eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoPrzeszkolenie 12 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Pracownik budowlany - roboty wykończeniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-10

Gryfino: Przeszkolenie 12 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Pracownik budowlany - roboty wykończeniowe
Numer ogłoszenia: 245146 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie , ul. Łużycka 55, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4164515, faks 091 4163803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupgryfino.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeszkolenie 12 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie Pracownik budowlany - roboty wykończeniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeszkolenia 12 osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie w ramach projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie: Pracownik budowlany - roboty wykończeniowe kod CPV 80530000-8 przy uwzględnieniu poniższych wymagań. PROGRAM SZKOLENIA Program szkolenia przygotowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U.2006, Nr 31, poz. 216). Program powinien obejmować 350 godz. zegarowych w tym: - 334 godz.. moduł zawodowy (66 godz., zajęć teoretycznych, 268 godz. zajęć praktycznych) - 16 godz. moduł psychoedukacyjny. Moduł zawodowy: Zajęcia teoretyczne (66 godzin): 1. BHP i ochrona p.pożarowa w zakresie wykonywania robót budowlanych 2. Czytanie technicznej dokumentacji budowlanej 3. Materiały budowlane - rozróżnianie i zastosowanie w robotach wykończeniowych 4. Ocena stanu istniejących podłoży na podłogach, ścianach i sufitach 5. Technologia wykonywania robót wykończeniowych: - przygotowanie podłoża ścian, sufitów oraz podług przed przystąpieniem do wykonania robót wykończeniowych - szpachlowanie i wygładzanie powierzchni ścian - nakładanie powłok malarskich - układanie glazury i terakoty - układanie paneli podłogowych - montaż stolarki budowlanej z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych narzędzi i urządzeń 6. Obmiarowanie robót wykończeniowych z podstawami kosztorysowania Zajęcia praktyczne (268 godzin): 1. Wykonywanie wykończeniowych robót budowlanych przy zastosowaniu różnych technologii: - szpachlowanie i wygładzanie powierzchni ścian ( usuwanie uszkodzonych fragmentów tynków, przygotowanie podłoża, nakładanie i wygładzanie szpachli) - wykonywanie powłok malarskich wewnątrz budynku ( usuwanie starych powłok malarskich, przygotowanie podłoża pod malowanie, nakładanie nowych powłok malarskich) - układanie glazury i terakoty (wyrównywanie powierzchni, przygotowanie podłoża, układanie glazury i terakoty) - układanie paneli podłogowych - osadzanie drzwi Moduł psychoedukacyjny ( 16 godzin) - metody aktywnego poszukiwania pracy, - autoprezentacja - rozmowa z pracodawcą - CV, list motywacyjny, - negocjowanie wynagrodzenia WYMAGANIA DOTYCZĄCE ORGANIZACJI SZKOLENIA: 1) Zajęcia powinny się odbywać w 1 grupie szkoleniowej 2) Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne: na terenie Gryfina zajęcia praktyczne: w budynku Komendy Powiatowej Policji przy ul. Grunwaldzka 9, 74-100 Gryfino 3) Zajęcia powinny odbywać się: - 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, - plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu i nie mniej niż 150 godzin miesięcznie i nie może przekroczyć 8 godzin dziennie, - szkolenie powinno odbywać się w godzinach umożliwiającym uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia, - zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, wykonywania zadań praktycznych oraz konsultacji indywidualnych INNE WYMAGANIA: 1. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) Oznaczenia budynków oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia poprzez wywieszenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu (plakat dostarczony przez Urząd Pracy) b) Poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL w formie 10 minutowej prezentacji c) Umieszczenia obowiązujących logotypów EFS i PO KL na dokumentach dotyczących realizowanego szkolenia w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych. d) Dokumentowania realizacji szkolenia poprzez; - Prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych ( odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N) - Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego egzaminu - Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.nr 31poz.216) oraz certyfikatów oznakowanych logotypem EFS i PO KL pod warunkiem: min. 80% obecności uczestnika na zajęciach, zdania przez uczestnika egzaminu końcowego - Odnotowanie wydania zaświadczenia w rejestrze - Przeprowadzenie badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia ( ankieta oceniająca treści programowe, trenerów i organizację szkolenia ) e) Szczegółowego dokumentowania wydatków poniesionych w związku z realizacją szkolenia f) Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku g) Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia wykonawcy o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób. h) Przekazania Zleceniodawcy potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii listy obecności uczestników na zajęciach pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca kalendarzowego realizacji szkolenia za miesiąc poprzedni 2. