eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawaartykułów papierniczych i biurowych, artykułów czystościowych, artykułów 1x użytku, artykułów gospodarstwa domowego, papieru półpergaminowego, reklamówek, worków do żywności, serwetek, folii spożywczej, ręczników papierowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Kielce: Zakup i dostawa: artykułów papierniczych i biurowych, artykułów czystościowych, artykułów 1x użytku, artykułów gospodarstwa domowego, papieru półpergaminowego, reklamówek, worków do żywności, serwetek, folii spożywczej, ręczników papierowych
Numer ogłoszenia: 245098 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175642 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: artykułów papierniczych i biurowych, artykułów czystościowych, artykułów 1x użytku, artykułów gospodarstwa domowego, papieru półpergaminowego, reklamówek, worków do żywności, serwetek, folii spożywczej, ręczników papierowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:artykułów papierniczych i biurowych, artykułów czystościowych, artykułów 1xużytku, artykułów gospodarstwa domowego, papieru półpergaminowego, reklamówek, worków do żywności, serwetek, folii spożywczej, ręczników papierowych wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 6 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Artykuły papiernicze i biurowe Pakiet nr2- Artykuły czystościowe Pakiet nr3- Artykuły 1 x użytku Pakiet nr4 -Artykuły gospodarstwa domowego Pakiet nr5-Papier półpergamin Pakiet nr6-Reklamówki, worki do żywności, serwetki, folia spożywcza, ręczniki papierowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części (pakietów) od nr1 do nr 6. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części (pakiety). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. 5.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesłanych na faks. 6.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (opisy, katalogi, prospekty), w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych. 7.Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. 8.Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu cenowym załącznik nr 1-pakiet do SIWZ, które należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9.Wykonawca zobowiązany będzie przy każdej dostawie przedstawić handlowy dokument identyfikacyjny dostarczanej partii asortymentowej. 10.Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 37.82.33.00 - Papier pergaminowy 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły papiernicze i biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Plus Leszek Ozioro, ul. Chałubińskiego 44, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35244,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36283,66

  • Oferta z najniższą ceną: 36283,66 / Oferta z najwyższą ceną: 37068,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Artykuły czystościowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, ul. Towarowa 22, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9137,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9875,47

  • Oferta z najniższą ceną: 9875,47 / Oferta z najwyższą ceną: 11716,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Artykuły 1 x użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TUKAN Opakowania Sp. z o.o., ul. Alternatywy 6/56, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22696,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17314,71

  • Oferta z najniższą ceną: 17314,71 / Oferta z najwyższą ceną: 21122,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Artykuły gospodarstwa domowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BEST Jerzy Kowalczyk, ul. Sokola 21A, Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1645,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1324,71

  • Oferta z najniższą ceną: 1324,71 / Oferta z najwyższą ceną: 1373,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Papier półpergamin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BEST Jerzy Kowalczyk, ul. Sokola 21A, Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 590,40

  • Oferta z najniższą ceną: 590,40 / Oferta z najwyższą ceną: 831,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Reklamówki, worki do żywności, serwetki, folia spożywcza, ręczniki papierowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BEST Jerzy Kowalczyk, ul. Sokola 21A, Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1021,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 806,88

  • Oferta z najniższą ceną: 806,88 / Oferta z najwyższą ceną: 1002,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.