Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-04
Miechów: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Kozłów Id 120803_2 obręb ewidencyjny Wierzbica Id 120803_2.0011
Numer ogłoszenia: 24466 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie , ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3821110, faks 041 3821118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej Kozłów Id 120803_2 obręb ewidencyjny Wierzbica Id 120803_2.0011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Wierzbica-jednostka ewidencyjna Kozłów Usługa realizowana będzie w 4 etapach na podstawie harmonogramu wykonywania prac, który został określony w warunkach technicznych wykonania zamówienia stanowiących zał.nr6do siwz. II.Harmonogram prac objętych opracowaniem: 1. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje cztery etapy 1 Etap Isporządzenie dokumentacji projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych, stosownie do art.15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne Dz. U. z 2015r. poz.469 z późn. zm w celu wydania z urzędu decyzji zatwierdzającej linię brzegu. 2 Etap II wykonanie czynności związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów jeśli na podstawie wywiadu terenowego zostaną ustalone tereny podlegające klasyfikacji z urzędu. Według informacji z Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Leśnictwa, Ochrony Środowiska i Rynku Pracy, Referat Inwestycji, Promocji i Rozwoju na obszarze objętym zleceniem brak projektów urządzenia lasów oraz brak gruntów zalesionych wymagających zmiany klasyfikacji. 3 Etap III opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 4 Etap IV auczestnictwo w procesie wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego b uczestnictwo w rozpatrzeniu uwag zgłoszonych w trakcie wyłożenia projektu opisowo-kartograficznego, cwykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego; d zasilenie wynikami prac geodezyjnych, bazy danych ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym Zamawiającego. 1. Z każdego z Etapów prac Wykonawca sporządzi operat techniczny, który zostanie przekazany do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Miechowie. 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w następujących terminach: 1. Etap I obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 1 w terminie do 31 maja 2016r. 2. Etap II obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 2 w terminie do 31 maja 2016r. jeśli będzie zachodziła konieczność wykonania klasyfikacji. 3. Etap III obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 3 w terminie do 06 września 2016r. 4. Etap IV obejmujący wykonanie prac wymienionych w dziale II ust. 1 pkt 4 w terminie do 28 listopada 2016r. Warunki techniczne wykonania zamówienia zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakresu prac i sposobu ich wykonania stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. III. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający w ramach spełnienia tego warunku wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015r., poz. 520 ze zm.) w tym jedną osobę pełniącą funkcję kierownika oraz co najmniej 1 osobę pełniącą funkcję klasyfikatora posiadającą doświadczenie zawodowe oraz praktyczną znajomość wykonywania klasyfikacji gruntów. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - Gwaracja - 8
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/spmiechow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Miechowie
ul.Racławicka 12
32-200 Miechów
pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Miechowie ul.Racławicka 12 32-200 Miechów sekretariat zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Przewóz (dowóz i odwóz) na basen przy Centrum Kultury i Sportu w Miechowie, uczniów szkół podstawowych i przedszkoli dla których organem prowadzącym jest Gmina Miechów
- "Utworzenie i prowadzenie na terenie miasta Miechowa lub w odległości nieprzekraczającej 1000m od granicy miasta, Punktu Zbiórki Odpadów Problematycznych (PZOP)"
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 1 W MIECHOWIE
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie w 2025r
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomości" (7.2024)
- "Wykonanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej wykonanie mapy do celów prawnych"
- Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kraków (14 części)
- Opracowanie dokumentów do celów regulacji stanów prawnych dla nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu KOWR OT Bydgoszcz - 10 zadań.
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: Aktualizacja dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej Nr 4308W od skrzyżowania z DW 631 do skrzyżowania ul. Starej ...
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, dotyczącej rozbudowy drogi powiatowej nr 1634C Folgowo - Lipienek
więcej: Usługi badania gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.