eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZaprojektowanie i wykonanie zatoki parkingowej w pasie drogowym ulicy Jana Pawła II w rejonie ul. Watykańskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie zatoki parkingowej w pasie drogowym ulicy Jana Pawła II w rejonie ul. Watykańskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Numer ogłoszenia: 244698 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189582 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie zatoki parkingowej w pasie drogowym ulicy Jana Pawła II w rejonie ul. Watykańskiej oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji w w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1.Wykonanie projektu wykonawczego branży drogowej - 4 egz. 1.2.Wykonanie projektów wykonawczych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym bądź ich zabezpieczenie wraz z uzgodnieniami - 4 egz. 1.3.Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu - branża inżynierii ruchu - 4 egz. 1.4.Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu - branża inżynierii ruchu - 4 egz. 1.5.Wykonanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.6.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 1.7.Opracowanie specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór realizowanych robót budowlanych - 3 egz. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym: 2.1. Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej. 2.2.Uzgodnienie projektów wykonawczych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i nadziemnym bądź ich zabezpieczenia wraz z uzgodnieniami. 2.3.Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 2.4.Uzgodnienie projektu stałej organizacji ruchu. 2.5.Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3.Nadzór autorski: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 4.1.Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 4.2.Remont lub przebudowa istniejących zjazdów w obrębie zatoki. 4.3.Budowa zatoki parkingowej wraz z drogą manewrową. 4.4.Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 4.5.Ustawienie krawężników. 4.6.Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 4.7.Ewentualna przebudowa istniejącego uzbrojenia lub usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 4.8.Odtworzenie trawników. 4.9.Uporządkowanie terenu robót. 4.10.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją oznakowania poziomego w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 5.Wykonanie niezbędnych prób i badań: 5.1.Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5.2.Wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6.Przygotowanie rozliczania końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 7.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SQL Sp. z o. o., Stasin 115, 21-030 Motycz, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76977,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 86100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97735,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.