eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiskoSzkolenie w zakresie obsługi komputera w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Nisko: Szkolenie w zakresie obsługi komputera w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 245087 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 3 Maja 10, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015 8412334.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w zakresie obsługi komputera w ramach projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Szkolenie w zakresie obsługi komputera w zakresie: I. Podstawy obsługi komputera w wymiarze 60 godzin dla 9 osób. II. Zaawansowany kurs obsługi komputera w wymiarze 60 godzin dla 12 osób. 1. Podstawy obsługi komputera.Zasadniczym celem szkolenia jest nabycie podstawowych umiejętności obsługi komputera, a przede wszystkim: pokazanie uczestnikom szkolenia jakie możliwości daje komputer, pokazanie możliwości Internetu i jego wykorzystanie w pracy zawodowej,a także zdobywaniu wiedzy i komunikowaniu się. Program szkolenia powinien obejmować: 1)Podstawowe informacje o komputerze: -zasady budowy komputer, -elementy składowe komputera, -BHP pracy przy komputerze, -zastosowanie użytkowe komputera, -prawidłowe włączanie i wyłączanie komputera, -sprzęt peryferyjny wykorzystywany w pracy z komputerem. 2) Podstawy systemu operacyjnego Windows, -funkcje systemu, -funkcje pulpitu Windows, -uruchamianie programów, -przegląd zasobów komputera, 3) Organizacja danych na dysku: -nośniki danych, -operacje na plikach i folderach, -tworzenie oraz kasowanie, folderów plików, -kopiowanie, przenoszenie, wklejanie plików, folderów, -kosz systemowy, -zapisywanie danych na różnego rodzaju nośnikach. 4) Praca z edytorem tekstu Word: -zastosowanie i funkcje programu, -elementy okna programowego, -wpisywanie i edycja tekstu, -wstawianie grafiki, tabel, symboli -formatowanie tekstu, -samodzielne przygotowanie CV, -zasady wydruku dokumentów. 5) Internet: -czym jest Internet, -zasady korzystania z Internetu, -samodzielne wyszukiwanie informacji w Intenecie. 6) Praca z arkuszem kalkulacyjnym Excel: -zastosowanie oraz funcie programu, -poruszanie się po arkuszu, -wykonywanie prostych obliczeń. Liczba godzin szkolenia wynosi 60 dla 9 osób. 2. Zaawansowany kurs obsługi komputera.Zasadniczym celem szkolenia jest poszerzenie i nabycie dodatkowych umiejętności obsługi komputera, a przede wszystkich: pokazanie uczestnikom szkolenia możliwości jaki daje komputer, przygotowanie kursantów do samodzielnej pracy na komputerze, pokazanie możliwości Internetu i jego wykorzystanie w pracy zawodowej, a także zdobywaniu wiedzy i komunikowaniu się. 1) Podstawowe informacje o komputerze -przypomnienie: -zasady budowy komputer, -elementy składowe komputera, -BHP pracy przy komputerze, -zastosowanie użytkowe komputera, -sprzęt peryferyjny wykorzystywany w pracy z komputerem, 2) Systemu operacyjny Windows: -funkcje systemu, -funkcje pulpitu Windows, -uruchamianie programów, -przegląd zasobów komputera, -instalowanie programów użytkowych, -przywracanie funkcjonalności systemu po awarii, -kompresja danych, -defragmentacja dysku, -konfiguracja systemu operacyjnego. 3) Organizacja danych na dysku: -nośniki danych, -operacje na plikach i folderach, -tworzenie oraz kasowanie, folderów plików, -kopiowanie, przenoszenie, wklejanie plików, folderów, -zapisywanie danych na różnego rodzaju nośnikach, -formatowanie, -zabezpieczanie danych przez utratą i dostępem osób nieuprawnionych, -zasady tworzenia haseł dostępu. 4) Praca z edytorem teksu Word: -elementy okna programowego, -wpisywanie i edycja tekstu, -wstawianie grafiki, tabel, symboli -formatowanie tekstu, redagowanie tekstu, -tworzenie tabel i wykresów. -samodzielne przygotowanie CV i wydruk dokumentów, 5) Usługi dostępne przez Internet: -sposoby dostępu do Internetu, -rodzaje przeglądarek internetowych, -poczta elektroniczna -zasady tworzenia konta, -oprogramowanie antywirusowe. 6) Praca z arkuszem kalkulacyjnym Excel: -czym jest arkusz kalkulacyjny, -praca na arkuszu, -formuły i funkcje, -sortowanie danych, 7) Microsoft Powerpoint: -czym jest Powerpoint: -pasek zadań, -zasady tworzenia prezentacji, -samodzielne przygotowanie prostej prezentacji. Liczba godzin szkolenia wynosi 60 dla 12 osób. Szczegóły dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 1 w zakresie posiadanych koncesji, zezwoleń lub licencji. Wykonawca powinien dysponować wpisem do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy dla siedziby jednostki wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 2 b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie c) wykaz niniejszy winien obejmować wykonanie co najmniej: szkolenia w zakresie obsługi komputera w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 tyś brutto odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. d) w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie doświadczenia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 2.Dysponowanie lokalem umożliwiającym prowadzenie zajęć tj Szkolenie w zakresie obsługi komputera musi odbywać się na terenie miasta Niska lub w jego bliskiej odległości (nie większej niż 15 km od granic miasta).Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie potencjału technicznego - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 3 b) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; co najmniej: - Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej jedną osobę z wykształceniem wyższym, z co najmniej 3 letnim stażem pracy. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 pkt 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdyby nastąpiła konieczność dokonania zmian w kadrze dydaktycznej, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna zmiany jest uzasadniona, wówczas Wykonawca musi przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych od tych jakie posiadała osoba wykonująca zamówienie. Zmiana kadry dydaktycznej może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy jest korzystna dla Zamawiającego i Zamawiający wyrazi na nią zgodę.W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotu umowy.We wszystkich powyższych przypadkach termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec przedłużeniu, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody przy realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. nr 7 sekretariat Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Zamawiający pok. nr 7 sekretariat Ośrodka Pomocy Społecznej w Nisku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie i Mieści Nisko współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII.Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.