Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Czerwieńsk: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach Bródki i części Nietkowic (II etap)
Numer ogłoszenia: 244743 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POMAK Sp. z o.o. , ul. Składowa 2, 66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie, tel. 68 32 78 562.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka Prawa Handlowego mienia komunalnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach Bródki i części Nietkowic (II etap).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w pełnej zgodzie ze specyfikacją robót budowlanych dla zadania: Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bródki i części Nietkowic (II etap) - realizowanego w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej dla miejscowości Bródki i części Nietkowice poprzez wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej (II etap) a współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W ramach powyższego zadania Wykonawca wykona w pełnej zgodzie z projektem budowlanym roboty polegające przede wszystkim na: a) w miejscowości Nietkowice: - wykonanie kanalizacji grawitacyjnej o średnicy O 200 mm, - zainstalowaniu studzienek kanalizacyjnych O 1000mm, - wykonaniu odgałęzień kanalizacyjnych do posesji z rur o średnicy O 160 mm, - zainstalowaniu studzienek kanalizacyjnych systemowych O 315mm. b) w miejscowości Bródki: - wykonanie kanalizacji grawitacyjnej o średnicy O 200 mm, - zainstalowaniu studzienek kanalizacyjnych O 1000mm, - wykonaniu odgałęzień kanalizacyjnych do posesji z rur o średnicy O 160 mm, - zainstalowaniu studzienek kanalizacyjnych systemowych O 315mm, - wykonaniu przecisku O 250mm. c) między miejscowościami Bedów - Nietkowice na odcinku od Pt 86 do Pt 93 - wykonaniu rurociągu tłocznego o średnicy O 110 mm, - wykonaniu przecisku O 250mm, - wykonaniu studni czyszczakowej z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm. d) odtworzeniu nawierzchni, e) przeprowadzeniu prób szczelności wykonanych instalacji. W poniższej tabeli zestawiono długość odcinków sieci wodociągowej, kanalizacyjnej w zależności od rodzaju materiału oraz średnicy. Zestawienie długości odcinków: 1. Nietkowice: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z PP O 200 mm odcinki od S364 do S397 - 65,70mb, odcinek sieci kan. sanitarnej O 160 mm -31,30mb. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z PP O 200 mm odcinki od S362 do S403 - 343,90mb, odcinek sieci kan. sanitarnej O 160 mm -117,10mb. 2. Rurociąg tłoczny Będów - Nietkowice: Rurociąg tłoczny z rur polietylenowych (PE, PEHD) O 110 mm -130,20mb, przecisk rurą O 250 -38,00mb. 3. Bródki: Kanalizacja sanitarna grawitacyjna z PP O 200 mm - 965,15mb, odcinek sieci kan. sanitarnej O 160 mm - 262,41mb, przecisk rurą O 250 -48,00mb. Ponad to w ramach zamówienia Wykonawca wykona rurociąg tłoczny O 110 od przepompowni P 7 do Pt177 o długości 251,40m z PE100 SDR17. W ramach i w cenie zamówienia własnym staraniem Wykonawca wykona i zainstaluje: - tablicę informacyjną projektu - format tablicy 150 x 100 cm + konstrukcja nośna stalowa, - tablicę pamiątkową projektu - format tablicy 150 x 100 cm + konstrukcja nośna stalowa. W ramach zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dostarczy wszelkie zasoby niezbędne do sprawnego i zgodnego z dokumentacją budowlaną wykonania zamówienia. W ramach zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt, uzyska niezbędne uzgodnienia i ich aktualizacje, decyzje i zatwierdzenia dotyczące zajęcia pasa drogowego oraz zachowania warunków tego zajęcia, a także na własny koszt wykona dokumentację dotyczącą organizacji ruchu drogowego, dokumentację hydrogeologiczną, projekt odwodniania robót i ich realizacji, jak również przeprowadzi próby, badania, sprawdzenia, przeglądy, pomiary niezbędne i przewidziane w SIWZ lub normach przed poszczególnymi odbiorami robót. W ramach zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona zabezpieczenie terenu budowy i zadba o właściwe oznakowanie terenu robót, a także w trakcie trwania realizacji zadania zadba o właściwe rozmieszczenie i stan techniczny zabezpieczeń i oznakowań ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczeń i oznakowań służących ochronie zdrowia i życia ludzi w tym zapewnieniu bezpiecznego korzystania z terenu przylegającego do terenu budowy. W ramach zamówienia Wykonawca ponosi koszty obsługi geodezyjnej budowy, zarówno wykonywanej siłami własnymi, jak i zleconej specjalistycznym jednostkom, a także wszelkie inne koszty niezbędne do wykonania kompletnego dzieła budowlanego oraz uzyskania od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania. W ramach zamówienia Wykonawca po zakończeniu zadania i odbiorze końcowym, złoży w imieniu Zamawiającego zawiadomienie do właściwego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych oraz uzyska potwierdzenie przyjęcia obiektu budowlanego do użytkowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 40 000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając w tym zakresie stosowne oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej: 1) dwa zadania, polegające na wykonaniu ogółem min. 1,4 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przy czym długość każdej z obu typów kanalizacji była nie mniejsza niż 0,2 km, a ponad to, wartość brutto zadania była nie mniejsza niż 1 000 000 PLN; 2) a także po wykonaniu robót sieciowych, wykonał jedno zadanie obejmujące swym zakresem odtworzenie nawierzchni drogowej w tym asfaltowej; Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt 