Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-07
Biała Podlaska: Dostawa do ZWWF w Białej Podlaskiej artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
Numer ogłoszenia: 244700 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego, ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428712, fax 083 3428712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do ZWWF w Białej Podlaskiej artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do ZWWF w Białej Podlaskiej artykułów biurowych oraz materiałów eks-ploatacyjnych do sprzętu biurowego, w podziale na trzy zadania: - zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych; - zadanie nr 2 - dostawa tuszy i tonerów; - zadanie nr 3 - dostawa różnego rodzaju papieru. Zakres rzeczowy wyżej wymienionych zadań został przedstawiony w części ogłoszenia dotyczącego ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki: 2.1.1.nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2.1.; 2.1.2.spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicz-nych tj: a/posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu i oświadczenia, o których mowa w ppkt. 2.2.2., 2.2.1.; b/posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2.1.; c/znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.2.1. Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.2.1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 2.1.2. i nie podleganiu wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pokój 128 w cenie 5,00 zł. lub za zal. pocztowym w cenie 17,00 zł. (5,00 zł - SIWZ + 12,00 zł. - koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2 pokój 128 - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. 2.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy. 3.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta artykułów biurowych zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 161 pozycji wymienionych w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tuszy i tonerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta tuszy i tonerów zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 90 pozycji wymienionych w formularzu cenowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa różnego rodzaju papieru.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 obejmuje sukcesywną dostawę według bieżących zamówień do magazynu Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach fa-brycznych producenta różnego rodzaju papieru zgodnie z wymaganym asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 29 pozycji wymienionych w formularzu cenowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Budowa drogi gminnej ul. Ceglanej w Białej Podlaskiej.
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1067L Kłoda Duża - Perkowice wraz z mostem nad rz. Lutnia"
- ,,Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Biała Podlaska"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1171L ul. Twardej od km 0+000 do km 0+873,40 w Białej Podlaskiej
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów na terenie gmin: Łomazy, Drelów i Wisznice
- Dostawa materiałów promocyjnych,
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.