Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-19
Warszawa: świadczenie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście w latach 2014 - 2016
Numer ogłoszenia: 244735 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy , ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, faks 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie utrzymania i urządzania terenów zieleni stanowiących 100% własności m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście w latach 2014 - 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)zakładanie i koszenie trawników 2)nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3)nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4)nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: .Zamawiający wymaga wadium. Wysokość wadium wynosi 38.700,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części przetargowe, a w przypadku składania ofert częściowych wysokość wadium wynosi: 1)dla części przetargowej nr 1 - 11.600,00 zł 2)dla części przetargowej nr 2 - 10.200,00 zł 3)dla części przetargowej nr 3 - 8.300,00 zł 4)dla części przetargowej nr 4 - 8.600,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykaz co najmniej 2 usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości dla całego zamówienia nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto każde zamówienie (dla czterech części przetargowych), a w przypadku składania oferty: .na jedną część po min. 150.000,00 zł. każde zamówienie .na dwie części po min. 300.000,00 zł. każde zamówienie .na trzy części po min. 450.000,00 zł. każde zamówienie .na cztery części po min.600.000,00 zł. każde zamówienie przez co najmniej 6 miesięcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (patrz uwaga), b)dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)wyznaczenie kierownika prac, który sprawować będzie nadzór nad pielęgnacją, nasadzeniami drzew i krzewów oraz koszeniem trawników posiadającego wykształcenie wyższe kierunkowe w tym zakresie lub posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora nadzoru nad pracami polegającymi na leczeniu oraz pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych, posiadającego co najmniej 12-to miesięczną praktykę przy pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych oraz spełniającego warunki określone w § 23 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. b)wykaz osób zdolnych do wykonania prac tj.: - dla części przetargowej nr 1 - co najmniej 8 osób, z których: . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew posiadających średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs pilarza obejmujący swym zakresem leczenie i pielęgnację drzew ozdobnych (a w przypadku terenów objętych ochroną konserwatorską spełniającego warunki określone w § 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987). . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych wraz z dokumentami określonymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, . co najmniej 4 osoby do koszenia trawników. - dla części przetargowej nr 2 - co najmniej 8 osób, z których: . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew posiadających średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs pilarza obejmujący swym zakresem leczenie i pielęgnację drzew ozdobnych (a w przypadku terenów objętych ochroną konserwatorską spełniającego warunki określone w § 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987). . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych wraz z dokumentami określonymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. . co najmniej 4 osoby do koszenia trawników. - dla części przetargowej nr 3 - co najmniej 8 osób, z których: . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew posiadających średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs pilarza obejmujący swym zakresem leczenie i pielęgnację drzew ozdobnych (a w przypadku terenów objętych ochroną konserwatorską spełniającego warunki określone w § 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987)), . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych wraz z dokumentami określonymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, . co najmniej 4 osoby do koszenia trawników. - dla części przetargowej nr 4 - co najmniej 8 osób, z których: . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew posiadających średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs pilarza obejmujący swym zakresem leczenie i pielęgnację drzew ozdobnych (a w przypadku terenów objętych ochroną konserwatorską spełniającego warunki określone w § 23 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 11 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2011r. Nr 165, poz. 987), . co najmniej 2 osoby do pielęgnacji krzewów oraz nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych wraz z dokumentami określonymi na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. . co najmniej 4 osoby do koszenia trawników.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii na parterze budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część przetargowa nr 1 - ZGN ADK-1 część północna - STREFA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zakładanie i koszenie trawników 2) nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3) nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4) nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część przetargowa nr 2 - ZGN ADK-2 i ZGN ADK-4 - STREFA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)zakładanie i koszenie trawników 2)nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3)nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4)nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część przetargowa nr 3 - ZGN ADK-5 i ZGN ADK-1 część południowa - STREFA III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)zakładanie i koszenie trawników 2)nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3)nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4)nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część przetargowa nr 4 - ZGN ADK-3 i ZGN ADK-6 - STREFA IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)zakładanie i koszenie trawników 2)nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3)nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4)nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.