eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmudźDostawa kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dostawa betonu w ramach zadania /Modernizacja dróg gminnych w 2011 roku w Gminie Żmudź/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Żmudź: Dostawa kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dostawa betonu w ramach zadania /Modernizacja dróg gminnych w 2011 roku w Gminie Żmudź/
Numer ogłoszenia: 244704 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żmudź , Żmudź 2, 22-114 Żmudź, woj. lubelskie, tel. 082 5680182, faks 082 5680620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmudz.gmina.pl, www.zmudz.bip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dostawa betonu w ramach zadania /Modernizacja dróg gminnych w 2011 roku w Gminie Żmudź/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszywa łamanego o frakcji od 0 do 31,5 mm wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dostawa betonu w ramach zadania /Modernizacja dróg gminnych w 2011 roku w gminie Żmudź/. Zadanie jest podzielone na części, w związku z czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1a , 1b, 1 c, 1 d do SIWZ tj. : a) Część nr 1 zamówienia - Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 220 ton na drodze w miejscowości Lipinki. b) Część nr 2 zamówienia - Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 428 ton na drodze w miejscowości Leszczany. c) Część nr 3 zamówienia - Zakup i dostawa betonu B- 30 W 8 F 150 w ilości 150 m3 na drogę do miejscowości Lipinki, d) Część nr 4 zamówienia - Zakup i dostawa betonu B- 25 W8 0 w ilości 307 m3 na drogę do miejscowości Leszczany. Decyzja ilości zamawianych materiałów może się zmieniać i będzie to wahanie rzędu ( +,- ) 20 %. Zakup przez zamawiającego mniejszych ilości materiału niż wymieniono w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWIZ dla wszystkich części zamówienia. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien spełniać wymogi z PN-EN lub posiadać aprobatę techniczną oraz musi odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i drogownictwie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 44.11.40.00-2, 60.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i udokumentuje to tym że: -dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: - dla części 1 -dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, równiarką lub koparko ładowarko-spycharką, walcem wibracyjnym. - dla części 2 - dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi, równiarką lub, koparko ładowarko-spycharką, walcem wibracyjnym. - dla części 3 -betomieszarką do przewozu betonu 2szt oraz prowadnicami do rozłożenia betonu w ilości nie mniejszej niż 60 mb na jedna działkę roboczą ( prowadnice metalowe lub drewniane o wysokości 12 cm). - dla części 4 --betomieszarką do przewozu betonu 2szt oraz prowadnicami do rozłożenia betonu w ilości nie mniej niż 60 mb na jedną działkę roboczą (prowadnice metalowe lub drewniane o wysokości 12 cm).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    deklaracje zgodności od producenta na kruszywo, deklaracja zgodności wraz z recepturą na beton.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiący załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b) formularz cenowy, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy jeżeli ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy będącej załącznikiem do SIWZ 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; b/ zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); c/ zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - /Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy/; 3 . Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 2 i 3. stanowią katalog zmian, na które, zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmudz.gmina.pl, www.zmudz.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żmudź, Żmudź 2, 22-114 Żmudź, pok. Nr 4 , Antoni Landman, Teresa Krakowiak..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żmudź, Żmudź 2, 22-114 Żmudź, pok. Nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 220 ton na drogę w miejscowości Lipinki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 220 ton na drogę w miejscowości Lipinki. Decyzja ilości zamawianych materiałów może się zmieniać i będzie to wahanie rzędu ( +,- ) 20 %. Zakup przez zamawiającego mniejszych ilości materiału niż wymieniono w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWIZ dla wszystkich części zamówienia. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien spełniać wymogi z PN-EN lub posiadać aprobatę techniczną oraz musi odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i drogownictwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 428 ton na drodze w miejscowości Leszczany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa kruszywa o ciągłym uziarnieniu 0 - 31,5 mm z kopalni dolomitu wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 428 ton na drodze w miejscowości Leszczany. Decyzja ilości zamawianych materiałów może się zmieniać i będzie to wahanie rzędu ( +,- ) 20 %. Zakup przez zamawiającego mniejszych ilości materiału niż wymieniono w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWIZ dla wszystkich części zamówienia. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien spełniać wymogi z PN-EN lub posiadać aprobatę techniczną oraz musi odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i drogownictwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Zakup i dostawa betonu B- 30 W 8 F 150 w ilości 150 m3 na drogę do miejscowości Lipinki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zakup i dostawa betonu B- 30 W 8 F 150 w ilości 150 m3 na drogę do miejscowości Lipinki, Decyzja ilości zamawianych materiałów może się zmieniać i będzie to wahanie rzędu ( +,- ) 20 %. Zakup przez zamawiającego mniejszych ilości materiału niż wymieniono w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWIZ dla wszystkich części zamówienia. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien spełniać wymogi z PN-EN lub posiadać aprobatę techniczną oraz musi odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i drogownictwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa betonu B- 25 W8 0 w ilości 307 m3 na drogę do miejscowości Leszczany..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa betonu B- 25 W8 0 w ilości 307 m3 na drogę do miejscowości Leszczany. Decyzja ilości zamawianych materiałów może się zmieniać i będzie to wahanie rzędu ( +,- ) 20 %. Zakup przez zamawiającego mniejszych ilości materiału niż wymieniono w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWIZ dla wszystkich części zamówienia. Wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy: - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dostarczony materiał powinien spełniać wymogi z PN-EN lub posiadać aprobatę techniczną oraz musi odpowiadać co do jakości , wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i drogownictwie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2, 60.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.