eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa paczek choinkowych dla dzieci pracowników obsługiwanych przez CZK DR w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Kielce: Dostawa paczek choinkowych dla dzieci pracowników obsługiwanych przez CZK DR w Kielcach
Numer ogłoszenia: 244725 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, Plac Małachowskiego 2, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach, Pl. Niepodległości 2, 25-001 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3359187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paczek choinkowych dla dzieci pracowników obsługiwanych przez CZK DR w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paczek choinkowych dla dzieci pracowników obsługiwanych przez CZK DR w Kielcach. Kod CPV i nazwa: 15800000-6 różne produkty spożywcze. Przedmiot dostawy obejmuje: a) dostawę paczek choinkowych na koszt własny oraz transportem własnym WYKONAWCY w terminie trzech dni licząc od daty złożenia zamówienia do następujących Urzędów Pocztowych: -Busko Zdrój, ul. Mickiewicza 11- 134 szt. paczek; -Ostrowiec Św., Al. 3-ego Maja 12- 91 szt. paczek; -Końskie, ul. Hubala 13- 35 szt. paczek; -Jędrzejów, ul. Okrzei 26- 139 szt. paczek; -Starachowice, ul. Słoneczna 4- 74 szt. paczek; -Skarżysko Kamienna 2, Pl. Niepodległości 90- 38 szt. paczek; -Kielce, Pl. Niepodległości 2- 589 szt. paczek, b) dostawę artykułów spożywczych w opakowaniach ze świąteczną szatą graficzną (zaleca się), o ile producent takowe przewi-dział; c) dostawę artykułów spożywczych pełnowartościowych oraz oznaczonych terminem przydatności do spożycia z tym, że mini-malny termin przydatności wymagany przez ZAMAWIAJĄCEGO 30 dni licząc od daty dostawy paczek choinkowych. d) paczki winny być zapakowane w sposób zapobiegający rozsypywaniu się zawartości tj. w reklamówkę z motywem świątecznym. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość wyceny przez WYKONAWCĘ artykułów o większej: -wadze; -ilości sztuk jednostkowych w opakowaniu. Ilość paczek choinkowych wynosi: 1 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą umożliwiającą wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędne doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 90 000 zł brutto każda. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA wykaże, co najmniej jedną dostawę o wartości min. 90 000 zł brutto każda. ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej 90 000 zł brutto (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane) 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące WYKONAWCY stosuje się odpowiednio do WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku WYKONAWCY ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1)Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez WYKONAWCĘ. 2)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone: a) w pkt 1 ppkt 1), 3), muszą być spełnione przez każdego z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) w pkt 1 ppkt 2), muszą być spełnione łącznie przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą -spełnia lub nie spełnia-, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. 4)Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty. 4.ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości realizacji jakiejkolwiek części przedmiotu zamówienia przez Podwykonawcę. 5.Z ubiegania się o zamówienie ZAMAWIAJĄCY wykluczy: a)WYKONAWCÓW, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę niewykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które WYKONAWCA nie ponosi odpowiedzialności; b)WYKONAWCÓW, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem WYKONAWCÓW, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c)WYKONAWCÓW, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)WYKONAWCÓW, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również WYKONAWCÓW, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych WYKONAWCÓW w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; d)nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; e)Ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7.ZAMAWIAJĄCY zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne 8.ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez WYKONAWCĘ warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2)oświadczenie WYKONAWCY w trybie art. 44 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (co najmniej jedną dostawę) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min 90 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 4)dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie w formie posiadanych referencji- co najmniej 1 (jedną); Dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 4), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -Za zgodność z oryginałem- przez WYKONAWCĘ, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, pozostałe dokumenty winny być przedłożone tylko w formie oryginałów. W przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik, do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania WYKONAWCY udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania osoby prawnej lub fizycznej- w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. WYKONAWCY ubiegający się o zamówienie wspólnie powinni ponadto dołączyć do oferty pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokument, o którym mowa w ppkt 1). Kopie ww. dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, którego dokument dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny WSP ds. Zamówień Publicznych, pokój 508 25-001 Kielce, Pl. Niepodległości 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Termin składania ofert upływa w dniu 11 grudnia 2007 r. o godz. 11:00 Oferty należy składać wyłącznie w sekretariacie I piętro w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO w Kielcach..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Walutą rozliczeniową jest PLN. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza rozliczeń w żadnej obcej walucie. Termin płatności faktury VAT 30 dni (płatne przelewem) licząc od dnia wpływu prawidłowo wystawionej Faktury VAT do siedziby Odbiorcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.