Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego
Numer ogłoszenia: 245188 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na ternie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego. a. Foliopis - szt. 14 b. nożyczki - szt. 7 c. dziurkacz do akt - szt. 7 d. segregator - szt. - 110 e. przekładki - opakowanie zbiorcze - 60 f . taśma samoprzylepna - szt. 24 g. papier A4 - ryza - 330 Wymienione towary powinny być pogrupowane w następujące pakiety: 1. Pakiet nr 1 - dla Powiatu Ostrowskiego: - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 6 - Przekładki - op. zbiorcze - 3 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 15 - Papier A3 - ryza - 15 Miejsce dostarczenia pakietu nr 1: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim , Aleja Powstańców Wielkopolskich 16 , 63-400 Ostrów Wielkopolski. Osoba do kontaktu: Tomasz Sobczak , tel. 62 737 84 31 2. Pakiet nr 2 - dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 19 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 55 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 2 - sekretariat szkoły - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przygodzicach, ul. PTR 6, 63-421 Przygodzice, tel. 62 733 61 31. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. 3. Pakiet nr 3 - dla Zespołu Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 24 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 55 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 3: sekretariat szkoły - Zespół Szkół Transportowo Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Kantaka 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 62 736 67 09. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. 4. Pakiet nr 4 - dla Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Józefa Gniazdowskiego - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 18 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 50 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 4 - sekretariat szkoły - Zespół Szkół Ekonomicznych im. Józefa Gniazdowskiego, ul. Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 62 591 95 56. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. 5. Pakiet nr 5 - dla Zespołu Szkół Usługowych - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 14 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 50 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 5 - sekretariat szkoły - Zespół Szkół Usługowych, ul. Wolności 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 735 82 90. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. 6. Pakiet nr 6 - dla Zespołu Szkół Budowlano Energetycznych - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 19 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 50 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 6 - sekretariat szkoły - Zespół Szkół Budowlano Energetycznych, ul. Wolności 23, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 62 736 62 28. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. Pakiet nr 7 - dla Zespołu Szkół Technicznych - Foliopis - sz. 2 - Nożyczki - szt. 1 - Dziurkacz do akt - szt. 1 - Segregator - szt. 25 - Przekładki - op. zbiorcze - 10 - Taśma samoprzylepna - szt. 4 - Papier A4 - ryza - 55 - Papier A3 - ryza - 5 Miejsce dostarczenia pakietu nr 7 - sekretariat szkoły - Zespół Szkół Technicznych, ul. Poznańska 43, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel. 62 735 89 00. O dokładnym terminie dostawy proszę poinformować szkolnego koordynatora projektu. h. papier A3 - ryza - 45.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, pok. 228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Aleja Powstańców Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, biuro podawcze - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie jest realizowane ramach projektu: Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX - rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.