eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówModernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Kozłów Id 120803_2 obręb ewidencyjny Wierzbica Id 120803_2.0011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Miechów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Kozłów Id 120803_2 obręb ewidencyjny Wierzbica Id 120803_2.0011
Numer ogłoszenia: 24466 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Kozłów Id 120803_2 obręb ewidencyjny Wierzbica Id 120803_2.0011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wierzbica-jednostka ewidencyjna Kozłów Usługa realizowana będzie w 4 etapach na podstawie harmonogramu wykonywania prac, który został określony w warunkach technicznych wykonania zamówienia stanowiących zał.nr6do siwz. II.Harmonogram prac objętych opracowaniem: 1. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje cztery etapy 1 Etap Isporządzenie dokumentacji projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych, stosownie do art.15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne Dz. U. z 2015r. poz.469 z późn. zm w celu wydania z urzędu decyzji zatwierdzającej linię brzegu. 2 Etap II wykonanie czynności związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów jeśli na podstawie wywiadu terenowego zostaną ustalone tereny podlegające klasyfikacji z urzędu. Według informacji z Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Rynku Pracy, Referat Inwestycji, Promocji i Rozwoju na obszarze objętym zleceniem brak projektów urządzenia lasów oraz brak gruntów zalesionych wymagających zmiany klasyfikacji. 3 Etap III opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 4 Etap IV auczestnictwo w procesie wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego b uczestnictwo w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia projektu opisowo-kartograficznego, cwykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego; d zasilenie wynikami prac geodezyjnych, bazy danych ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym Zamawiającego. 1. Z każdego z Etapów prac Wykonawca sporządzi operat techniczny, który zostanie przekazany do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Miechowie. 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w następujących terminach: 1. Etap I obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 1 w terminie do 31 maja 2016r. 2. Etap II obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 2 w terminie do 31 maja 2016r. jeśli będzie zachodziła konieczność wykonania klasyfikacji. 3. Etap III obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 3 w terminie do 06 września 2016r. 4. Etap IV obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 4 w terminie do 28 listopada 2016r. Warunki techniczne wykonania zamówienia zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakresu prac i sposobu ich wykonania stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. III. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający w ramach spełnienia tego warunku wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015r., poz. 520 ze zm.) w tym jedną osobę pełniącą funkcję kierownika oraz co najmniej 1 osobę pełniącą funkcję klasyfikatora posiadającą doświadczenie zawodowe oraz praktyczną znajomość wykonywania klasyfikacji gruntów. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Gwaracja - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/spmiechow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul.Racławicka 12 32-200 Miechów pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul.Racławicka 12 32-200 Miechów sekretariat zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.