Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dębica: rękawice foliowe i winylowe oraz rękawice lateksowe Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, do kontaktów: sprawy merytoryczne - mgr Urszula Jezioro, sprawy formalnoprawne - mgr Małgorzata Bełch, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808424, 6808205, fax 014 6818222. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoz-debica.bazy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - Zamówienia Publiczne, mgr Agnieszka Lech-Świstak, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808305, fax 014 6818222. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - sekretariat, mgr Małgorzata Bełch, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6808205, fax 014 6818222. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rękawice foliowe i winylowe oraz rękawice lateksowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : magazyn w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet I - rękawice foliowe i winylowe. Pakiet II - rękawice lateksowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymogu posiadania deklaracji zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpisu/zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium ogółem wynosi: 15 150,00 zł. Pakiet I = 650,00 zł, Pakiet II = 14 500,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 art. 24 ust. 1 ustawy) i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właśc. rejestru albo aktual. zaświadczenie o wpisie do Ewid. Działałn. Gosp. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upł. term. skł. ofert, 3) Aktualne zaśw. właśc. naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właśc. oddz. Zakł. Ubezp. Społ. lub Kasy Roln. Ubezp. Społ., potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społ. lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyk. decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną inf. z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-3 i pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stabilność cen (bez ich podwyższenia) od daty zawarcia umowy 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-debica.bazy.pl. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w siedzibie zamawiającego - płatne w kasie ZOZ lub pocztą - płatne przelewem w terminie 14 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 12.06.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 10:15, Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy - lok. 6 Zamówienia Publiczne.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Rękawice foliowe i winylowe. 1) Krótki opis: Rękawice foliowe damskie, męskie oraz winylowe duże i średnie bezpudrowe (poz. 1-4). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Poz. 1-4 = po 1000 op. (opak. = 100 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stabilność cen (bez ich podwyższenia) od daty zawarcia umowy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rękawice lateksowe. 1) Krótki opis: Rękawice jednorazowe, niesterylne (zgodnie z normą EN 455-1, 2, 3, niska zawartość pudru, pasujące na obie dłonie, rolowany mankiet, oznakowanie znakiem CE) odporne na rozrywanie (min. 9 N), rozm: S, M, L, oraz rękawice sekcyjne: 7.0; 8.0; 8.5 (1 opak. = 100 szt.). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Poz. 1-3 = po. 19 100 op., poz. 4-6 = 6 op., poz. 7-9 = 19 100 op. (1 opak. = 100 szt.). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. stabilność cen (bez ich podwyższenia) od daty zawarcia umowy 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Interwencyjne oczyszczanie odcinków kolektorów kanalizacji deszczowej w związku z ich awaryjną niedrożnością wraz z pracami towarzyszącymi na terenie miasta Dębicy w 2025 roku
- Usługa związana z zarzadzaniem projektem pn. "Nowoczesny zawodowiec - szansą na przyszłość"
- DIETY DOJELITOWE W PAKIECIE I, ŻYWNOŚĆ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA MEDYCZNGO W PAKIECIE IV ORAZ DIETY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO W PAKIECIE V DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2025 roku
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic diagnostycznych i zabiegowych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy środków czystości
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.