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać niezbędne materiały szkoleniowe (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis, wzorniki i próbki materiałów budowlanych a także zestaw podręcznych narzędzi budowlanych - szpachelki , pace pędzle itp. oraz ubrania robocze ) 3. W trakcie szkolenia należy zapewnić uczestnikom przerwę kawową, każdego dnia zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, bułka lub ciastka).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 44.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli: - prowadzi działalność w zakresie szkolenia osób dorosłych - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych odpowiedniego wojewódzkiego urzędu pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do zrealizowania zamówienia, jeżeli: - w okresie 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 3 szkolenia dla grup min. 5 osobowych w zakresie związanym z wykonywaniem prac budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli: - Zapewni salę wykładową wyposażona w stoliki i krzesła dla 12 osób z dostępem do sanitariatów, podręczne narzędzia budowlane oraz elektronarzędzia niezbędne do wykonania poszczególnych prac zgodnie z programem szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: - Zapewni do realizacji zamówienia wykładowców posiadających kwalifikacje adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć - każdy wykładowca powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych o podobnej tematyce ( prowadził zajęcia dla co najmniej 3 grup 10 osobowych) - Zapewni do realizacji zamówienia wykładowców zajęć praktycznych posiadających dodatkowo doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a ) Potwierdzony za zgodność z oryginałem Certyfikat jakości usług / akredytacja w przypadku jeżeli wykonawca go posiada b ) Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia -zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U 2006, .nr 31poz.216) c) Wzór certyfikatu oznakowanego logotypem EFS i PO KL

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - koszt materiałów użytych do realizacji praktycznej części szkolenia w stosunku do całkowitego kosztu szkolenia - 20
  • 3 - doświadczenie wykonawcy w zakresie prowadzenia szkoleń o tematyce związanej z wykonywaniem robót budowlanych - 20
  • 4 - posiadanie certyfikatu jakości usług / akredytacja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji szkolenia - bazy dydaktycznej w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. b) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany miejsca realizacji szkolenia - bazy dydaktycznej wykonawca jest zobowiązany poinformować o nich na piśmie zamawiającego oraz wskazać nowe miejsce realizacji szkolenia . Nowe miejsce realizacji szkolenia - baza dydaktyczna musi zapewniać takie same lub lepsze warunki realizacji szkolenia. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia wykazanych w załączniku do oferty wykonawcy, w przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć przez wskazanego wykładowcę z niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. d) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany wykładowcy przewidzianego do prowadzenia zajęć wykonawca jest zobowiązany poinformować o zaistnieniu takich okoliczności na piśmie zamawiającego oraz wskazać nowego wykładowcę do realizacji zajęć. Nowy wykładowca musi posiadać ten sam lub wyższy poziom kwalifikacji jak wykładowca zastępowany. e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany daty zakończenia szkolenia w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. f) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmiany daty zakończenia szkolenia wykonawca jest zobowiązany poinformować o nich na piśmie zamawiającego oraz wskazać datę zakończenia szkolenia. Zakończenie szkolenia może zostać przesunięte o taką liczbę dni przez jaką nie było możliwe realizowanie zajęć dydaktycznych z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do domagania się pomniejszenia kosztów szkolenia w przypadku: - mniejszej niż planowana liczby uczestników szkolenia spowodowanej nie stawieniem się uczestnika szkolenia na zajęcia po odbiorze skierowania - przerwania szkolenia przez uczestnika po jego rozpoczęciu h) W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących wystąpienie podstawy do domagania się pomniejszenia kosztów szkolenia, wykonawca dokonuje ponownej kalkulacji kosztów szkolenia pomniejszając koszty zmienne z uwzględnieniem kosztów przypadających na jednego uczestnika.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgryfino.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryfinie ul. Łużycka 55 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryfinie ul. Łużycka 55 74-100 Gryfino Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach projektu Kwalifikacje drogą do sukcesu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL 6.1.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.