eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRemont instalacji wodno-kanalizacyjnej z pracami ogólnobudowlanymi w zakresie uzupełnienia zdemontowanych okładzin ściennych, tynków i malowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Lubin: Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z pracami ogólnobudowlanymi w zakresie uzupełnienia zdemontowanych okładzin ściennych, tynków i malowania.
Numer ogłoszenia: 244742 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych , ul. Składowa 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 749 72 71, faks 0-76 749 72 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsslubin.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z pracami ogólnobudowlanymi w zakresie uzupełnienia zdemontowanych okładzin ściennych, tynków i malowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w skrzydle nr 2 budynku. - prace ogólnobudowlane w zakresie uzupełnienia zdemontowanych okładzin ściennych, tynków i malowania w skrzydle nr 2 budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Złożenie oferty ściśle wg SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia lub ,,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia powyższego warunku wykonawca przedstawi zamawiającemu: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia powyższego warunku wykonawca przedstawi zamawiającemu: 2.1. Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 3 robót w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania- na załączniku nr 5. Za roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznane będzie wykazanie wykonania minimum 3 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia wyszczególnionym w pkt. 2.1 siwz i wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto. 2.2.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 2.3.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.4.Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca potwierdza w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1. 3.1.Wypełniony (Formularz ofertowy) (w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej w miejscu ,,dane dotyczące wykonawcy- należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej a nie pełnomocnika konsorcjum lub spółki cywilnej). 3.2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 2, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia. 3.3.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym. 3.4.Pełnomocnictwa- zgodnie z pkt. 4.7, 4.9 i 4.10 niniejszej siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsslubin.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa 3 59-300 Lubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych ul. Składowa 3 59-300 Lubin sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.