Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Wiązownica: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI
W CZASIE TRWANIA DOWOZU
Numer ogłoszenia: 245132 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2011/2012 z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych. Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach: Manasterz, Nielepkowice, Mołodycz, Radawa, Cetula, Ryszkowa Wola, Zapałów, Surmaczówka i Wólka Zapałowska. Do dowozu uczniów do szkół należy wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę autobusów z odpowiednią ilością miejsc siedzących. Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika - Wykonawcy. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 4 ODRĘBNE ZADANIA. ZADANIE Nr 1 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Zapałowie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Wólka Zapałowska - Zapałów; Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie Surmaczówka - Pohodaje - Zapałów; Trasa Nr 3 - dowóz uczniów na trasie Ryszkowa Wola - Zapałów. Trasa Nr 4 - dowóz uczniów na trasie Zapałów Buczyna - Zapałów szkoła ZADANIE Nr 2 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Wiązownicy w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Manasterz - Nielepkowice - Wiązownica; ZADANIE Nr 3 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej i gimnazjum w Piwodzie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Mołodycz-Radawa-Cetula-Piwoda; ZADANIE Nr 4 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2010/2011 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Radawa-Mołodycz I i II- Mołodycz Szkoła Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SIWZ - Harmonogram dowozu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca musi przedłożyć aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonał co najmniej 1 usługę dowozu osób o wartości min. 50 000 zł. odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie z podaniem ich wartości, daty i miejsce wykonania. Warunek w zakresie doświadczenia w realizacji usług, w przypadku oferty wspólnej nie zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą się wykonaniem robót o różnym zakresie i o niższych wartościach od żądanej. Wartość i zakres wykonanych usług nie podlega bowiem sumowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania odpowiedniego potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że posiada środki transportu nie starsze niż 15 lat ( data I rejestracji) w następującej ilości na poszczególne zadania: - na zadanie nr 1 - 3 środkami transportu z liczbą min. 45 miejsc siedzących, - na zadanie nr 2 - 2 środkami transportu z liczbą min. 45 miejsc siedzących, - na zadanie nr 3 - 2 środkami transportu z liczbą min. 55 miejsc siedzących, - na zadanie nr 4 - 2 środkami transportu z liczbą min. 30 miejsc siedzących
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dysponuje co najmniej: zadanie nr 1 - 3 kierowców z uprawnieniami i aktualnymi badaniami; zadanie nr 2 - 2 kierowców; zadanie nr 3 - 2 kierowców; zadanie nr 4 - 2 kierowców posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj. prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz aktualne badania lekarskie i orzeczenie psychologiczne;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - kosztorys - wycena usługi zał. Nr 2 - parafowany projekt umowy - zał. nr 3, - oświadczenie z spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 5 - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, - uprawnienia do kierowania pojazdami (autobusami) odpowiedniej kategorii; - aktualne orzeczenia psychotechniczne osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z dowodami rejestracyjnymi i aktualnymi badaniami technicznymi;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 2.1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie wykonania usług przez Zamawiającego. 2.2. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2.3. zmiana obowiązującej stawki VAT; 2.4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 2.5. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością w całości wykonania zamówienia lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2.6 w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, na wykonanie powyższych robót zostanie zawarta odrębna umowa pod warunkiem zachowania obowiązujących przepisów Prawa zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica 208
pok. nr 42 II p.
Cena SIWZ w wersji papierowej 20 zł netto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica Sekretariat Urzędu pok. nr 22 I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Zapałowie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Zapałowie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dowozem objęte będą dzieci i młodzież z następujących miejscowości: Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Wólka Zapałowska - Zapałów; Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie Surmaczówka - Pohodaje - Zapałów; Trasa Nr 3 - dowóz uczniów na trasie Ryszkowa Wola - Zapałów. Trasa Nr 4 - dowóz uczniów na trasie Zapałów Buczyna - Zapałów szkoła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Wiązownicy w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej i gimnazjum w Wiązownicy w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dowozem objęte będą dzieci i młodzież z miejscowości: Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Manasterz - Nielepkowice - Wiązownica;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej i gimnazjum w Piwodzie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej i gimnazjum w Piwodzie w roku szkolnym 2011/2012 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dowozem objęte będą dzieci i młodzież z miejscowości: Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Mołodycz - Radawa - Cetula - Piwoda;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2010/2011 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkół podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2010/2011 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dowozem objęte będą dzieci i młodzież z miejscowości: Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Radawa-Mołodycz I i II- Mołodycz Szkoła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Zakliczyn
- "Usługa transportu osób niepełnosprawnych w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie"
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Samborzec na liniach komunikacyjnych Faliszowice - Samborzec - Kobierniki oraz Strochcice - Samborzec - Faliszowice
- Dowóz i odwóz uczniów do szkół na terenie gminy Skórzec na podstawie biletów miesięcznych wraz ze sprawowaniem opieki
- Dowóz i rozwóz uczniów do szkół na terenie gminy Baranowo
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych w gminie Łabunie w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.