eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych szansą na wyrównanie dysproporcji edukacyjnych - wiedzieć to chcę

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-16

Przeworsk: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych szansą na wyrównanie dysproporcji edukacyjnych - wiedzieć to chcę
Numer ogłoszenia: 244884 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych szansą na wyrównanie dysproporcji edukacyjnych - wiedzieć to chcę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szansą na wyrównanie dysproporcji edukacyjnych - Wiedzieć to chcę. Zajęcia będą prowadzone w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Przeworsk, woj. podkarpackie. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część Nr 1 - Usługi edukacyjne dla Szkoły Podstawowej Nr 1 Część Nr 2 - Usługi edukacyjne dla Szkoły Podstawowej Nr 2 Część Nr 3 - usługi edukacyjne dla Szkoły Podstawowej Nr 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: dla części część nr 1zamówienia - Szkoła Podstawowa Nr 1 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej, - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej; - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (pedagog szkolny); - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (psycholog szkolny); część nr 2 zamówienia - Szkoła Podstawowa Nr 2 Dysponuje co najmniej: - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej i uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (pedagog szkolny); - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym - kierunek oligofrenopedagogika; część nr 3 zamówienia - Szkoła Podstawowa Nr 3 Dysponuje co najmniej: - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia oraz posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. posiadającą wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej, - 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych (pedagog szkolny); Uwagi ogólne: dotyczące wszystkich części Wszystkie wymienione wyżej osoby muszą legitymować się aktem nadania stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać ilość osób wynikającą z potrzeb każdej części oddzielnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje w odpowiednim rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska ul. Jagiellońska 10 37-200 Przeworsk , pok 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok. 124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Program Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 1:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu - Czytam, piszę coraz lepiej- ; 2 grupy x 5 uczniów (5 chł.i 5 dz.). Łącznie 96 godzin (2 grupy po 48 godzin). Praca z wykorzystaniem laptopa i projektora oraz z różnego rodzaju pomocami dydaktycznymi (np. alfabetyczne lizaki, suwaki sylabowe, litery magnetyczne, domina wyrazowe, loteryjki sylabowe, łamigłówki słowne, rozsypanki obrazkowe, sylabowe i głoskowe itp.), książki (np. Wyliczanki-rymowanki, Kocham czytać), gry planszowe, komputerowe. 1.2 . Zajęcia dla uczniami z trudnościami w przyswajaniu umiejętności z matematyki Matma jest super; 2 grupy x 6 uczniów (8 chł,, 4 dz.). Łącznie 96 godzin (2 grupy po 48 godzin). Praca polegająca na korzystaniu m.in. z liczydeł, klocków matematycznych, cyfr piankowych, zegarów, figur geometrycznych na magnesie, tanogramów, kalendarzy, dystansomierzy, miarek elastycznych itp. 1.3 Zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów z problemami z zakresu edukacji społecznej -Żyć zgodnie z sobą i innymi- prowadzone jednocześnie