eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Olsztyn: Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3
Numer ogłoszenia: 244750 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż systemu telewizji dozorowej CCTV w budynku I/ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na dowód tego złożą: - odpowiednie oświadczenie, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - na potwierdzenie powyższego wykonawca złoży oświadczenie, że do realizacji umowy będą skierowani pracownicy posiadający co najmniej licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I stopnia, a pracownik odpowiedzialny za czynności nadzorcze, organizowanie i kierowanie zespołem pracowników zabezpieczenia technicznego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia, - wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed okresem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dwa zamówienia związane z dostawą i montażem elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o minimalnej wartości: 30 000,00 zł każde, Wykonawca na potwierdzenie powyższego załączy wykaz wykonanych przynajmniej dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o wartości brutto minimum 30 000,00 zł każde z oznaczeniem daty wykonania i odbiorcy zamówienia, a także załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na dowód tego złożą odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm.) przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 4. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie i montażu elektronicznych systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia o wartości brutto minimum 30 000,00 zł każde z oznaczeniem daty wykonania i odbiorcy zamówienia, 5. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch zamówień wskazanych wyżej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pokój 203..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, pokój 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.