy rok produkcji większy niż 1998 - 10
- 3. Przebieg pojazdu - 10pkt za każde 50000 km mniej niz 900000 km - 10
- 4. Zużycie silnika pojazdu - 10 pkt za każde 5% zużycia mniejszego niż 30% - 10
- 5. Zużycie układu napędowego pojazdu - 10 pkt za każde 5% zużycia mniejszego niz 25% - 10
- 6. Zużycie zaiweszenia pojazdu - 10pkt za każde 5% zużycia nizszego niz 20% - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazsieradz.nasze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.strazsieradz.nasze.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu ul. T.Grzesika i R. Piwnika 1, 98-200 Sieradz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- "Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Udostępnianie pomieszczeń do przeprowadzania sekcji i przechowywania zwłok
- Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez rozbudowę systemu monitoringu w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu specjalnego pożarniczego 8-mio osobowego typu mikrobus dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowej Wsi.
- Zakup samochodu dostawczego dla ZWiK w Laszkach
- Samochód operacyjny z napędem 4x4 dla KW PSP Wrocław
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Uniwersytetu w Siedlcach.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego samochodu osobowego z napędem hybrydowym; znak postępowania: ZZP.ZP.411.181.2024
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania różnic między regionami III"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.