przez pedagoga i psychologa; 2 grupy x 8 uczniów (10 chł, 6 dz.). Łącznie 96 godzin (2 grupy po 48 godzin). Zamawiający wymaga prowadzenia zajęć przez dwóch nauczycieli: pedagoga i psychologa. Praca polegająca na korzystaniu z różnej formy pomocy: muzykoterapii, zajęć ruchowych, zajęć o charakterze rozwijającym, twórczym i relaksacyjnym przy wykorzystaniu np. chusty animacyjnej, płyt CD (np. Kinezjologiczne nutki, Poznajemy emocje), książek m.in. Żyć w zgodzie, Serce dziecka, Spokojnie siedzieć, Przemocy powiedz Nie), bajek terapeutycznych, sprzętu gimnastycznego (np. maty, tunele, piłki ABS, piłeczki sensoryczne, pachołki). W ramach zajęć wykorzystany będzie sprzęt meblowy niezbędny przy pracy ze sprzętem muzycznym podczas prowadzenia ćwiczeń terapeutycznych i pracy z uczniem nadpobudliwym. 1.4 Gimnastyka korekcyjna dla uczniów z wadami postawy - Trzymaj się prosto- ; 2 grupy x 8 uczniów (8 chł, 8 dz.). Łącznie 96 godzin (2 grupy po 48 godzin). Praca polegająca na wykorzystaniu różnorodnych przyborów gimnastycznych m.in. lasek do ćwiczeń gimnastycznych, hula-hop, pachołki do ćwiczeń, szarfy, woreczki, skakanki, piłki: rehabilitacyjne, sensoryczne, wodne; materace, tunele do toru przeszkód, przybory do nauki pływania. 1.5 Zajęcia empiryczne z zakresu matematyki, przyrody-Słucham, obserwuję, doświadczam..-; 2 grupy x 8 uczniów (7 chł., 9 dz.). Łącznie 96 godzin (2 grupy po 48 godzin). Praca polegająca na wykonywaniu eksperymentów, badaniu zjawisk przyrody oraz chemicznych przy wykorzystaniu pomocy dydaktycznych takich jak np.; puzzle- Moje ciało, Moje organy wewnętrzne, serie historyjek obrazkowych z nagraniem tekstu, loteryjki przyrodnicze, gier: Środowisko naturalne i zwierzęta - rozpoznawanie dźwięków,10 zwariowanych eksperymentów, Nauka i zabawa. Moja pierwsza chemia; gier planszowych Safari, klocków magnetycznych 1.6 Zajęcia przyrodnicze-Mały przyrodnik-; 2 grupy x 8 uczniów (6 chł, 10 dz.). Łącznie 72 godzin (2 grupy po 36 godzin). Praca polegająca na wykorzystaniu m.in. map, globusów, lup, zestawów menzurek, preparatów mikroskopowych, tablic magnetycznych Natura. Uczniowie zapoznają się z budową i sposobem obsługi mikroskopu, metodami zakładania hodowli ryb (pantofelka),sadzenia kwiatów, , dokarmiania zwierząt zimą (wykonanie własnego karmnika dla ptaków), będą wykonywać zdjęcia z obserwacji przyrodniczych, zakładać zielniki, dokumentować zmiany zachodzące w lesie w różnych porach roku w ramach zajęć - 3 wycieczki do lasu w terminach: - listopad 2011 r., wyjazd edukacyjny jednodniowy do lasu w Sieniawie, min. 3 godziny pobytu, w tym posiłek regeneracyjny. Wyjazd przewidziany jest dla 2 grup po 16 uczniów każda. Dla opieki nad uczestnikami wyjazdu wymagany jest 1 nauczyciel i dwóch opiekunów. W ramach wycieczki przewidziane jest: przejście ścieżką edukacyjną, pogadanka prowadzona przez leśnika, obserwacje wyglądu lasu jesienią, kalkowanie kory drzew, wykonanie zdjęć za pomocą aparatu fotograficznego. Uczeń pozna zasady zachowania się w lesie, będzie umiał wyróżnić części lasu, rozróżniać i nazywać drzewa leśne. - styczeń 2012 r., wyjazd edukacyjny jednodniowy do lasu w Radawie, min. 3 godziny pobytu, w tym posiłek regeneracyjny. Wyjazd przewidziany jest dla 2 grup po 16 uczniów każda. Dla opieki nad uczestnikami wyjazdu wymagany jest 1 nauczyciel i dwóch opiekunów. W ramach wycieczki przewidziane jest: przejście ścieżką edukacyjną, pomoc zwierzętom leśnym w zimie (dokarmianie), rozpoznawanie śladów zwierząt na śniegu, obserwacja lasu zimą. Uczeń pozna sposoby