eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoBudowa boiska wielofunkcyjnego w Staniewicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Postomino: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Staniewicach
Numer ogłoszenia: 244762 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183536 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Staniewicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Staniewice. II. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. boisko o powierzchni 1210,00 m2, w tym chodniki stanowiące 154,00 m2 i powierzchnia poliuretanowa - 1056,00 m2 (24 m x 44 m); 2. podbudowę pod nawierzchnię poliuretanową, 3. nawierzchnię z kostki betonowej, 4. elementy wyposażenia sportowego, 5. ogrodzenie boiska. Jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bezspoinową, nie prefabrykowaną nawierzchnię poliuretanową o minimalnych parametrach okreslonych w projekcie budowlnao wykonawczym. III. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w rozdziale II w szczególności koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, zabezpieczenia placu budowy, tablic informacyjnych, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, dokumentacji projektowej powykonawczej itp. IV. Przedmiot zamówienia określony został w: 1. dokumentacji projektowej, składającej się z projektu budowlano-wykonawczego, 2. przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujących wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania oceny prawidłowości realizacji poszczególnych robót. UWAGA! 1. Znaki towarowe materiałów budowlanych występujące w opisach technicznych i przedmiarach robót stanowią jedynie przykłady pożądanego standardu i mogą być zastąpione innymi równoważnymi i porównywalnymi wyrobami innych producentów. V. Dokumenty, o których mowa w rozdziale IV ust.1, 2 i 3 stanowią załączniki do SIWZ. VI. Wymagania techniczne: 1. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w obiektach użyteczności publicznej w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi określonych w PN i aprobat technicznych. 3. Po zakończeniu budowy należy przedstawić: świadectwa jakości, atesty, certyfikaty lub równoważne na materiały budowlane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 286170.78 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA KASZUB Dariusz Kaszuba, ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 286170.78
  • Oferta z najniższą ceną: 286170.78 oferta z najwyższą ceną: 397873.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.