eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańzakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Poznań: zakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG
Numer ogłoszenia: 245036 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej , ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, faks 061 852-94-72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 PZP.Wykonawcy dołączą do oferty dokumenty niżej wymienione zgodne z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.Zamawiający dokona oceny Wykonawców czy spełniają warunki udziału na podstawie dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną, oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust 1), zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ;wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 2)- zgodnie z załącznikiem nr 4.Ważny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem, stosownie do pakietu ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć).W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu ul. Długa 1/2 ( zmiana nazwy szpitala zgłoszono do UZP w dniu 25.06.2007) Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul. Długa 1/2 61-848 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój nr 603..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art.144 ustawy PZP: a) Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku, gdy przedmiot umowy nie zostanie w całości zrealizowany, przy zachowaniu jej wartości, b) Zamawiający może wprowadzić zmiany do umowy w przypadku zmiany danych Wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) Zmianie może ulec nazwa, numer katalogowy, serii, wielkość opakowania, określenie, oznaczenie przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, d) Zmianie może ulec cena jednostkowa zawarta w umowie jedynie w przypadku: . zmiany przez NBP kursu złotego w stosunku do waluty importera powyżej i poniżej 5% w stosunku do kursu aktualnego . zmiany stawki podatku VAT, 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany, a następnie uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błona mammograficzna 18x24 cm 18 000 szt. 2 Błona mammograficzna 24x30 cm 2000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-2, 24.93.12.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup (dostawa) błon,wywoływaczy,utrwalaczy dla Pracowni RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błony ogólnodiagnostyczne niebieskoczułe 18x43 cm 1000 szt. 2 Błony ogólnodiagnostyczne niebieskoczułe 24x30 cm 4000 szt. 3 Błony ogólnodiagnostyczne niebieskoczułe 30x40 cm 800 szt. 4 Błony ogólnodiagnostyczne niebieskoczułe 35x35 cm 5000 szt. 5 Błony ogólnodiagnostyczne niebieskoczułe 35x43 cm 8000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00-2, 24.93.12.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup (dostawa) błon, wywoływaczy, utrwalaczy dla Pracowni RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błona do wywoływarki laserowej DRY PIX 4000 firmy FUJI 26x36 cm 3000 szt. 2 Błona do wywoływarki laserowej DRY PIX 4000 firmy FUJI 35x43 cm 1500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.00.00-2, 24.93.12.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup (dostawa) błon, wywoływaczy, utrwalaczy dla Pracowni RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wywoływacz maszynowy-koncentrat 2x20 litr 60 szt. 2 Utrwalacz maszynowy-koncentrat 2x25 litr 70 szt. 3 Wywoływacz maszynowy do ciemni CURIX 60-koncentrat 12x2,5 litr 30 szt. 4 Utrwalacz maszynowy do ciemni CURIX 60-koncentrat 18x25 litr 30 szt. 5 Starter wywoływacza (1 litr) 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.00.00-2, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.