pomocy zwierzętom leśnym w zimie, nauczy się rozpoznawać tropy różnych zwierząt. -maj 2012 r. wyjazd edukacyjny jednodniowy w Bieszczady, min. 12 godzin pobytu, w tym posiłek regeneracyjny. Wyjazd przewidziany jest dla 2 grup po 16 uczniów każda. Dla opieki nad uczestnikami wyjazdu wymagany jest 1 nauczyciel i dwóch opiekunów. W ramach wycieczki przewidziane jest: zwiedzanie muzeum (oglądanie eksponatów zwierząt), przejście ścieżką przyrodniczo-edukacyjną. Uczeń pozna gatunki zwierząt i ich środowisko życia oraz zaobserwuje zmiany zachodzące w przyrodzie na wiosnę. 1.7 Zajęcia komputerowe z językiem angielskim w tle-Mały Europejczyk-z zakresu nauki obsługi komputera i urządzeń multimedialnych; 3 grupy x 8 uczniów (10 chł., 14 dz.). Łącznie 90 godzin (3 grupy po 30 godzin). Praca polegająca na nauce obsługi komputera i urządzeń multimedialnych z wykorzystaniem gier planszowych i innych pomocy dydaktycznych m.in. tablice korkowe, magnetyczne, karty obrazkowe, gry planszowe Alfabet angielski, Uczymy się słówek, plansze z nazwami liczb, miesięcy, makatki z angielskim alfabetem i częściami mowy, kalendarze, książki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 , Szkoła Podstawowa nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu Wiem, umiem, potrafię ; 4 grupy po 5 uczniów 13 chł, 7 dz. Łącznie 192 godz 4 grupy po 48 godzin; na atrakcyjność zajęć wpłynie wykorzystywanie edukacyjnych programów interaktywnych, multimedialnych; pomocy dydaktycznych takich jak; łamigłówki słowne, klocki z wielkimi i małymi literami, litery magnetyczne, klocki i puzzle ortograficzne, logopedyczne, gry dydaktyczne, bajki, historyjki obrazkowe, ćwiczenia usprawniające czytanie i pisanie, zgadywanki. Zajęcia logopedyczne dla ucz. z zaburzeniami rozwoju mowy Gaduś; prowadzone przez specjalistę logopedę, 2 grupy po 3 uczniów. 2chł, 4 dz. Łącznie 48h. 2 grupy po 24 godziny; efektywność zajęć wiąże się z zakupem specjalistycznych pomocy takich jak m.in.; zeszyty ćwiczeń logopedycznych, wspomagających płynność mowy, Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy , gry logopedyczne, Zabawy usprawniające buzię i język, Gimnastyka buzi i języka, Zgaduj zgadula loteryjki obrazkowe-gra logopedyczna, puzzle, tablica magnetyczna. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej I Ty potrafisz; 1 grupa : 10 uczniów 8chł, 2 dz. Łącznie 48 godzin.. W ramach zajęć wykorzystane będą pomoce dydaktyczne takie jak: gry terapeutyczne, książki o tematyce terapeutycznej Teraz Twoja kolej, bajkoterapia, puzzle terapeutyczne, karty Dobre maniery, karty Ostrożność, pacynki, teatrzyk terapeutyczny, programy profilaktyczne. Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla ucz. Niepełnosprawnych Poznaję świat prowadzone metodą integracji polisensorycznej; 1 grupa : 5 uczniów 4 chł. 1 dz. Łącznie 48 godz.; polegające na uczeniu się prawidłowego odbierania i przetwarzania danych sensorycznych. W czasie zajęć uczniowie korzystać będą ze specjalistyczny sprzęt: ścianki manipulacyjne, piłeczki sensoryczne, jeżyki owalne z kolcami, sensoryczne ringo, wałeczki, piłki, mini szczudła, dyski z fakturami, listwa dotykowa. Terapia prowadzona w formie zabawy. