Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Gorzów Wielkopolski: Dostawy nasion strączkowych i przetworów warzywnych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku.
Numer ogłoszenia: 244805 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nasion strączkowych i przetworów warzywnych do Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. i Oddziału Zewnętrznego w Słońsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dostawa nasion strączkowych: - Fasola Jaś-opakowanie max 50 kg; PN-75R-65031; ZK-1200 kg, OZ-800 kg, razem 2000 kg, - Groch połówki-opakowanie max 50 kg; PN-81R-65032; ZK-1800 kg, OZ-1100 kg, razem 2900 kg. Część II. Dostawa przetworów warzywnych: - Koncentrat pomidorowy -opakowanie max 5 kg; PN-75/A-77601; ZK-2040 kg, OZ -1000 kg, razem 3040 kg, - Leczo pieczarkowe-opakowanie max 10 kg; BN-71/8124-03; ZK -1500 kg, - Mieszanka konserwowa (groszek+marchewka)-opakowanie max 5 kg; PN-76A-77803; ZK-800 kg, OZ-200 kg, razem 1000 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.31 - Fasola przetworzona 15.33.11.33 - Groch dzielony 15.33.14.27 - Skoncentrowany przecier pomidorowy 15.33.11.35 - Grzyby przetworzone 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aby oferta składana przez Wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy-( wg wzoru, jak załącznik nr 1 do części I lub 2 do części II SIWZ), b) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 2 do SIWZ ), c) oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru, jak załącznik nr 3 do SIWZ ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty jakich żąda Zamawiający powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt VI.1. a-d, spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez oferenta istotnych dla prowadzonego postępowania nieprawdziwych danych spowoduje jego wykluczenie z dalszego postępowania. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo /upoważnienie/ do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, c) oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, d) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, e) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI.1 a-d. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI.1.d oraz VI.3.a-d od każdego podmiotu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl /index.php/ zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., sekretariat - pokój nr 205..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA NASION STRĄCZKOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Fasola Jaś-opakowanie max 50 kg; PN-75R-65031; 15331131-4; ZK-1200 kg, OZ-800 kg, razem 2000 kg, - Groch połówki-opakowanie max 50 kg; PN-81R-65032; 15331133-8; ZK-1800 kg, OZ-1100 kg, razem 2900 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.31-4, 15.33.11.33-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA PRZETWORÓW WARZYWNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Koncentrat pomidorowy -opakowanie max 5 kg; PN-75/A-77601;15331427-6; ZK-2040 kg, OZ -1000 kg, razem 3040 kg, - Leczo pieczarkowe-opakowanie max 10 kg; BN-71/8124-03; 15331135-2; ZK -1500 kg, - Mieszanka konserwowa (groszek+marchewka)-opakowanie max 5 kg; PN-76A-77803; 15331400-1; ZK-800 kg, OZ-200 kg, razem 1000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.27-6, 15.33.11.35-2, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania holu na pomieszczenia biurowe części parteru istniejącego budynku Starostwa Powiatowego.
- Świadcz. usł. polegającej na przygotowaniu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ i PIDz na potrzeby jednostek Policji woj. lubusk. POWTÓRZENIE
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków jednodaniowych dla uczniów SP2 w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup i dostawa mleka i artykułów nabiałowych
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"
- Zakup 20 kompletów ubrań specjalnych BALLYCLARE XENON PL 2.0 dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.