To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Pruszcz Gdański: Uregulowanie stanu prawnego działek z terenu powiatu kwidzyńskiego i iławskiego
szczegółowo wymienionych w załączniku do siwz
Numer ogłoszenia: 244868 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196838 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uregulowanie stanu prawnego działek z terenu powiatu kwidzyńskiego i iławskiego szczegółowo wymienionych w załączniku do siwz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest: regulacja stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa z terenu powiatu kwidzyńskiego i iławskiego wg załącznika Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu rozbieżności pomiędzy stanem w ewidencji gruntów a stanem w księgach wieczystych oraz ustalić stan zapisów w dziale I, II, III i IV Kw. Dokumenty: wypis i wyrys z ewidencji gruntów do celów prawnych zamawia i opłaca Zamawiający. Zamawiający opłaca także wniosek o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze prawa własności. Okres rękojmi za wykonane usługi wynosi 2 lata od daty zakończenia prac. Przedmiot zamówienia podzielono na sześć części - sześć zadań w następujący sposób: Część I - Zadanie nr 1 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 1 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część II - Zadanie nr 2 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 2 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część III - Zadanie nr 3 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 3 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część IV - Zadanie nr 4 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 4 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część V - Zadanie nr 5 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 5 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część VI - Zadanie nr 6 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości z terenu powiatu kwidzyńskiego i iławskiego wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg załącznika Nr 6 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. 4.2 Szczegółowy zakres prac: 1) kontrola części opisowej operatu ewidencji gruntów w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej, 2) przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, 3) sporządzenie porównania stanu nieruchomości w ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych 4) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych w jednym egzemplarzu wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 5) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia zmian w stanie nieruchomości), 6) ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego, 7) odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów sporządzonych przez uprawnione instytucje decyzji administracyjnych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa, 8) sporządzenie wniosku o złożenie Księgi Wieczystej, 9) uzupełnienie dokumentacji w przypadku wezwania sądu do uzupełnienia wniosku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53639.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12327.87
- Oferta z najniższą ceną: 12327.87 oferta z najwyższą ceną: 37526.23
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7868.85
- Oferta z najniższą ceną: 7868.85 oferta z najwyższą ceną: 27000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13508.20
- Oferta z najniższą ceną: 13508.20 oferta z najwyższą ceną: 41200.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5639.34
- Oferta z najniższą ceną: 5639.34 oferta z najwyższą ceną: 21500.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8786.89
- Oferta z najniższą ceną: 8786.89 oferta z najwyższą ceną: 36850.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
"GEOX"USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE - TOMASZ KAMIŃSKI, MARIA NOWAK
- GEOX - s.c. Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Tomasz Kamiński, Maria Nowak, ul. Kopernika 11, 87-720 Ciechocinek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5508.20
- Oferta z najniższą ceną: 5508.20 oferta z najwyższą ceną: 25200.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdańskim
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa wdrażania Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027"
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.