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla 31 uczniów 12 chł., 19 dz.: Zajęcia przyrodnicze Klub przyrodnika; 1 grupa ; 10 uczniów. Łącznie 48 godz.; pomoce dydaktyczne; interaktywny program przyrodniczy, poradniki i przewodniki przyrodnicze Przewodnik do plecaka, Młody obserwator przyrody, 101 elementów przyrodniczych; lupy, plansze, układanki, pieczątki. Podczas zajęć prowadzone będą doświadczenia oraz badania z wykorzystaniem m.in. mikroskopu komputerowego, zostanie akwarium z oprzyrządowaniem, materiały do założenia akwarium dostarczy Zamawiający, uczniowie poznają bloki tematyczne: Mam akwarium, Ogródek na oknie uprawa roślin doniczkowych, Znam drzewa liściaste zielnik, Las 2 wyjazdy edukacyjne do lasu minimum 5 godz. lekcyjnych każdy, dla 10 uczniów uczestników zajęć Klub Przyrodnika oraz 2 opiekunów: I wyjazd w II 2012, Plan: zajęcia dydaktyczne w izbie edukacyjnej Nadleśnictwa Sieniawa prowadzone przez oddelegowanego pracownika Nadleśnictwa Sieniawa, spacer po lesie wyznaczoną ścieżką edukacyjną poznanie uroków lasu zimą, dokarmianie zwierząt leśnych w wyznaczonych przez leśników paśnikach II wyjazd V 2012, Plan: przejście leśną ścieżką edukacyjną RADAWA oprowadzenie przez oddelegowanego pracownika Nadleśnictwa Sieniawa. Pokazanie walorów przyrodniczo-turystycznych tutejszych lasów oraz zagadnień dotyczących gospodarki leśnej. Trasa ścieżki podzielona jest na etapy prowadzące do 10 tablic przystankowych zawierających informacje edukacyjne z zakresu gospodarki leśnej i ochrony przyrody. Zajęcia matematyczne Mały matematyk: 3 grupy x 7 uczniów. Łącznie 144 godzin 3 grupy po 48 godzin; rozwijające aktywność matematyczną, wykorzystanie pomocy dydaktycznych takich jak m.in: liczmany, liczydła, domina matematyczne, kostki, figury geometryczne, cylindry, menzurki, zestawy matematyczne z kartami zadań, matematyczna tablica logiczna, zestaw do działań matematycznych , makata z ułamkami, zegar z magnesami, wagi i odważniki, kostki systemu dziesiątkowego, zestaw trygonometryczny do tablic, gry i zestawy matematyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu -wiem, że potrafię-; 3 grupy x 5 uczniów (8 chł., 7 dz.). Łącznie 96 godzin (3 grupy po 32 godziny); na atrakcyjność zajęć wpłynie wykorzystanie pomocy dydaktycznych takich jak m.in: ćwiczenia w czytaniu: Kocham czytać, Ciche czytanie ze zrozumieniem, Gramatyka na wesoło; karty pracy na zajęcia wyrównawcze, wielkie litery magnetyczne, 3.2 Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla ucz. z trudnościami w przyswajaniu umiejętności z matematyki -Matematykę można polubić-; 1 grupa. x 5 uczniów (2 chł., 3 dz). Łącznie 32 godzin. W trakcie zajęć uczniowie korzystać będą z pomocy dydaktycznych m.in: mini zegar, zegar z magnesami, liczydło stojące, gry i zabawy matematyczne Skarbiec matematyczny, Matematyka w życiu codziennym, 3.3. Zajęcia socjoterapeutyczne dla ucz. z zaburzeniami w komunikacji społecznej Jak dobrze być razem; 1 gr. x 8 ucz. (4 chł., 4 dz.) Łącznie 32 godzin; wykorzystanie elementów muzykoterapii i pedagogiki zabawy przyczyniających się do integracji grupy oraz stymulowania rozwoju psychoruchowego kształtując koordynację słuchowo-ruchową, wyobraźnię, umiejętności społeczne i relaksacji, 3.4 Zajęcia przyrodniczo - matematyczne dla uczniów zdolnych -Matematyka dla smyka; 1 gr. x 6 ucz. (3 chł. i 3 dz.) Łącznie 32 godzin; wykorzystanie pomocy dydaktycznych takich jak m.in: mini zegar, zegar z magnesami, liczydło stojące, gry i zabawy matematyczne Skarbiec matematyczny, Matematyka w życiu codziennym 3.5 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z zakresu nauk przyrodniczych -Przyroda w obiektywie- ; 1 gr x 8 ucz. (4 chł i 4 dz.). Łącznie 32 godzin; uczniowie korzystać będą z aparatu fotograficznego i kamery do rejestrowania zmian zachodzących w środowisku przyrodniczym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.