2) również wtedy, gdy minimum jedno zadanie spełniające wymóg określony w pkt1) wypełniało również wymóg określony w pkt 2); Zamawiający wymaga, by na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca do oferty dołączył poświadczenia (lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzające spełnienie powyższych warunków oraz określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku gdy Wykonawca na tą okoliczność złoży stosowne oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku gdy Wykonawca na tą okoliczność złoży stosowne oświadczenie, a także jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami przynależnymi do właściwych okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa, posiadającymi konieczne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach określonych w odrębnych przepisach w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) drogowej, 3)Zamawiający wymaga osoba przewidziana na kierownika budowy posiadała wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy na budowach sieci kanalizacyjnych; oraz złożą na tą okoliczność, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku gdy:1)wykonawca wykaże się posiadaniem w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środków finansowych lub zdolności kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, d2) wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca wykaże, iż zrealizował co najmniej: 1) dwa zadania, polegające na wykonaniu ogółem min. 1,4 km sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przy czym długość każdej z obu typów kanalizacji była nie mniejsza niż 0,2 km, a ponad to, wartość brutto zadania była nie mniejsza niż 1 000 000 PLN; 2) a także po wykonaniu robót sieciowych, wykonał jedno zadanie obejmujące swym zakresem odtworzenie nawierzchni drogowej w tym asfaltowej; Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt 2) również wtedy, gdy minimum jedno zadanie spełniające wymóg określony w pkt1) wypełniało również wymóg określony w pkt 2); Zamawiający wymaga, by na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca do oferty dołączył poświadczenia (lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia) potwierdzające spełnienie powyższych warunków oraz określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2) W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z możliwości, o których mowa w uwadze do pkt. 8.1.1 SIWZ (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r., poz.907 z późn. zm.)), Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) wypełniony formularz ofertowy z formularzem cenowym, 4) zaakceptowany wzór umowy, 5) dokument, jednoznacznie wskazujący na upoważnienie osoby podpisanej pod ofertą i jej załącznikami do dokonania tej czynności - np.: odpis z właściwego rejestru lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej wykonawcy wskazujący jednoznacznie na posiadanie przez podpisującego właściwego umocowania do dokonania takiej czynności, albo pełnomocnictwo wystawione przez osoby jednoznacznie umocowane do dokonywania w imieniu wykonawcy takiej czynności, 6) zakres zadań, jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli występują), 7) wypełniony Przedmiar robót
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
- 3 - Okres udzielonej rękojmi i gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nie istotnych zmian umowy, rozumianych w ten sposób, że ich ujęcie na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia niemiałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik samego postępowania. 2. Zamawiający dopuszczalne zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) stwierdzenia wad lub braków w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego a te wady lub braki bezpośrednio skutkowały przestojami w wykonywaniu objętych zamówieniem robót, b) wystąpienia warunków atmosferycznych lub hydrologicznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, c) natrafienia w trakcie robót ziemnych na artefakty skutkujące wstrzymaniem robót albo inne przeszkody uniemożliwiające lub opóźniające prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, d) powstanie opóźnień z powodu okoliczności, za które bezpośrednio ani pośrednio nie odpowiada Wykonawca, e) wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wprowadzenie będzie skutkowało wydłużeniem terminu realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę d) rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem tego wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót - niewykonane roboty rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego i zestawienia ilościowo-wartościowego materiałów, sprzętu i robocizny. 4. Zamawiający dopuszcza też wprowadzenie zmian w umowie: a) poprzez wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres. b) w sposobie wykonania zamówienia, jeżeli zmiany te polepszą techniczne właściwości realizowanego zadania nie zwiększając wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub nie pogarszając technicznych właściwości realizowanego zadania będą prowadzić do skrócenia czasu realizacji zamówienia albo zmniejszania wynagrodzenia należnego Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: 66-016 Czerwieńsk, ul. Składowa 2, sekretariat przedsiębiorstwa, od poniedziałku do piątku, godz. 8:00 - 14:00. - nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Obsługi Mienia Komunalnego POMAK Sp. z o.o. 66-016 Czerwieńsk, ul. Składowa 2,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Działanie 321)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.