Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Książ Wielkopolski: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla Książa Wielkopolskiego i Radoszkowa Drugiego oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej dla Książa Wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 24478 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmian Książ Wlkp. , ul. Stacha Wichury 11A, 63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 2822001, faks 061 2822724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla Książa Wielkopolskiego i Radoszkowa Drugiego oraz budowę sieci kanalizacji deszczowej dla Książa Wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest: Zadanie 1.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Książa Wielkopolskiego i Radoszkowa Drugiego. Zadanie 2.: Budowa sieci kanalizacji deszczowej dla Książa Wielkopolskiego. 2.Szczegółowy zakres zamówienia zadania 1 obejmuje: 1)skanalizowanie następujących ulic: Gogolewska, Strzelecka, Półwiejska, Radoszkowska, 1-go Maja, 22-go Lipca, Radoszkowo Drugie, Zakrzewska, Wiosny Ludów, Jana Pawła II (dawna ul. Świerczewskiego, Wichury, Powstańców, Nowomiejska. 2)do kanałów głównych projektuje się wykonanie przyłączy dla poszczególnych posesji 3)ze względu na konieczność pokonania różnic poziomów kanałów projektowanych w stosunku do kanałów istniejących należy wykonać 5 sztuk przepompowni sieciowych z rurociągami tłocznymi, których projekty znajdują się w dokumentacji projektowej wraz z projektem zasilania energetycznego 4)odtworzenie pasa drogowego dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych w zakresie wymaganym przez zarządcę tych dróg, 3.Szczegółowy zakres zamówienia zadania 2 obejmuje: 1)wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, montaż separatora koalescencyjnego wraz z osadnikiem oraz odwodnienie ulic poprzez zaprojektowane studzienki ściekowe z przykanalikami, które będą podłączone do nowoprojektowanych kolektorów deszczowych w ciągu ulic (dróg) będących pod zarządem : a)Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich - dotyczy drogi nr 436 (ulica Dworcowa, Jana Pawła II oraz Powstańców ) b)Powiatowego Zarządu Dróg - dotyczy drogi nr 7049P i ( ulica Wichury i Wiosny Ludów ) c)Gminy Książ Wlkp. - dotyczy ulicy Wolności i 1-go Maja - pas drogi nr 603112 P i nr 603116 P 2)Zakres obejmuje również odtworzenie nawierzchni jezdni w ciągu ulic Dworcowa, Jana Pawła II, Powstańców (droga wojewódzka nr 436) oraz odtworzenia nawierzchni jezdni w ciągu ulic Wiosny Ludów i Stacha Wichury ( droga powiatowa ). Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjęty do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować materiały i wyposażenie równoważne. 4.Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1)wykonanie zakresu robót wynikającego z projektów, przedmiaru, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2)zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii niezbędnych do wykonania kompletnego dzieła i przekazania go do użytku, 4)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 5)zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 6)prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 7)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 8)umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 9)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w dniu ostatecznego odbioru, 10)poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego (jeżeli zaistnieje taka konieczność) zgodnie z taryfikatorem, w tym przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji - zgody na zajęcie pasa drogowego, jego oznakowanie i opłatę za zajęcie pasa drogowego, 11)przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, 12)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 13) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 5.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu Wykonawcom. 6.Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego Wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 7.Zamawiający uznaje, że każdy Wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w projektach, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie. 8.Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacja budowlano - wykonawcza, przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że: a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł ( słownie: dwa miliony złotych) b)dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, a osoba (y) te posiadają zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do Izby na dzień składania oferty, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.( słownie: jeden milion złotych ) b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,00- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych lub złoży oświadczenie o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia na ww kwotę. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku dołączy do oferty stosowne dokumenty, w których wykaże, że: a)nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b)nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. 3.Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Katalog zamknięty przesłanek stanowiących podstawę wykluczenia wykonawcy z postępowania określa art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy). 8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy muszą być spełnione przez każdego z tych wykonawców, natomiast warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno być dołączone do składanej oferty. 10.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych w punkcie V.1 SIWZ, stosownie do postanowień art. 25 ust. 1 i art. 44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem , wykonawca winien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego robót). Uwaga! Wykonawca winien wykazać , iż wykonał należycie co najmniej jedną robotę polegającą na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł 5)informację na temat liczby osób, którymi dysponuje wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga! Należy wykazać co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, a osoba (y) te posiadają zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do Izby na dzień składania oferty, 6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - kredytowa w informacji winni potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, ( słownie: jeden milion złotych); 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 500.000,- zł, słownie: pięćset tysięcy złotych lub oświadczenie wykonawcy o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia na ww kwotę. 8)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Informacje dodatkowe dotyczące złożenia wymienionych w punkcie 1 oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; 2)zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3)w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2, 1.3, 1.8 i 1.9 SIWZ. Pozostałe oświadczenia i dokumenty tj. wymienione w punkcie 1.1, 1.4, 1.5, 1.6 i 1.7 SIWZ traktowane będą jako złożone wspólnie, przy czym oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1.1 musi być podpisane przez wszystkich wspólników konsorcjum lub przez ustanowionego pełnomocnika; 4)do formy i treści dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia § 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1)ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3)wypełniony ARKUSZ ZBIORCZY KOSZTÓW stanowiący załącznik nr 1a i załącznik nr 1 b do SIWZ. 4.Inne informacje dotyczące składanych wraz z ofertą dokumentów: 1)do oferty wykonawca może dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium tj. w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wykonawca może dołączyć do oferty potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię przelewu wymaganej kwoty wadium na rachunek bankowy zamawiającego, a w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej kopię dokumentu określającego wadium wraz z poświadczeniem z kasy zamawiającego o terminie (data i godzina) złożenia oryginału dokumentu wadium; 2)w przypadku dołączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez zamawiającego i nie będą miały wpływu na sposób oceny oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz-wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Książu Wlkp. 63-130 Książ Wlkp., ul. Stacha Wichury 11a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Książu Wlkp. 63-130 Książ Wlkp., ul. Stacha Wichury 11a.( pok. nr 1 sekretariat )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 tj. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Książa Wielkopolskiego i Radoszkowa Drugiego realizowane przy finansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w zakresie Program Rozwoju Obszarów Wiejskich..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.